De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:Merisi schreef op 18 september 2014 @ 20:15:

[...]

Nee

Misschien moet ik mijn gorgon maar weer tevoorschijn toveren.
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 20:19:

Mwoah........ ik was de enige die dat kreng echt niet leuk vond dus vermoedelijk zet dat in deze ook geen zoden aan de dijk. Nee, dan is ie totaal niet effectief, want jou wil ik helemaal niet "boos / eng aankijken"
Voor doornroosje die er nu uitziet als een hondendrol in een bakje.

Wel een hele mooie hondendrol hoor!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die bovenste is wel supersweet.
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 20:29:

Voor doornroosje die er nu uitziet als een hondendrol in een bakje.

Wel een hele mooie hondendrol hoor!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is chocomousse!
Life is short. Eat dessert first.
En als je dan toch een bosje met slangen op je hoofd moet dragen doe het dan met stijl.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Of met prachtige kleuren.
quote:doornroosje9 schreef op 18 september 2014 @ 20:39:

Dit is duidelijk chocolade, mmm.Leuk!
Dit is duidelijk chocolade, mmm.
Die is ook mooi. Maar de mijne was van Merisi (Caravaggio, de schilder), vandaar dat ik hem had. Ik wilde eigenlijk een avatar van een van zijn schilderijen, maar ben niet content met wat ik kon vinden. Plaatjes moeten ook maar net geschikt zijn voor zo'n kleine avatar.

Dus nu wissel ik het een beetje af. Vanalles wat ik mooi vind. Of grappig zoals de kikker.

Jouw ava is Grace Kelly toch?
Yup.
Ik klets een end de ruimte in 😉
Mijne is een door mij zelfgemaakte foto, ergens in Thailand.
Ik google "Caravaggio Gorgona" staat in een lange rij van afbeeldingen die vergelijkbaar zijn met die van zijn schilderij als eerste echt andere deze:

Staat echt grappig.
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 20:40:

Yup.Met een witte streep op dr kop
Ook dat want dan weet jij waar jij moet mikken spuugkusje.
recht tussen je ogen
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 20:47:

recht tussen je ogen Jah...
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 20:44:

Ik google "Caravaggio Gorgona" staat in een lange rij van afbeeldingen die vergelijkbaar zijn met die van zijn schilderij als eerste echt andere deze:

[afbeelding]

Staat echt grappig.Ja, deze, Merisi.
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 20:44:

[afbeelding]

Staat echt grappig.Die vind ik dan weer eng!
quote:doornroosje9 schreef op 18 september 2014 @ 20:47:

[...]

Ja, deze, Merisi. Doornroosje hou jij van chocola?
quote:Merisi schreef op 18 september 2014 @ 20:50:

[...]

Doornroosje hou jij van chocola? Neu, hoe kom je daar nou bij?
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 19:28:

ik ben een spuugkusje
Dit is een foto van de sticker die ik op mijn Grumpmobile heb zitten. Dus als je ooit achter me zit op de snelweg en je ziet een Grumpy Cat sticker op de achterruit met die rock-hand dan moet ik het wel zijn aangezien ik die rock hand er zelf bij heb geplakt die zat niet bij de originele stickert.
Ik heb deze avatar al zo lang, vind ik makkelijk om mijn posts te herkennen. Zou wel een keer een andere willen, maar kom dan alleen maar uit bij parfum en een bouwbedrijf.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven