Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Dit is Fornasetti behang (van Cole and Son). Vind het erg gaaf, maar ook wat te priegelig. Ik heb er zelf een (A4) behangsample van besteld en die ingelijst in de boekenkast staan. Kostte me 1,- voor de sample en ongeveer 1,- voor het knalroze Ikea lijstje

Heerlijk topic is dit toch, goeie plaatjes weer Hiltje. Ik vind je bank overigens prachtig, zeker geen twijfelaar.

Houd De Sede trouwens ook nauwlettend in de gaten op Marktplaats.
Trouwens, voor leuke dingen aan de muur zou je eens rond moeten speuren op behance.net. Er staat een hoop dat totaal niet interessant is hoor, maar ik heb er best al regelmatig geinige dingen vandaan gehaald.

Zat op Marktplaats te zoeken naar wandkleden en kwam iets aparts tegen dat totaal niets voor mij is, maar wellicht dat iemand hier het wel wat vindt: http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr
Hier Maartje, echt een huis voor jou, met heel veel mooie tegels.

Hahaha, dat wandkleed....geweldig. Totaal macrame jaren 70 en weer helemaal hip.

Jonathan Adler heeft precies zoiets in zijn vakantiehuis hangen.

Oh god ja, dat knopen! Vond ik erg leuk om te doen (lagere schooltijd). Fijne stofnesten

Die keuken met knalgele muur vind ik geweldig!

@ justmaartje, ik zie in de nieuwste 101 een mooie camelkleurige bank. Niet vintage, maar ik vind m wel mooi. Hij staat in de advertentie van Karwei, dus daar te koop. Ik kan jammer genoeg geen plaatjes plakken :(

@ allen, bedankt voor al jullie mooie plaatjes! Ik haal veel inspiratie uit dit topic, leuk!
Nou, dan plak ik nog even door, die site van interiorjunkie heeft een mooie selectie binnenkijkers.

Dit, ook weer zo'n pareltje met een boel gekke dingen.

Leuk topic! Ik heb er al veel inspiratie uit gehaald, dank!

Ik ben momenteel op zoek naar een dressoir voor de woonkamer. We hebben ons oog laten vallen op een dressoir van Artyx meubel (expression). Jacob's meubel maakt deze ook. Heeft iemand ervaring met deze leveranciers?
quote:your_luck schreef op 18 september 2014 @ 00:00:

Leuk topic! Ik heb er al veel inspiratie uit gehaald, dank!

Ik ben momenteel op zoek naar een dressoir voor de woonkamer. We hebben ons oog laten vallen op een dressoir van Artyx meubel (expression). Jacob's meubel maakt deze ook. Heeft iemand ervaring met deze leveranciers?Ik niet, maar als je het leuk vindt vinden wij (als ik voor de rest mag spreken) het altijd wel geinig om met iemand mee te denken. Durf je een foto van je interieur te plaatsen of niet? Of ben je er wel uit en ben je alleen op zoek naar ervaring met deze leveranciers?
quote:appelkruimels schreef op 17 september 2014 @ 21:42:

@ justmaartje, ik zie in de nieuwste 101 een mooie camelkleurige bank. Niet vintage, maar ik vind m wel mooi. Hij staat in de advertentie van Karwei, dus daar te koop. Ik kan jammer genoeg geen plaatjes plakken :(

Op de site van Karwei gezocht, dat zou dan deze moeten zijn?

Is die van echt leer? En wat moet dat dan kosten.
Ja, echt leer, 1249 euro.
quote:Capibara_ schreef op 18 september 2014 @ 15:15:

Ja, echt leer, 1249 euro.Hij is erg mooi, helaas te groot. Ik kon het niet houden en ben langs die andere bank geweest die ik plakte, van Zitmaxxx. Prachtig ding en zehebben er meer onwijs leuke banken! Echt een aanrader.
quote:Justmaartje123 schreef op 18 september 2014 @ 16:20:

[...]

Hij is erg mooi, helaas te groot. Ik kon het niet houden en ben langs die andere bank geweest die ik plakte, van Zitmaxxx. Prachtig ding en zehebben er meer onwijs leuke banken! Echt een aanrader.Je weet wat de vivaforumwijsheid is he, als je 'm niet koopt zul je altijd denken; maar hij niet zo mooi als die ene..
Ik liep gisteren de Kwantum binnen en zag deze bank voor ¤300. Vriend vindt 'm verschrikkelijk en we hebben al een bank, maar toch..

(vind 'm op de foto niet tot zn recht komen, killer dan in het echt. beige, en ik vind de grove naden zo leuk!)
Toch ben ik bij een bank wel erg van de kwaliteit. Als een van de weinige meubelstukken. Eettafelstoelen zijn ook belangrijk als je een gezin hebt en elke avond aan tafel eet. Die versleten wij vroeger thuis echt elke 5 jaar. Maar een tafel of kast heeft niet zoveel te lijden als hij eenmaal staat. En ik ben erg voor cheap.

Maar ik lig 24/7 op de bank en mijn eerste (goedkope) bank ging na een aantal jaar echt doorzakken.

Voor mijn vintage bank betaalde ik nu ook nog 1250. Maar hij is van Gelderland en zit nieuw in de prijsklasse rond de 5.000,-. Die hebben een hardhouten binnenwerk en zijn ook niet te tillen zo zwaar. Ik ga ervan uit dat deze niet slijt of doorzakt en over 20 jaar nog steeds een vintage bank is. Dat moet ik bij die Leen Bakker nog zien.
Ja, eens. Gezien mijn wispelturige karakter in het interieur is het nu nog niet zo'n punt, langer dan 1 a 2 jaar gaat een bank hier toch niet mee (al zal de zwarte leren bank die we nu hebben niet snel weggaan, dan zet ik 'm wel ergens boven neer).

Maar voor ¤300 vind ik het een leuke bank, die ik lekker vond zitten.
Even totaal anders plaatjes. Lekker over de top.

Over "over the top" gesproken: Op Pinterest heb ik een bord met badkamerinspiratie en daar kwam ik laatst gouden badkamersanitair tegen. Ik zal het zo even plakken. Zo fout, maar ik vind het zo gaaf!

Wat gaaf trouwens, dat ik nu zie dat de Pia Wallen deken (die met die plusjes) ook in het rood is, dat wist ik niet! Ik zie 'm altijd in het zwartwit, maar dan vind ik 'm iets te "grafisch" voor in ons al strakke interieur. En wat een mooie kleur rood!

*noteert op verlanglijstje*
Wat random foto's met de Pia Wallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven