Den Haag Vandaag :)

16-09-2014 08:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet rond 1500 uur in Den Haag zijn. Vlakbij dat kantoor over de weg vanaf de A12, dus niet echt in het centrum. Moet ik daar nog rekening houden met extra drukte of omleidingen ivm Prinsjesdag?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
http://www.denhaag.nl/hom ... rond-Prinsjesdag-2014.htm
Thnx! Maar zijn die straten in de buurt van waar ik moet zijn? Ben niet zo bekend in de stad
Mijn ervaring als ex-Hagenees: nee, daar heb je geen last van.

Prinsjesdag speelt zich af in het oude centrum, daar zijn alle afzettingen en omleidingen. Dat is ver genoeg weg van de Utrechtsebaan om er daar geen last van te hebben. Hooguit kan het 's ochtends wat drukker zijn de stad in vanwege omleidingen, maar om 3 uur 's middags heb je ook daar echt geen last van.
quote:ondernemer schreef op 16 september 2014 @ 08:52:

Mijn ervaring als ex-Hagenees: nee, daar heb je geen last van.

Prinsjesdag speelt zich af in het oude centrum, daar zijn alle afzettingen en omleidingen. Dat is ver genoeg weg van de Utrechtsebaan om er daar geen last van te hebben. Hooguit kan het 's ochtends wat drukker zijn de stad in vanwege omleidingen, maar om 3 uur 's middags heb je ook daar echt geen last van.

Thnx!

Nee gelukkig hoef ik niet in het centrum te zijn Anders had ik denk maar OV gepakt, gezellie tussen de Oranjeklanten hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven