Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 september 2014 om 13:19
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 september 2014 @ 13:14:
Ik kan er slecht tegen dat zij een hulpvraag meteen de grond in boort met de reactie "bestaat niet, niks aan te doen" terwijl zij zelf niets wil.
En niets wil horen.
Maar dat is zoals ik het lees en ik raak dan geïrriteerd.
Mijn psychische problemen zijn niet zo heel groot.
Angst.
Daar werk ik aan en gun dat de TO ook.
Dat snap ik dat je je eraan ergert. Maar een fittie starten gaat mij dan veel te ver over zoiets.
Ik hoop ook voor iedereen dat de problemen weg gaan. Echter, ik gun ook iedereen zijn eigen strijd. En de mogelijkheid om te kiezen
Ik kan er slecht tegen dat zij een hulpvraag meteen de grond in boort met de reactie "bestaat niet, niks aan te doen" terwijl zij zelf niets wil.
En niets wil horen.
Maar dat is zoals ik het lees en ik raak dan geïrriteerd.
Mijn psychische problemen zijn niet zo heel groot.
Angst.
Daar werk ik aan en gun dat de TO ook.
Dat snap ik dat je je eraan ergert. Maar een fittie starten gaat mij dan veel te ver over zoiets.
Ik hoop ook voor iedereen dat de problemen weg gaan. Echter, ik gun ook iedereen zijn eigen strijd. En de mogelijkheid om te kiezen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 18 september 2014 om 13:20
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 september 2014 @ 13:19:
Ik roeptoeter helemaal niks.
Ik heb inderdaad een minder vriendelijke reactie gegeven.
En ik heb de irritatie al uitgelegd.'Een fittie starten omdat het kan', vind ik roeptoeteren. Je uitleg snap ik, dat de soep op het betreffende topic niet zo heet gegeten wordt als je hier aankondigt is je te prijzen.
Ik roeptoeter helemaal niks.
Ik heb inderdaad een minder vriendelijke reactie gegeven.
En ik heb de irritatie al uitgelegd.'Een fittie starten omdat het kan', vind ik roeptoeteren. Je uitleg snap ik, dat de soep op het betreffende topic niet zo heet gegeten wordt als je hier aankondigt is je te prijzen.
donderdag 18 september 2014 om 13:29
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 september 2014 @ 13:26:
Ik snap je Tats!
Je hebt ook wel gelijk.
Er valt ook weinig te fittien in je eentje
Ik kom zeker niet weg met bijwerkingen zo in de eerste week? Ja hoor, ik vind het een goed excuus! En hier roeptoeteren om het vervolgens daar niet te doen is prima toch!
Ik snap je Tats!
Je hebt ook wel gelijk.
Er valt ook weinig te fittien in je eentje
Ik kom zeker niet weg met bijwerkingen zo in de eerste week? Ja hoor, ik vind het een goed excuus! En hier roeptoeteren om het vervolgens daar niet te doen is prima toch!
donderdag 18 september 2014 om 13:33
donderdag 18 september 2014 om 13:34
donderdag 18 september 2014 om 13:36
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 13:33:
[...]
DitoHé wat leuk, een foto van een paar oud bewoners van me! Leuk zeg!!!Ik ga er maar van uit dat ik hen kan vertellen dat je het plaatsen van hun foto niet als belediging bedoelt he? Dat zou ze erg kwetsen namelijk......
[...]
DitoHé wat leuk, een foto van een paar oud bewoners van me! Leuk zeg!!!Ik ga er maar van uit dat ik hen kan vertellen dat je het plaatsen van hun foto niet als belediging bedoelt he? Dat zou ze erg kwetsen namelijk......
donderdag 18 september 2014 om 13:49
quote:hatsetats schreef op 18 september 2014 @ 13:43:
[...]
Toeval bestaat niet. Je zou er bijna wat van denken.....
Och jeetje, ga je nu suggereren dat ik verwijs naar iets uit je RL?
Jij begint toch zelf over dat je ze kent, niet ik
Je grijpt ook wel alle middelen aan om te proberen mij te laten bannen he, geloof ik?
[...]
Toeval bestaat niet. Je zou er bijna wat van denken.....
Och jeetje, ga je nu suggereren dat ik verwijs naar iets uit je RL?
Jij begint toch zelf over dat je ze kent, niet ik
Je grijpt ook wel alle middelen aan om te proberen mij te laten bannen he, geloof ik?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu