verhuizen
woensdag 24 september 2014 om 10:05
ik woon momenteel in de omgeving Rotterdam maar zou erg graag over een jaartje verhuizen richting
's-Hertogenbosch..
nu vroeg ik me af..
zijn er mensen die ook een 1 a 2 uur verder weg zijn gaan wonen en hoeveel komen jullie nog in jullie oude (geboorte) woonplaats ivm vrienden en familie?
gaan jullie nog naar alle verjaardagen en zien jullie familie nog vaak?
's-Hertogenbosch..
nu vroeg ik me af..
zijn er mensen die ook een 1 a 2 uur verder weg zijn gaan wonen en hoeveel komen jullie nog in jullie oude (geboorte) woonplaats ivm vrienden en familie?
gaan jullie nog naar alle verjaardagen en zien jullie familie nog vaak?
A woman with class is timeless
woensdag 24 september 2014 om 10:11
Je ziet elkaar niet meer zo vaak nee. En je bouwt gewoon een nieuwe kring op. Ikzelf ben van Eindhoven naar het platteland in Twente verhuisd. Natuurlijk ken ik in de omgeving van Eindhoven meer mensen dan hier, omdat je in 34 jaar tijd meer mensen leert kennen, dan in de 10 jaar dat ik hier nu woon.
Maar dat vind ik niet erg. Ik ken hier nu genoeg mensen om me mee te vermaken en ik heb hier ook weer vrienden.
Maar dat vind ik niet erg. Ik ken hier nu genoeg mensen om me mee te vermaken en ik heb hier ook weer vrienden.
woensdag 24 september 2014 om 11:38
woensdag 24 september 2014 om 12:01
woensdag 24 september 2014 om 12:15
U? Wat schattig.
Ik woon op een uur van mijn familie. Ik zie ze op verjaardag en hoogtijdagen. Niet heel vaak tussendoor. Nu is mijn familie best aardig groot dus met verjaardagen van zussen, zwagers, neefjes, nichtjes en ouders ben ik er toch wel elke maand een keer.
Ik woon op een uur van mijn familie. Ik zie ze op verjaardag en hoogtijdagen. Niet heel vaak tussendoor. Nu is mijn familie best aardig groot dus met verjaardagen van zussen, zwagers, neefjes, nichtjes en ouders ben ik er toch wel elke maand een keer.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
woensdag 24 september 2014 om 13:56
Ik ben 4 uur rijden verderop gaan wonen van familie en vrienden. Ook ik heb jonge kinderen.
Mijn ouders zie ik elke 6 weken, ze komen hier logeren en wij gaan buiten 2 x een lang weekend ook nog 2x per jaar een week. (zijn afhankelijk van schoolvakanties)
De resterende tijd komen mijn ouders onze kant op en blijven gelijk een weekend.
Mijn broers zie ik gemiddeld x of 4/6 per jaar, zien we bij ouders of weekendje naar ons.
Bellen doen we trouwens wel heel veel, om de dag zeker.
Vrienden zie ik eerlijk gezegd heel weinig nog. Soms nog als ik bij mijn ouders ben, maar meeste contact loopt via mail of skype. Jammer, maar is niet anders.
Mijn ouders zie ik elke 6 weken, ze komen hier logeren en wij gaan buiten 2 x een lang weekend ook nog 2x per jaar een week. (zijn afhankelijk van schoolvakanties)
De resterende tijd komen mijn ouders onze kant op en blijven gelijk een weekend.
Mijn broers zie ik gemiddeld x of 4/6 per jaar, zien we bij ouders of weekendje naar ons.
Bellen doen we trouwens wel heel veel, om de dag zeker.
Vrienden zie ik eerlijk gezegd heel weinig nog. Soms nog als ik bij mijn ouders ben, maar meeste contact loopt via mail of skype. Jammer, maar is niet anders.
anoniem_204776 wijzigde dit bericht op 24-09-2014 13:57
Reden: iets vergeten
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
woensdag 24 september 2014 om 15:20
haha goed opgevoed he met u.
blijf het netjes vinden (ben 23)
ik heb eigenlijk altijd gezegd weg te willen hier als ik kinderen heb.
overal heb je natuurlijk wel iets..maar ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien op plek waar amper respect is en kinderen van 5 jaar lopen te kankeren in de speeltuin.
wel ben ik erg close met paar vriendinnen en mijn moeder.
daarom vroeg ik me af hoe dat bij andere gaat
blijf het netjes vinden (ben 23)
ik heb eigenlijk altijd gezegd weg te willen hier als ik kinderen heb.
overal heb je natuurlijk wel iets..maar ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien op plek waar amper respect is en kinderen van 5 jaar lopen te kankeren in de speeltuin.
wel ben ik erg close met paar vriendinnen en mijn moeder.
daarom vroeg ik me af hoe dat bij andere gaat
A woman with class is timeless
woensdag 24 september 2014 om 15:28
Als je verder weg gaat wonen, is het gewoon zo dat je meer moeite moet doen om elkaar te zien. Maar als je dat graag wil, is het geen probleem. Je kan ook opzoek naar een andere gemeente/dorp/wijk dichterbij, waar de normen & waarden wel beter zijn. Daarvoor hoef je niet per se naar Den Bosch natuurlijk.
zaterdag 27 september 2014 om 08:18
Laten we niet vergeten dat er in Den Bosch in sommige wijken nog wel meer gescholden wordt in de speeltuin.
Mijn vriend is voor mij naar het zonnige Zuiden verhuisd. Op 1 uur rijden van zijn familie en vrienden. We komen er regelmatig, ik ben blij dat hij voor mij deze kant op kwam, dat betekent dat ik wat vaker mee die kant op ga.
Mijn vriend is voor mij naar het zonnige Zuiden verhuisd. Op 1 uur rijden van zijn familie en vrienden. We komen er regelmatig, ik ben blij dat hij voor mij deze kant op kwam, dat betekent dat ik wat vaker mee die kant op ga.
DTEEZ!
zaterdag 27 september 2014 om 20:19
De familie van mijn man woont op ruim een uur bij ons vandaan. We zien ze niet heel heel moet ik zeggen. Er is goed contact, maar vooral telefonisch. Je gaat gewoon niet zo gemakkelijk even op de koffie.
We hebben ook een aantal vrienden die verder weg wonen, dus die zien we ook niet veel. We trekken nu toch meer met mensen op die hier in de buurt wonen.
We hebben ook een aantal vrienden die verder weg wonen, dus die zien we ook niet veel. We trekken nu toch meer met mensen op die hier in de buurt wonen.