Eric Kuster interieur

20-09-2014 22:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg druk bezig met het inrichten van onze woning. Ik houd enorm van de stijl van Eric Kuster en zou deze dan ook graag in ons huis willen.

Als ik het zo aan mensen rondvraag, blijkt dat er veel meer fans zijn van Eric Kuster en mensen ook daadwerkelijk zelf hun woning in die stijl hebben ingericht. Ik ben erg benieuwd naar inrichtingen in deze stijl, vergelijkbare stijlen (zoals van Kelly Hoppen) zijn ook welkom.
Als je op een openbaar forum post, kun je verschillende meningen verwachten. Als je dat niet wil, kun je beter een fanpagina zoeken.
quote:NummerZoveel schreef op 21 september 2014 @ 11:24:

Als je op een openbaar forum post, kun je verschillende meningen verwachten. Als je dat niet wil, kun je beter een fanpagina zoeken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:dolfje schreef op 21 september 2014 @ 11:23:

[...]

Dus eigenlijk wil je dat mensen foto's van hun eigen huis hier op internet zouden zetten? Waarom zouden ze dat doen?

Dit heeft natuurlijk geen ''toegevoegde waarde'' maar ja het is een openbaar forum.Ik kan me zo voorstellen dat als je er moeite voor hebt gedaan om je eigen interieur mooi aan te kleden het best fijn zou zijn om dit met anderen te delen, simpelweg omdat je trots bent bijvoorbeeld. Ik deel regelmatig foto's met vrienden als wij iets hebben gekocht voor ons huis dus zo gek vind ik dat niet. Tuurlijk hangt het van de bereidheid van mensen af, maar mensen die veel trots zijn op hun interieur laten dit ook graag zien zie ik ook om me heen.
quote:your_luck schreef op 21 september 2014 @ 14:47:

[...]

Ik kan me zo voorstellen dat als je er moeite voor hebt gedaan om je eigen interieur mooi aan te kleden het best fijn zou zijn om dit met anderen te delen, simpelweg omdat je trots bent bijvoorbeeld. Ik deel regelmatig foto's met vrienden als wij iets hebben gekocht voor ons huis dus zo gek vind ik dat niet. Tuurlijk hangt het van de bereidheid van mensen af, maar mensen die trots zijn op hun interieur laten dit ook graag zien, zie ik ook om me heen.
Ja ik deel ook foto's met vrienden en op mijn eigen Facebook maar dat is toch wat anders dan op een forum of snap je dat niet?
quote:dolfje schreef op 21 september 2014 @ 15:11:

Ja ik deel ook foto's met vrienden en op mijn eigen Facebook maar dat is toch wat anders dan op een forum of snap je dat niet?Precies. Ik deel liever op een afgeschermd FB tijdlijn dan op een OF.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Lebowski schreef op 21 september 2014 @ 10:18:

[...]

Kijk nou hoe Nate geschreven is om 23.28 Nou ik heb hem hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 17:23:

[...]

Nou ik heb hem hoor

Het is weekend hoor, lekker rustig aan doen

[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 17:59
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven