Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Hahaha Georgia, die ben ik ook al eens tegengekomen! Brr

Ik zit al even op Tinder en heb er leuke dates mee gehad, (en ook niet zo leuke) en er zelfs een goede vriend aan over gehouden nu we het FWB stadium voorbij zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik zo een keer in de zoveel tijd de neiging heb het van m'n telefoon te sodemieteren. Van de week een paar avonden super leuk gechat en daarna ge-appt, en zouden vandaag daten. Krijg ik midden in de nacht een app dat hij met iemand anders mee naar huis is gegaan en dus niet kan daten.

For fuck's sake, als je projectjes hebt lopen, spreek dan geen dates af.

Van dat soort dingen word ik dus een beetje moe, wel...
quote:AmyFarahFowler schreef op 21 september 2014 @ 14:59:

Ik zit al even op Tinder en heb er leuke dates mee gehad, (en ook niet zo leuke) en er zelfs een goede vriend aan over gehouden nu we het FWB stadium voorbij zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik zo een keer in de zoveel tijd de neiging heb het van m'n telefoon te sodemieteren. Van de week een paar avonden super leuk gechat en daarna ge-appt, en zouden vandaag daten. Krijg ik midden in de nacht een app dat hij met iemand anders mee naar huis is gegaan en dus niet kan daten.

Van dat soort dingen word ik dus een beetje moe, wel...ik ben heel ouderwets dus vast heel dom, maar is dit niet prcies wat je mag verwachten van tinder?
quote:eldorado schreef op 21 september 2014 @ 16:40:

[...]

ik ben heel ouderwets dus vast heel dom, maar is dit niet prcies wat je mag verwachten van tinder?

Misschien ben ik wel ouderwets in het feit dat ik vind dat je niets te zoeken hebt op wat voor dating site dan ook als je op de een of andere manier gebonden bent. Of dat nu zoiets laagdrempeligs is als Tinder of niet.

(moet er wellicht even bij vermelden dat hij diegene al langer kende en het dus geen one night stand was blijkbaar)
Oh, dat.

Ik heb het allemaal maar van wat ik er over lees, maar ik krijg sterk de indruk dat tinder vooral om absolute vrijblijvendheid draait. Dus dat je niet te veel moet verwachten van je date. Ik dacht dat je dáár over viel
Het ligt niet zozeer aan Tinder natuurlijk, maar aan de mensen die erop zitten. Er zitten zeker ook op die naar meer op zoek zijn, maar iets casuals natuurlijk ook.

Al heb ik een gloeiende heken aan afzeggers
Alle reacties Link kopieren
Update van mijn Tinder avonturen

Ik had Tinder eind augustus geïnstalleerd en na een paar dagen al een leuk meisje ontmoet. We hebben 2 uur lang continu gechat, nummers en Facebook uitgewisseld en ook al snel afgesproken.

Ondertussen een maand verder. Ik heb haar 3 keer gezien, wat erg goed beviel. We hebben daarnaast vrijwel elke dag continu contact. En ook de volgende date is dan ook alweer gepland.

Ik had echt nooit gedacht dat ik dat met Tinder kon bereiken.

Verder; Is het een goed teken dat zij haar vriendinnen over mij heeft verteld? Of betekent dit juist dat ze onzeker is?

Ze zei iets wat leek op het volgende; Ik had het net met Linda over je, de volgende keer moet je zeker ook meegaan als ik weer met haar afspreek.

Ik heb geen idee wat ik hieruit moet opmaken.
quote:thomas1992 schreef op 21 september 2014 @ 18:06:

Update van mijn Tinder avonturen

Verder; Is het een goed teken dat zij haar vriendinnen over mij heeft verteld? Of betekent dit juist dat ze onzeker is?

Ze zei iets wat leek op het volgende; Ik had het net met Linda over je, de volgende keer moet je zeker ook meegaan als ik weer met haar afspreek.

Ik heb geen idee wat ik hieruit moet opmaken.

Huh? Heb je echt geen idee of je dat positief of negatief moet opvatten.

Wat zou er negatief aan kunnen zijn?
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Neutraal teken want vriendinnen bespreken vaak alle dates met elkaar. Zowel mannen die ze zien zitten als mannen die ze niet zien zitten. Maar dat ze wil dat je haar vriendin ontmoet is een goed teken
may the bridges I burn light the way
quote:AmyFarahFowler schreef op 21 september 2014 @ 14:59:

Van dat soort dingen word ik dus een beetje moe, wel...

Huh?

Vind ik juist okay van die man. Het klinkt niet alsof hij hiervoor al een langdurige relatie met diegene had, en hij kiest er blijkbaar voor om niet rond te neuken dus zegt hij jou af. Ik lees hier wel eens andere verhalen en dan wordt het de mannen ook niet in dank afgenomen.

Het is toch normaal om in het begin van de datefase op meerdere paarden te wedden en hij had jou nog nooit gezien. Iemand is je nu voor geweest, kan gebeuren.

Jammer dat je date niet doorgaat maar ik zie niet in wat je die man kunt verwijten.
quote:georgia87 schreef op 21 september 2014 @ 19:19:

Neutraal teken want vriendinnen bespreken vaak alle dates met elkaar. Zowel mannen die ze zien zitten als mannen die ze niet zien zitten. Maar dat ze wil dat je haar vriendin ontmoet is een goed teken Maar als je negatief met je vriendinnen praat over een man, ga je niet tegen die man zeggen dat je het over hem hebt gehad. En ze wil hem voorstellen aan die vriendin. Ronduit positief teken dus.
Ohh wat knap ik weer af op die Tinder kerels!! Aaarrgh!

Vooral de gesprekken.. die zijn ZO SAAI!

Tinder man: ''Hoe was je zaterdagavond??

Antw: Ja ''Gerelaxt, en de jouwe'' ?

Tinder man: ''Ja ook gerelaxt. Wat doe je doordeweeks"?

BOOOOOOOORING!!!!!!!!

Hebben jullie toevallig wel leuke gesprekken op Tinder? bijvoorbeeld door opmerkingen over foto's ofzo?
"In het kader van de week voor de poezie;

Vanaf de foto kijk je mij stilzwijgend aan.... en ik denk bij mezelf... spetters komen toch alleen maar uit de kraan?"
Super-irritant en best asociaal:

Ik like een vrouw en krijg de melding dat we een match hebben.

Leuk, ik denk, ik stuur een berichtje (gewoon open, fris, niet saai ofzo) Dag erna ben ik verwijderd!

Wees dan zo beleeft om een berichtje te sturen dat je je vergist hebt ofzo...
quote:lielie27 schreef op 28 september 2014 @ 14:35:

Ohh wat knap ik weer af op die Tinder kerels!! Aaarrgh!

Vooral de gesprekken.. die zijn ZO SAAI!

Tinder man: ''Hoe was je zaterdagavond??

Antw: Ja ''Gerelaxt, en de jouwe'' ?

Tinder man: ''Ja ook gerelaxt. Wat doe je doordeweeks"?

BOOOOOOOORING!!!!!!!!

Hebben jullie toevallig wel leuke gesprekken op Tinder? bijvoorbeeld door opmerkingen over foto's ofzo?

Haha, erg interessant ja. Je zou ook zelf actiever kunnen reageren om dit soort gesprekken te voorkomen. "Gerelaxt, en de jouwe?" is ook niet iets waar ik als man warm van ga worden. Zeg gewoon wat er zo leuk was aan jouw zaterdag avond.

Wat ik mij vooral afvraag; Zijn er echt zoveel mannen die met een vis op de foto staan? Waarom heeft 40% van de tindermeisjes het erover in het profiel?
Ehm omdat er inderdaad zoveel mannen met een vis op de foto staat. No way... WAY. Dusseh je opmerking is nogal een dijk van een retorische vraag.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 september 2014 @ 15:50:

Ehm omdat er inderdaad zoveel mannen met een vis op de foto staat. No way... WAY. Dusseh je opmerking is nogal een dijk van een retorische vraag.

Je hebt gelijk. Geval; raar maar waar.

Aan de andere kant.. bij de vrouwelijke kant zie je ook wel van dit soort dingen gebeuren. (maar niet met een vis)
Hahaha en is er al een topic over op een mannenforum waarom zoveel vrouwen met hun verzorgpony op Tinder staan?
En ja ik heb die vissen ook gezien. Evenals de Hipster-op-festival-met-instagram-filter-en-rayban Wayfarer zonnebril-met spiegelglazen. Leken allemaal klonen van elkaar.
quote:runner82 schreef op 29 september 2014 @ 15:48:

[...]

Haha, erg interessant ja. Je zou ook zelf actiever kunnen reageren om dit soort gesprekken te voorkomen. "Gerelaxt, en de jouwe?" is ook niet iets waar ik als man warm van ga worden. Zeg gewoon wat er zo leuk was aan jouw zaterdag avond.

Wat ik mij vooral afvraag; Zijn er echt zoveel mannen die met een vis op de foto staan? Waarom heeft 40% van de tindermeisjes het erover in het profiel?

Wat er zo leuk was aan mijn zaterdagavond? Nou niet al mijn zaterdag avonden zijn superleuk om over te vertellen Berichten als: ''hey, hoe is het"" ? kap ik eerlijk gezegd meteen af. Vind ik gewoon saai. Alsof je niks te vertellen hebt en beetje maar uit verveling met vreemde gaat lopen chatten. Tenzij we elkaar kennen natuurlijk, maar dat is natuurlijk niet het geval.

