Ik haat de ns

22-09-2014 00:00 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet Door vertragingen. Treinen die niet reden bus gemist nacht doorbrengen op n eng station. Taxi is 60 euro heb ik niet. Eerste bus gaat half 7 pas. Ik haat de fucKing ns zo erg nu
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Waar sta je?
Am Yisrael Chai!
Goh voor het eerst ben ik het met Desie eens. Helemaal sedert de OV shitkaart. Maare idd niemand die je kan bellen? Bedoel je kan als vrouw alleen toch niet uren gaan lopen ronddolen op zoek naar huis? WTF.....
Ik zou niet de laatste trein nemen. Opeens was er iets tussen Boxtel Eindhoven. Toen reed de laatste weer wel en zou ik t net halen. Maar de trein moest opeens stoppen voor iets en daarom gemist
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Ik zou dat geld lenen en met een taxi gaan, ook al kost dat 60 euro. Kan me voorstellen dat je bang bent. Laten we hopen dat er snel wat bekend is over je mogelijkheden.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
van de site van NS:

In het reizigershandvest kun je hierover het volgende vinden:

'Wanneer u door vertraging van de laatste door NS gereden trein niet meer op het station van bestemming kunt komen,zorgt NS ervoor dat u alsnog op het station van bestemming aankomt. Indien, aldaar aangekomen, regulier en gepland aansluitend openbaar vervoer op dat moment niet meer beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging van de laatste trein, zorgen wij ervoor dat u alsnog aankomt op uw eindbestemming als die in Nederland ligt. Wij kunnen er bijvoorbeeld

voor kiezen om een taxi of ander vervoer voor u te regelen. Alleen bij massale uitval van treinen of als uw eindbestemming redelijkerwijs niet meer bereikbaar is (zoals bij afgesloten wegen of als u naar een Waddeneiland moet), is dit niet te doen.Dan bieden wij u een slaapplaats aan en kunt u bij de eerst volgende gelegenheid uw reis bij NS afmaken. Voor alle duidelijkheid vermelden wij erbij dat deze compensatie, opvang en alternatief vervoer alleen gelden voor vertragingen en reissommen van door NS uitgevoerd vervoer.'
quote:mamavk schreef op 22 september 2014 @ 00:16:

[...]

Waarom niet? Ik loop liever 3 uur dan dat ik nog ruim 6 uur moet wachten.Ik ook. Zo gauw wordt een mens nou ook weer niet verkracht, vermoord en opgegeten. En als je loopt ben je tenminste nog bezig.
Er staat ook dat op een onbemand station je via zon info paal met ze kan praten om die taxi te regelen.
Is er niet een lieve forummer in de buurt die haar een slinger kan geven?
Am Yisrael Chai!
https://forum.ns.nl/de-tr ... xi-nemen-op-kosten-ns-570

Lees dit eens

Succes en sterkte!
quote:fashionvictim schreef op 22 september 2014 @ 00:21:

Is er niet een lieve forummer in de buurt die haar een slinger kan geven?Tja als niemand weet waar ze staat....
Echt aso van de NS hoor. Zo'n meisje daar te laten staan. Word er gewoon pissig van. Ergens moet je ook niet wachten op de laatste aansluiting, maar aan de andere kant moet dat bedrijf gewoon z'n werk goed doen en als niet gebeurt, voor de consequenties opdraaien. Dat laatste ontbreekt hier totaal.
quote:maartje90 schreef op 22 september 2014 @ 00:22:

https://forum.ns.nl/de-tr ... xi-nemen-op-kosten-ns-570

Lees dit eens

Succes en sterkte!Dat is wat ik net hierboven plak...de tekst uit het NS antwoord dan....
o kom op het is toch absurd om zo'n hoge prijs te betalen voor een trein kaartje (een van de duurste zo niet dé duurste van Europa) en dan 3 uur te gaan lopen..

hopelijk wordt het snel geregeld, voet bij stuk houden hoor maar zorg nu aub dat je veilig thuis komt.
Oh, zo te lezen moet de NS het regelen, maar ja, als die er niet zijn heb je daar ook niks aan.

Wonen je ouders niet in de buurt? Ik ben al ruimschoots middelbaar maar in zo'n situatie komt mijn vader me echt halen, hoor. Weet je zeker dat de jouwe dat niet doet?
Am Yisrael Chai!
.
Die conducteur was gewoon een gefrustreerde zak. Kom ze wel vaker tegen. Ga dan lekker ander werk doen als je niet met mensen om kan gaan...
quote:strikjemetstippels schreef op 22 september 2014 @ 00:19:

Als je langer dan bepaalde tijd vertraging hebt kan je toch geld terug krijgen?

Joh, daar gaat het toch helemaal niet om? Dat kind wil gewoon naar huis.
Trouwens ik heb dit ook eens gehad en kon wel bij de conducteur blijven slapen....serieus.

Ik vind de NS ook dus echt niks. Er was toch een tijdje terug ook zo iets, dat een meisje van 16 op een donker station ergens werd achter gelaten?
.
quote:GrumpyCat1983 schreef op maandag 22 september 2014 00:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="maartje90 in "Ik haat de ns"" class="messagelink">maartje90 schreef op 22 september 2014 @ 00:22</a>:</b>

<a href="https://forum.ns.nl/de-trein-11/kun-nie ... ten-ns-570" class="link">https://forum.ns.nl/de-tr ... xi-nemen-op-kosten-ns-570</a>

Lees dit eens

Succes en sterkte!</div></blockquote>Dat is wat ik net hierboven plak...de tekst uit het NS antwoord dan.... Ja,toen ik het bericht typte stond je reactie er nog niet ;)
lol
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 september 2014 @ 00:26:

[...]

Joh, daar gaat het toch helemaal niet om? Dat kind wil gewoon naar huis.Ja tuurlijk maar volgens mij maakt ze zich ook druk om de kosten (logisch). Dan is het wel fijn om te weten dat ze die eventueel kan terug krijgen..
Ik vind het echt gek dat niemand je kan of wil ophalen Desie. Maar goed, bel een taxi of ga lopen.
Waar sta je en waar moet je heen?? Als het in de buurt is (Amsterdam) breng ik je wel thuis
quote:_isis_ schreef op 22 september 2014 @ 00:27:

Als ouder zijnde zou ik nog naar Pruis Polen rijden om dochter op te halen.

Idem!

Als het eigen schuld zou zijn, zou ik het nog doen... Dan wel onder flink gemopper.

Dit is niet eens haar schuld, ik zou haar ophalen en morgenochtend vroeg eerst eens heel boos de NS bellen en een gepaste compensatie eisen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven