toeslagendag !
maandag 22 september 2014 om 09:32
maandag 22 september 2014 om 09:46
maandag 22 september 2014 om 09:48
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op maandag 22 september 2014 09:46 Ik ben erg benieuwd. Door een fout die bij de Belastingdienst zelf is gemaakt heb ik drie maanden geen KOT gehad. Net de bevestiging binnen dat ik het vanaf nu weer ga krijgen. Dat zou fijn zijn! Het gaat maar om 80 euro per maand, maar toch.dat is ook lullig , bij elkaar opgeteld is het toch een leuk bedrag !
maandag 22 september 2014 om 09:55
Ja ik baalde er ook wel even van toen ik erachter kwam dat ze de KOT zomaar hadden stopgezet. (Ik kwam erachter doordat ik een aanslag kreeg van teveel ontvangen toeslag.)
Situatie: kind zat op twee BSO locaties, A en B. Van dezelfde organisatie. Met twee verschillende LRK nummers. De twee locaties werden één (A en B gingen in A) in de zomer. Eén LRK nummer (A) bleef hetzelfde, de naam van de BSO werd wel gewijzigd. Dit heb ik keurig doorgegeven aan de Belastingdienst. Maar toch is het gestopt, blijkbaar was de wijziging te lastig!
Na een telefoontje waar ik niet uitkwam (de medewerkster begreep het probleem niet) werd na veel gezucht en gesteun afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Dit gebeurde niet. Toen zelf maar weer teruggebeld en die medewerkster was godzijdank erg begrijpend en kon het wèl meteen oplossen.
Situatie: kind zat op twee BSO locaties, A en B. Van dezelfde organisatie. Met twee verschillende LRK nummers. De twee locaties werden één (A en B gingen in A) in de zomer. Eén LRK nummer (A) bleef hetzelfde, de naam van de BSO werd wel gewijzigd. Dit heb ik keurig doorgegeven aan de Belastingdienst. Maar toch is het gestopt, blijkbaar was de wijziging te lastig!
Na een telefoontje waar ik niet uitkwam (de medewerkster begreep het probleem niet) werd na veel gezucht en gesteun afgesproken dat ik teruggebeld zou worden. Dit gebeurde niet. Toen zelf maar weer teruggebeld en die medewerkster was godzijdank erg begrijpend en kon het wèl meteen oplossen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
maandag 22 september 2014 om 10:35
Ben er wel blij mee, mijn man heeft pas ontslag gehad vanwege faillisement en het uwv is bepaald niet snel met geld storten. Elke euro is nu dus mooi meegenomen. Ook omdat net nu de auto gemaakt moest worden en we deze week op flinke afstand een begrafenis hebben. Gelukkig begint hij snel bij een andere werkgever, maar voor alles dan financieel weer rechtgetrokken is....
maandag 22 september 2014 om 11:06
Ik vind het altijd zo jammer dat het er bij de Rabobank zo laat opstaat. Ik weet, ik mag al blij zijn dat ik het krijg, maar toch.
Hopelijk zijn ze vandaag niet al te laat.
Echt gekke uitspattingen is niet aan de orde maar aangezien ik aan het oefenen ben om weer zonder problemen naar buiten te gaan heb ik besloten om kleine beloningen in het verschiet te stellen.
Hopelijk zijn ze vandaag niet al te laat.
Echt gekke uitspattingen is niet aan de orde maar aangezien ik aan het oefenen ben om weer zonder problemen naar buiten te gaan heb ik besloten om kleine beloningen in het verschiet te stellen.
maandag 22 september 2014 om 11:44
maandag 22 september 2014 om 12:13
Heb het ook binnen. Nu maar hopen dat ik het niet allemaal aan de dierenarts kan geven zometeen.
Wat ik me trouwens afvraag; het gaat allemaal geautomatiseerd dus waarom kan het alleen maar op werkdagen gestort worden?
Ik kan toch ook via thuisbankieren een opdracht geven voor een overschrijving in het weekend, waarom kan de belastingdienst dat niet?
Wat ik me trouwens afvraag; het gaat allemaal geautomatiseerd dus waarom kan het alleen maar op werkdagen gestort worden?
Ik kan toch ook via thuisbankieren een opdracht geven voor een overschrijving in het weekend, waarom kan de belastingdienst dat niet?
maandag 22 september 2014 om 12:30
Bij mij maken ze er de laatste tijd een zooitje van. Twee maanden geen huurtoeslag gestort, daarna teveel gestort. Ik heb gebeld en ze konden me niet uitleggen hoe die fout gemaakt was, maar het zou in de komende maanden gecompenseerd worden.
Ik zou dus 3 maanden iets minder krijgen, maar vandaag weer geen huurtoeslag, wel zorgtoeslag. Wat een stelletje sukkels zijn het ook.
Ik zou dus 3 maanden iets minder krijgen, maar vandaag weer geen huurtoeslag, wel zorgtoeslag. Wat een stelletje sukkels zijn het ook.