Ik ben juist meer een voorstander van het maken van leuke opmerkingen over foto's. Bijvoorbeeld foto's van een bekende (vakantie) plek.. ''goh is dat daar en daar, daar ben ik ook geweest'' ? Of foto's van een festival.. '' welk festival is dat?'' etc..

Dat geeft ook aan dat je foto's bekeken zijn en dat er interesse is.

En ik moet zeggen.. ik heb ook een aantal leuke gesprekken gehad met mannen die leuke opmerkingen maakte Dus ''hey hoe is het'' hoeft zeker niet het toppunt te zijn!

Ik kom idd ook weleens mannen tegen met vissen foto's haha! Ach kan ik mij niet al te druk om maken. Is meteen duidelijk wat hun grote hobby is.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 september 2014 @ 15:50:

Dus ik moet een nieuwe, in mijn ogen tijdsverspillende hobby, erbij halen om meer likes te krijgen op tinder?

Kan ik niet gewoon een Orca met kromme vin in mijn armen photoshoppen?

Mijn (lees nerd) recente tinder ervaring:

Er komen nep profielen op, en dan categorie spam. Ik herken ze aan dat ze maar 2 foto's hebben, meiden met het uiterlijk van een tussen 7 en 9, geen profieltekst. En ze hebben mij naar rechts geswiped, niet een geheel onbelangrijk kenmerk :p

Beetje jammer, ik begin het volgens mij bijna onder de knie te krijgen. Niet direct over coïtus, Gaza strook, bits en bytes etc. beginnen.

Gelukkig blijven er ook wel wat echte profielen over neem ik aan.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Wat is er mis met "hey, hoe is het"? In de kroeg begin je toch niet meteen een gesprek over de wereldvrede in de eerste zin?

Ik knap juist enorm af op mannen die met een enorme "openingszin" komen. Of ze proberen lollig te doen maar ze zijn het niet, of ze proberen interessant en intellectueel over te komen en dat zijn ze dan meestal ook niet.
@ systeemkast met die orca zou ik gelijk denken dat je op een creatieve manier alsnog op seks aanstuurt. Orca met kromme vin= free Willy = bevrijd mijn penis als je een vieze smerige doordenkert bent zoals ik.

Mijn vent had niet echt fotos met hobbys gewoon paar fotos van zichzelf en er was gewoon wat aan m wat me nieuwsgierig maakte. Plus dat hij in zijn profiel iets zei over zijn voorliefde voor gamergirls. Dus ik dacht "hee een mede nerd ...yey!"

De eerste week op WA hebben we het over eten gehad en over sarcastische humor, games en om de verwachtingen niet te hoog op te laten lopen hebben we elkaar de meest vreselijke selfies gestuurd zodat de meeting in het echt mee zou vallen. Gewoon lekker over en weer lopen trollen tegen elkaar dus in plaats van een kruisverhoor van heb ik jou daar.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 29 september 2014 @ 20:39:

@ systeemkast met die orca zou ik gelijk denken dat je op een creatieve manier alsnog op seks aanstuurt. Orca met kromme vin= free Willy = bevrijd mijn penis als je een vieze smerige doordenkert bent zoals ik.

Wow, die had ik er niet eens achter gezocht. Ik ken maar één orca, vandaar het extra stukje.

Nice one Grumps

Ik dacht dat de "hey, hoe is het" tegenwoordig een instant-block was.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:systeemkast schreef op 29 september 2014 @ 20:44:

[...]

Wow, die had ik er niet eens achter gezocht. Ik ken maar één orca, vandaar het extra stukje.

Nice one Grumps

Ik dacht dat de "hey, hoe is het" tegenwoordig een instant-block was.

Mijn openingszin was "zal ik naar de KFC gaan of thuis een boterham smeren" .... (ik stond net buiten het gemeentehuis om 20 u s avonds omdat ik mijn identiteitskaart net had opgehaald voor een weekendje buitenland met een vriendin en was gewoon niet in staat tot iets zinnigs).

Het kan dus nog erger
En bij een 'hey hoe is het' kwam bij mij altijd acuut de sarcast boven en tikte ik iets terug als

"Hee wat lief dat je dit vraagt echt het gaat even totaal niet lekker ... mijn goudvis is net overleden en ik ging naar de supermarkt om een fles drank te halen om mijn immense verdriet te verdrinken, bleek mijn driewieler een wielklem te hebben. Hoe issie met jou?"

Blijkbaar is sarcasme een uitstervend iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven