Hilarisch topic weggehaald... beetje jammer

18-07-2008 12:04 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die het geheel gemist hebben: het ging over een wasmachine, een kat, een overstroming en schreeuw om hulp.

Heb net hélemaaal in een scheur gelegen. Nu er een kater aan over gehouden.

Is viva te streng?

Viva is te streng

Totaal aantal stemmen: 84

absoluut, lachen is gezond voor lichaam en geest (83%)
absoluut niet, rust, reinheid en regelmaat zijn ook mijn mot (12%)
ik heb geen mening (5%)
quote:superstar_2 schreef op 18 juli 2008 @ 13:05:

[...]

Goh jij doet het nog.!!! Geniet er van, zolang het nog kan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:shining schreef op 18 juli 2008 @ 13:05:

Volgens mij wordt het tijd dat de scholen weer beginnen. Het niveau daalt hier tot vér onder nul.

Als iedereen onder de 16 hier nou eens vertrekt, volgens mij blijven er dan heel weinig over. ;)Als iedereen die behandeld wordt als iemand van onder de 16 vertrekt, is het topic afgelopen.....
De terroristen hier hebben trouwens sinds een uurtje vakantie. Ik zit me af te vragen of ik ze ook wegwijs op het forum moet maken
quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:06:

[...]

Hun vonden hun "bammetjes" vaak in de prullenbak, en de schooltastjes aan de vlaggen mast.Bohooooooor, wat heb ik je gister nou uitgeleeeeeeeeeegd....

[...]

Oh en die ene die als de bel al ging heel hard " meneeeeer meneeeeer u heeft ons nog geen huiswerk gegeven " riep.

Dat was het vriendinnetje van " meneeeer, wilt u ons een extra so'tje geven , voor een extra punt "

En het maatje van "meneeeeer, u vergeet toch niet dat we vandaag een repetitie moesten krijgen he "

Hun vonden hun "bammetjes" vaak in de prullenbak, en de schooltastjes aan de vlaggen mast.Ach ja, die zaten ook voorin de klas, als een stelletje voorbeeldige schietschijven voor elastiekjes en propjes. Alvorens naarstig naar hun fiets te zoeken die uiteindelijk bovenop het fietsenhok te vinden was!
quote:minny schreef op 18 juli 2008 @ 13:07:

[...]

Ik neem aan dat 16 op het gemiddelde IQ slaat?
quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:08:

De terroristen hier hebben trouwens sinds een uurtje vakantie. Ik zit me af te vragen of ik ze ook wegwijs op het forum moet maken Lijkt me een uitstekend idee Borodini. Komt er een beetje levendigheid hier op het forum!
Sorry,

Zij vonden hun "bammetjes"

Enz.

Zo goed ?
De kat ligt trouwens inmiddels bij de verwarming op te drogen denk ik zo....

quote:minny schreef op 18 juli 2008 @ 13:09:

[...]

Ach ja, die zaten ook voorin de klas, als een stelletje voorbeeldige schietschijven voor elastiekjes en propjes. Alvorens naarstig naar hun fiets te zoeken die uiteindelijk bovenop het fietsenhok te vinden was! Ik zit echt te janken nu van het lachen.
Waterdrager
mag ik fff of-topic vertellen dat de vogels 2 bramen vergeten hebben van mn struiken te pikken , dus dat ik nu eindelijk zelf mn eigen bramen heb kunnen proeven ;)))
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:09:

Sorry,

Zij vonden hun "bammetjes"

Enz.

Zo goed ?Yep.
Whahaha wat een rotkop, die kat!

[...]

Oh en die ene die als de bel al ging heel hard " meneeeeer meneeeeer u heeft ons nog geen huiswerk gegeven " riep.

Dat was het vriendinnetje van " meneeeer, wilt u ons een extra so'tje geven , voor een extra punt "

En het maatje van "meneeeeer, u vergeet toch niet dat we vandaag een repetitie moesten krijgen he "

Hun vonden hun "bammetjes" vaak in de prullenbak, en de schooltastjes aan de vlaggen mast.Getver...dat zijn mijn buurkinderen. (had nu liever die kotsende smiley gehad)
quote:josephine69 schreef op 18 juli 2008 @ 13:09:

[...]

Lijkt me een uitstekend idee Borodini. Komt er een beetje levendigheid hier op het forum!

Hoewel Tutje heel goed een engel zou kunnen zijn.

net was ik aan het huishouden tussen het forummen door, en zij hielp me. Komt er een vrolijk liedje voorbij, dus ik pak haar beet en begin een gezellig dansje. Zegt ze " niet nu mam, daar heb ik nu even geen tijd voor, eerst moet alles schoon "
Ik zocht een plaatje van een natte poes....ehm...willen jullie zien wat ik vond?!
Ik voel aan mijn water dat er een overstroming aan bannen gaat komen..
Oh, zaten wij maar met zijn allen op de middelbare school.....

Ik kan me er een voorstelling bij maken.....
De andere kat van TO kon er WEL de humor van inzien.......

quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:11:

[...]

net was ik aan het huishouden tussen het forummen door, en zij hielp me. Komt er een vrolijk liedje voorbij, dus ik pak haar beet en begin een gezellig dansje. Zegt ze " niet nu mam, daar heb ik nu even geen tijd voor, eerst moet alles schoon " Ieuwwwwww van wie heeft ze dat?
quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:10:

[...]

Ik zit echt te janken nu van het lachen.Jij ook al?
quote:minny schreef op 18 juli 2008 @ 13:06:

[...]

Dus jij voelt ook nattigheid?Ik had van de week gratis maandverband gekregen bij het Kruitvat, zie nu staan dat een deel ervan tegen urineverlies is. Envive. Nou kan ik het toch nog vandaag gebruiken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:borodini schreef op 18 juli 2008 @ 13:11:

[...]

net was ik aan het huishouden tussen het forummen door, en zij hielp me. Komt er een vrolijk liedje voorbij, dus ik pak haar beet en begin een gezellig dansje. Zegt ze " niet nu mam, daar heb ik nu even geen tijd voor, eerst moet alles schoon " Wat schattig!
quote:nlies schreef op 18 juli 2008 @ 13:10:

mag ik fff of-topic vertellen dat de vogels 2 bramen vergeten hebben van mn struiken te pikken , dus dat ik nu eindelijk zelf mn eigen bramen heb kunnen proeven ;)))En, hoe smaken ze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven