Masterchef Australia 2014
maandag 15 september 2014 om 18:09
quote:upperclass schreef op 15 september 2014 @ 18:08:
[...]
maken. Ik vind het een gepriegel en ik heb geen overzicht.
Dit lijkt mij zo moeilijk.Mij ook en ik heb er ook geen geduld voor om zoiets te maken.
[...]
maken. Ik vind het een gepriegel en ik heb geen overzicht.
Dit lijkt mij zo moeilijk.Mij ook en ik heb er ook geen geduld voor om zoiets te maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 september 2014 om 18:21
quote:upperclass schreef op 15 september 2014 @ 18:12:
[...]
En in 10 happen is het op. Sta je daar dan 3 uur voor in de keuken. inderdaad.
[...]
En in 10 happen is het op. Sta je daar dan 3 uur voor in de keuken. inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 september 2014 om 18:29
maandag 15 september 2014 om 18:43
maandag 15 september 2014 om 18:45
quote:friezinnetje2014 schreef op 15 september 2014 @ 18:43:
[...]
Ik schil ze, in vieren snijden, klokhuis eruit (natuurlijk) en dan in wat water koken, beetje kaneel er bij. Verder niet te veel aan doen.Klinkt goed ik ga het ook maken.
[...]
Ik schil ze, in vieren snijden, klokhuis eruit (natuurlijk) en dan in wat water koken, beetje kaneel er bij. Verder niet te veel aan doen.Klinkt goed ik ga het ook maken.