Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 september 2014 om 23:02
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 22:56:
Even he, voordat iemand durft te gaan roepen dat Consuela nu aan het beppen is, dat is dus óók napraat en dus on topic.
Ik snap nu wel waarom jij zo begaan bent met Bente, Consuela
Ja, ik gun haar beter dan deze ellende.
En ja ik napraat, voorpraat, of achterafpraat gewoon met Enn tussendoor. Ik slalom wel om jullie discussie heen
Even he, voordat iemand durft te gaan roepen dat Consuela nu aan het beppen is, dat is dus óók napraat en dus on topic.
Ik snap nu wel waarom jij zo begaan bent met Bente, Consuela
Ja, ik gun haar beter dan deze ellende.
En ja ik napraat, voorpraat, of achterafpraat gewoon met Enn tussendoor. Ik slalom wel om jullie discussie heen
woensdag 17 september 2014 om 23:03
quote:consuelabananahammok schreef op 17 september 2014 @ 23:02:
[...]
En ja ik napraat, voorpraat, of achterafpraat gewoon met Enn tussendoor. Ik slalom wel om jullie discussie heen Gelijk heb je en ik lees het niet eens.
[...]
En ja ik napraat, voorpraat, of achterafpraat gewoon met Enn tussendoor. Ik slalom wel om jullie discussie heen Gelijk heb je en ik lees het niet eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 september 2014 om 23:09
woensdag 17 september 2014 om 23:11
quote:jippie55 schreef op 17 september 2014 @ 23:08:
[...]
Facebook ook toch? Of was weer een andereDe laatste keer dat Meds een berichtje op haar FB plaatste was in 2012. En toen was heel Haren in rep en roer. Toen hebben we haar account opgeheven. En nu weet ze nog steeds niet waar het feestje is.
[...]
Facebook ook toch? Of was weer een andereDe laatste keer dat Meds een berichtje op haar FB plaatste was in 2012. En toen was heel Haren in rep en roer. Toen hebben we haar account opgeheven. En nu weet ze nog steeds niet waar het feestje is.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET