Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ClaudeFiolle schreef op 15 september 2014 @ 20:26:

Als het een vrouw is, vind ik de opmerking nog stommer. Kennelijk verwacht ik van mannen een stuk minder

Nou, lekker dan.

Ik ben geen fan van rdvv, maar de postings zijn redelijk genuanceerd, dus ik snap het gehak op haar deze keer niet zo goed.
quote:tallyho schreef op 15 september 2014 @ 20:31:

[...]

Of aan het spelen met zijn enorme TAMpeloeris. Je weet wel die uit de terugkerende nachtmerrie van ons Amand.......... Oh, ik dacht dat dat juist de grote wensdroom van Amand was
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:26:

[...]

Nee, want ze heeft magische krachten, zodra je een van haar verborgen namen noemt hier verschijnt ze direct en dan kom je er voorlopig niet meer vanaf.Maar we kunnen t wel PBen
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 20:21:

[...]

Als ik dat zeg, heb ik een ban aan mijn broek. Vraag anders ff aan StoraH. Of mag je hier wel 2 keer voor hetzelfde vergrijp bestraft worden?
Lang leve de PB!
Ik vind "Grabbelen bij Kruidvat" een suggestieve voor meerdere uitleg vatbare topictitel...............
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 20:29:

[...]

En dat woord met een n
Ja, ik ook, maar geen van alle aanlokkelijk
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:37:

[...]

Oh, ik dacht dat dat juist de grote wensdroom van Amand was
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:40:

Ja, ik ook, maar geen van alle aanlokkelijk Nee, hè?
quote:ThunderassMan schreef op 15 september 2014 @ 20:39:

[...]

Vraag anders ff aan StoraH. Of mag je hier wel 2 keer voor hetzelfde vergrijp bestraft worden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Iemand nog een funky groove vanavond??
quote:ThunderassMan schreef op 15 september 2014 @ 20:40:

[...]

Eigenlijk vind ik het sneu voor die TO dat er weer aandacht naar de verkeerde gaat, terwijl TO best trots mag zijn op zichzelf.

Daarom de n...
Je bent zelf een theepot
http://youtu.be/qe1ScoePqVA
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 21:20:

[...]

Eigenlijk vind ik het sneu voor die TO dat er weer aandacht naar de verkeerde gaat, terwijl TO best trots mag zijn op zichzelf.

Daarom de n...TO mag zeker trots op zichzelf zijn, ze heeft heel hard gewerkt om haar diploma te halen, dat is een hele mooie prestatie. Gelukkig wordt dat ook volop gezegd.
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 21:25:

[...]

TO mag zeker trots op zichzelf zijn, ze heeft heel hard gewerkt om haar diploma te halen, dat is een hele mooie prestatie. Gelukkig wordt dat ook volop gezegd.Zeker, het feit dat ze een baan heeft op haar oude stage-adres zegt genoeg. Alle andere aandacht die vanwege een onvolwassen post naar iemand anders gaat vind ik zonde.
Je bent zelf een theepot
Daar heb je eigenlijk best helemaal gelijk in.

Ik denk telkens ik ga niet meer reageren op rozijn want het heeft geen zin en ze krijgt daarmee alleen wat ze wil.

Maar ik vind het wel lastig af en toe, ze is zo vervelend!

Ik heb jarenlang lesgegeven op een MBO en weet dat een niveau 3 opleiding voor veel van mijn leerlingen een hele mooie prestatie was. Ik kan er dan slecht tegen als mensen daar zo neerbuigend op reageren.
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 21:22:

http://youtu.be/qe1ScoePqVA

Hahaha, ik zit naar Scandal te kijken en daar start ineens dat nummer.

Dus ik kijk nog verbaasd naar m'n laptop, want ik had hier eerder die link aangeklikt

Freaky...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 21:32:

Ik denk telkens ik ga niet meer reageren op rozijn want het heeft geen zin en ze krijgt daarmee alleen wat ze wil.

Ik heb jarenlang lesgegeven op een MBO en weet dat een niveau 3 opleiding voor veel van mijn leerlingen een hele mooie prestatie was. Ik kan er dan slecht tegen als mensen daar zo neerbuigend op reageren.Punt is dat er altijd wel iemand reageert en dan volgens er al snel meer reacties. En natuurlijk was de post uitermate stupide en voel jij je, gezien je beroep bijv, genoodzaakt om te reageren. Maar ik ga met zoveel onnozelheid niet in gesprek.
Je bent zelf een theepot
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 21:32:

Ik heb jarenlang lesgegeven op een MBO en weet dat een niveau 3 opleiding voor veel van mijn leerlingen een hele mooie prestatie was. Ik kan er dan slecht tegen als mensen daar zo neerbuigend op reageren.Gewoon vragen of ze recent nog in de glasbak is gedonderd, die oude zuipschuit. Kan je een diploma hebben van de uni, maar met een drankverslaving eindig je toch wel in de goot.
Ik ga volgende keer proberen op mijn handen te gaan zitten. Want ik ben ervan overtuigd dat helemaal negeren het beste is.

En nu ga ik slapen, morgen is het weer vroeg dag.

Trusten, fijne avond allemaal.
Slaap lekker Merisi
quote:GateKeeper schreef op 15 september 2014 @ 21:49:

[...]

Gewoon vragen of ze recent nog in de glasbak is gedonderd, die oude zuipschuit. Kan je een diploma hebben van de uni, maar met een drankverslaving eindig je toch wel in de goot.En een ban riskeren voor zo'n iemand?
Je bent zelf een theepot
Zo eerst even dweilen.
Slaap lekker.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven