Lachwekkende uitspraken
donderdag 4 september 2014 om 13:17
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.
Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....
De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....
Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....
De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....
Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
zaterdag 6 september 2014 om 00:34
quote:scarlett_ schreef op 05 september 2014 @ 20:19:
Wat ook leuk is, het fout neerleggen van de klemtoon of verkeerde uitspraak
Bijvoorbeeld lá place (laa plas) wordt l.a. place (el-ee plees)Zo heb ik een kakkineuze buurvrouw en die gaat altijd naar de aa cee tion (Action) En dan dat "tion" heel Frans uitspreken
Wat ook leuk is, het fout neerleggen van de klemtoon of verkeerde uitspraak
Bijvoorbeeld lá place (laa plas) wordt l.a. place (el-ee plees)Zo heb ik een kakkineuze buurvrouw en die gaat altijd naar de aa cee tion (Action) En dan dat "tion" heel Frans uitspreken
Ab imo pectore
zaterdag 6 september 2014 om 00:37
dinsdag 16 september 2014 om 08:56
Uitspraken van kinderen zijn ook goud waard, een paar van mijn eigen dochter:
ca. 3 jaar oud:
voor ons in de rij staat een meisje met gigantische bontlaarzen aan. Mijn dochter kijkt er naar en gaat opeens voor dat meisje staan. Zegt mijn dochter knetterhard: "zóóó, jij hebt wel rare laarzen aan". Zegt de vriend van dat meisje: "ik zei het toch in de winkel".
ca. 5 jaar oud:
zit dochterlief achterop de fiets bij me. Komen we ergens aan, zie ze een eindje verderop een begraafplaats. Helemaal verrukt zegt ze: "ooo gaaf, een doolhof".
inmiddels 13 jaar en lekker aan het puberen. Zitten we een keer bij de mentor op school voor een gesprek. Merkt de mentor op dat haar motivatie toch wel laag is en vraagt aan dochter om uitleg.
Zegt ze: "ik ben extreem gemotiveerd om niets te doen".
ca. 3 jaar oud:
voor ons in de rij staat een meisje met gigantische bontlaarzen aan. Mijn dochter kijkt er naar en gaat opeens voor dat meisje staan. Zegt mijn dochter knetterhard: "zóóó, jij hebt wel rare laarzen aan". Zegt de vriend van dat meisje: "ik zei het toch in de winkel".
ca. 5 jaar oud:
zit dochterlief achterop de fiets bij me. Komen we ergens aan, zie ze een eindje verderop een begraafplaats. Helemaal verrukt zegt ze: "ooo gaaf, een doolhof".
inmiddels 13 jaar en lekker aan het puberen. Zitten we een keer bij de mentor op school voor een gesprek. Merkt de mentor op dat haar motivatie toch wel laag is en vraagt aan dochter om uitleg.
Enjoy the little things in life
dinsdag 16 september 2014 om 09:03
quote:ikke46 schreef op 16 september 2014 @ 08:56:
ca. 3 jaar oud:
ca. 5 jaar oud:
ca. 3 jaar oud:
ca. 5 jaar oud:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 16 september 2014 om 11:14
Heel lang gelee maakte ik eens een wandeling in het bos met mijn toenmalige vriendje. Mensen mochten toen nog overal in het bos mountainbiken en er waren een paar mensen met de mountainbike een heuvel af aan het fietsen ("downhillen").
Zegt mijn vriendje: "Kijk, die mensen zijn aan het upsidedownen".
Ik kan er nog steeds om lachen
Zegt mijn vriendje: "Kijk, die mensen zijn aan het upsidedownen".
Ik kan er nog steeds om lachen
dinsdag 16 september 2014 om 13:03
Haha zephora! Die van Ikke46 vind ik ook erg grappig.
Laatst waren ze hier van UPC aan het werk, we hebben veel problemen met tv, komt op een gegeven moment die monteur naar binnen en vraagt aan mijn man of hij het al doet, zegt mijn man: "Nee, geen verbetering, ik heb hem nu maar op anale tv gezet." (Hij bedoelde analoge tv).
Laatst waren ze hier van UPC aan het werk, we hebben veel problemen met tv, komt op een gegeven moment die monteur naar binnen en vraagt aan mijn man of hij het al doet, zegt mijn man: "Nee, geen verbetering, ik heb hem nu maar op anale tv gezet." (Hij bedoelde analoge tv).
woensdag 17 september 2014 om 09:41
Toen ik een paar weken / maanden met mijn vriend was en wij in zijn bed lagen kreeg ik de kieteldood en ik moest heel nodig plassen.
Ik wilde toen zeggen (inderdaad met dialect); "Hou nou op, anders zeik ik heel je bed onder!"
In plaats daarvan zei ik: "Hou nou op, anders zeik ik heel je bek onder!"
Ik wilde toen zeggen (inderdaad met dialect); "Hou nou op, anders zeik ik heel je bed onder!"
In plaats daarvan zei ik: "Hou nou op, anders zeik ik heel je bek onder!"
woensdag 17 september 2014 om 09:45
Gisteren een kennismakingsochtend, we moesten elkaar interviewen, één van de vragen was: "doe je aan sport en zo ja, welke"?
Mijn antwoord: "Nee, ik sport niet."
De afghaanse dame die bij mij het interview afnam moest later op de ochtend de anderen iets over mij vertellen:
"Dit is Rooss, 44 jaar oud, ze spoort niet.
Mijn antwoord: "Nee, ik sport niet."
De afghaanse dame die bij mij het interview afnam moest later op de ochtend de anderen iets over mij vertellen:
"Dit is Rooss, 44 jaar oud, ze spoort niet.
woensdag 17 september 2014 om 12:36
quote:emmylou schreef op 06 september 2014 @ 00:34:
[...]
Zo heb ik een kakkineuze buurvrouw en die gaat altijd naar de aa cee tion (Action) En dan dat "tion" heel Frans uitspreken
Gheghe
Bij de Coöp hier vroeg een kakkineuze vrouw een keer aan de cassière: dit is 'The Coop" (Koep) toch? Cassière kijkt oenig en zegt: dit is de Koo-wop
[...]
Zo heb ik een kakkineuze buurvrouw en die gaat altijd naar de aa cee tion (Action) En dan dat "tion" heel Frans uitspreken
Gheghe
Bij de Coöp hier vroeg een kakkineuze vrouw een keer aan de cassière: dit is 'The Coop" (Koep) toch? Cassière kijkt oenig en zegt: dit is de Koo-wop
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 18 september 2014 om 17:48
donderdag 18 september 2014 om 18:07
Ik kreeg toen ik 13 was een keer 3 weken "huisadres" van mijn vader. Hij begreep ook echt niet dat mijn moeder en ik niet meer bij kwamen van het lachen. Het werden toen trouwens wel 4 weken huisadres
Weer mijn vader:
Hij probeerde de weg te wijzen aan iemand.
"ja, dan moet je bij de rondetonde 1e rechts" uuuuuh wat?
Weer mijn vader:
Hij probeerde de weg te wijzen aan iemand.
"ja, dan moet je bij de rondetonde 1e rechts" uuuuuh wat?
anoniem_204115 wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: Geen 4 maanden, maar 4 weken.
Reden: Geen 4 maanden, maar 4 weken.
% gewijzigd
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
vrijdag 19 september 2014 om 15:54
Hoorde net op de radio een man vertellen dat een stichting geen winst-oormerk had.
Mijn broertje was als peuter aan het oefenen met moeders.
"Waar komt de melk vandaan?" 'Van koetje boe'
"Waar komen de eieren vandaan?" 'Van kipje tok'
"Waar komt de honing vandaan?" 'Van de honingbouwvereniging'
Mijn broertje was als peuter aan het oefenen met moeders.
"Waar komt de melk vandaan?" 'Van koetje boe'
"Waar komen de eieren vandaan?" 'Van kipje tok'
"Waar komt de honing vandaan?" 'Van de honingbouwvereniging'
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
vrijdag 19 september 2014 om 16:12
Ik wilde in Duitsland droge witte wijn bestellen. Waarop ik om 'ein weisse drogen wein' vroeg. Drogen is het Duitse woord voor drugs.
De ober keek me een moment vreemd aan en moest toen hard lachen.
Later kwam hij nog terug om ons uit te horen hoe hij als buitenlander iets bij een coffeeshop kon kopen.
De ober keek me een moment vreemd aan en moest toen hard lachen.
Later kwam hij nog terug om ons uit te horen hoe hij als buitenlander iets bij een coffeeshop kon kopen.