Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ook al slaagt de test dan nog kan Napraat in november opgeheven nog worden. Trouwens, forumbloed kruipt waar het niet gaan kan. Als Napraat weg is, dan komen de uitspattingen terug in andere topics.

Stora: doe mij eens beetje van dat echte levenspul geven.
De mod had geschreven dat ze geen enkele reden zagen om dit topic te sluiten. En dat was na dat gebakkelei over wat hier nu mag en wat niet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 15 september 2014 @ 14:20:

Doornroosje, dit is nog steeds een test hè? Tot eind september. Mochten de moderators het niks vinden verdwijnt de napraatmogelijkheid weer. Dat is denk ik wel wat gaat gebeuren, mocht dit zo doorgaan.

Gezien de inhoud van deel 3 met name is er wellicht minder behoefte aan napraten dan gedacht.

Er kan dan gewoon een nieuw kletstopic worden gestart.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 14:26:

[...]

Gezien de inhoud van deel 3 met name is er wellicht minder behoefte aan napraten dan gedacht.

Er kan dan gewoon een nieuw kletstopic worden gestart.

Er is al een napraters-kletstopic

En inderdaad, de mods hadden al aangegeven dat ze geen reden zagen om dit topic te stoppen.

ModeratorViva in "Napraattopic 3"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Zusenzoo schreef op 15 september 2014 @ 12:36:

Kunnen we gewoon weer napraten over topics en overduidelijke trollen. Is echt irritant dat constante gezuig over forummers die er gewoon al jaren zijn, of je ze nou leuk vind of niet.Eens.
Ja maar dat zegt wat mij betreft nog niks over eind september.

Affijn, we zullen het vanzelf wel beleven.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Sensy12 schreef op 15 september 2014 @ 14:23:

Trouwens, forumbloed kruipt waar het niet gaan kan. Als Napraat weg is, dan komen de uitspattingen terug in andere topics.

.

En dus kun je dit topic beter laten bestaan.

Dan beperkt het zich in ieder geval tot één topic.

Althans, in theorie.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Je mag hier toch stoom afblazen of in mijn geval, mijn griezels vermelden?

Of mag dat niet?
Ja, dat mag.
quote:StoraHuntur schreef op 15 september 2014 @ 14:14:

O, en hoooooi Fluim Stora!
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 14:36:

Ja, dat mag.Okay! Bij deze dan: ik krijg behoorlijk de griezels van dat stiekem roken topic. Ongetwijfeld ben ik ook een naieve (rokende, ook dat nog) doos maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n figuur koters willen? Brrrr.
quote:Marquise schreef op 15 september 2014 @ 14:40:

[...]

Okay! Bij deze dan: ik krijg behoorlijk de griezels van dat stiekem roken topic. Ongetwijfeld ben ik ook een naieve (rokende, ook dat nog) doos maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n figuur koters willen? Brrrr.

Haha, ja dat is een goeie vraag.

Helaas kun je die vraag over ongeveer 80% van de topic op de relatiepijler stellen.

Er zijn blijkbaar nog steeds heel veel mensen in Nederland die vanwege te weinig zelfvertrouwen / kan niet alleen zijn / deurmatmentaliteit / geldzaken menen dat ze genoegen moeten nemen met een rotmens als partner.

Waarom? Het is mij een raadsel.
Soms is een relatie hebben belangrijker dan een gezond verstand kweken Marquise.
Merisi, omdat je voor echtuh liefduh keihard moet vechtuh!

[...]

Okay! Bij deze dan: ik krijg behoorlijk de griezels van dat stiekem roken topic. Ongetwijfeld ben ik ook een naieve (rokende, ook dat nog) doos maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n figuur koters willen? Brrrr.Dat is een enge man, ik hoop dat TO dat gaat inzien.
quote:Sensy12 schreef op 15 september 2014 @ 14:46:

Merisi, omdat je voor echtuh liefduh keihard moet vechtuh!Waar is de dubbele, extra grote kotssmiley als je hem nodig hebt!
Omdat het topic m.i. een enig echt trolltopic is en je dus alle kolder en kul die erin staat met een zak zout moet nemen.

De TO is verdwenen trouwens. Of zal ze vanmiddag om 4 uur haar neus komen laten zien om nog wat olie op het vuur te deponeren?

[...]

Okay! Bij deze dan: ik krijg behoorlijk de griezels van dat stiekem roken topic. Ongetwijfeld ben ik ook een naieve (rokende, ook dat nog) doos maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n figuur koters willen? Brrrr.En jij gelooft wel dat dat topic echt is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, ik ben in een troll getuind?

Ja, dat had ik ergens ook wel kunnen weten.

Als stomme rokende puber kun je nog denken dat je 'stiekem' kunt roken. Als volwassene moet je weten dat riekt als een asbak dus dat je dat 'stiekem' wel kunt vergeten.

Mocht het wel waar zijn, ik vind ze allebei volslagen mesjogge.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2014 @ 14:52:

[...]

En jij gelooft wel dat dat topic echt is?Ik heb geen troll-dar en heb met m'n kop boven de ontstopper gehangen, is dat een beetje excuus?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2014 @ 14:52:

[...]

En jij gelooft wel dat dat topic echt is?Damn, ben ik er nu weer ingetrapt?
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 14:48:

[...]

Waar is de dubbele, extra grote kotssmiley als je hem nodig hebt! Die is vervangen door een meer gepaste smiley:
quote:Marquise schreef op 15 september 2014 @ 14:53:

Oh, ik ben in een troll getuind?

Ja, dat had ik ergens ook wel kunnen weten.

Als stomme rokende puber kun je nog denken dat je 'stiekem' kunt roken. Als volwassene moet je weten dat riekt als een asbak dus dat je dat 'stiekem' wel kunt vergeten.

Hahaha, niet daarom, maar omdat de openingspost vol zit met " foute dingen " ( stieken roken, agressieve vent, nieuwe leg in de planning, stiekem doen en controleren ) waar zeker-te-weten reacties op komen.

Bij de meeste echte, ( voor zover je dat kunt weten natuurlijk ) heftige topics komen meestal pas gaandeweg de andere misstanden bloot.

Dit is zo'n overduidelijk weggevertje....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 14:54:

[...]

Damn, ben ik er nu weer ingetrapt?

Dan ik ook!

Maar ik geloof dat ik elk topic geloof totdat hier gezegd wordt dat het een troll is. Ik ben zo blij met het napraattopic
It ain't me
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2014 @ 15:00:

[...]

Bij de meeste echte, ( voor zover je dat kunt weten natuurlijk ) heftige topics komen meestal pas gaandeweg de andere misstanden bloot.

Dit is zo'n overduidelijk weggevertje....

Ik heb hier dan toch ook echt gelezen dat juist de trollen naarmate het topic vordert er ergere misstanden naar voren komen.

Dus zo zie je maar weer, je kan het niet weten tenzij het er duimdik bovenop ligt.

En ik kan je vertellen dat er meer mensen zijn die hun geliefde met een camera in de gaten houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven