Lachwekkende uitspraken

04-09-2014 13:17 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.

Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....

De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....

Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
Melbrw:

Mijn moeder heeft ook eens zo'n soort taalfoutje gehad.

Ze zei in Frankrijk in een restaurant Je suis terminee (toen ze klaar was met eten) ipv j'ai terminee.

En dan zeg je in het frans dus dat je dood bent. Vond de ober erg grappig...
quote:pyh1989 schreef op 05 september 2014 @ 18:20:

3 jaar geleden in een elektronica zaak gevraagd naar een LSD tv.. Snapte niet dat de verkoper het niet kende! ik zit de tranen van het lachen weg te vegen...Geweldig, een LSD-tv . Die hou ik erin...
Dat Aceetiijon ipv action doet iedereen hier, als grapje.

Niet van mij: in Amerika uit eten met een groep, alles had heerlijk gesmaakt. Aan het eind van het diner wil de gastvrouw graag de complimenten doorgeven en zegt tegen de ober: "please give my compliments to the kok!"

Erg logisch, een piemel complimenten geven ;)
Mijn voormalig werkgever, van middelbare leeftijd was naar het tuincentrum geweest en vertelde ons dat ze daar" hanging bastards" had gekocht. Haar zoons hadden er niet eens op gereageerd toen ze hen dat vertelde, want zulke uitspraken had ze altijd.
Bij ons op de trampoline zat gisteren een kruiwagenspin
Ik ga weleens iets drinken met een kennis. Ontzettend lieve vrouw, maar ze zegt soms dingen....

Zo vertelde ze dat haar man een black out had (burn out) en daarom met een psychopaat moest gaan praten.
Van de week iets te hard de bocht om met de auto en je rook verbrand rubber. In mijn blijheid. Hoor je dat verbrand rubber om 5 min later tot de conclusie te komen uhh ik bedoel ruik...
quote:emmylou schreef op 06 september 2014 @ 00:34:

[...]

Zo heb ik een kakkineuze buurvrouw en die gaat altijd naar de aa cee tion (Action) En dan dat "tion" heel Frans uitspreken Dat zeggen wij hier altijd uit een geintje als we daar nog iets moeten halen!
quote:Lotte35 schreef op 21 september 2014 @ 11:21:

Zo vertelde ze dat haar man een black out had (burn out) en daarom met een psychopaat moest gaan praten.Ik kan me er gelijk iemand bij voorstellen en hoor het ze zó zeggen.

Maar die zegt ook Re-nauw-lt als ze haar automerk benoemt.
Mijn zusje (9) vond een baby-egel, maar overleed een paar dagen later. Zij een foto op Instagram gezet met zijn grafje en een kruis.

Vriendje uit haar klas stuurt :' Gecombineerd'.
quote:Lotte35 schreef op 21 september 2014 @ 11:21:

Ik ga weleens iets drinken met een kennis. Ontzettend lieve vrouw, maar ze zegt soms dingen....

Zo vertelde ze dat haar man een black out had (burn out) en daarom met een psychopaat moest gaan praten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Iemand had het eens over de hamstervraag
Een vriendin van me leerde tijdens het stappen een leuke Aussie kennen. Hij vroeg haar of ze een Malbero sigaret wilde hebben. Haar antwoord: "I rather prefer a shag" (ze rookt alleen maar shag). Aussie werd er rood van en ik deed het pijn in mn broek.
Carpe Diem!
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 09:45:

Gisteren een kennismakingsochtend, we moesten elkaar interviewen, één van de vragen was: "doe je aan sport en zo ja, welke"?

Mijn antwoord: "Nee, ik sport niet."

De afghaanse dame die bij mij het interview afnam moest later op de ochtend de anderen iets over mij vertellen:

"Dit is Rooss, 44 jaar oud, ze spoort niet.
Gister hoorde ik mijn collega opmerken dat zijn schoonfamilie nog gereformeerder dan de paus was.
In de categorie werken in optiekwinkel in combinatie met domme uitspraken:

"uw bril is vandaag klaargekomen meneer maar nog ongesteld"

En vandaag ook een pareltje:

Ik bel een klant en zeg "Uw lenzen zijn binnen meneer" zegt de man aan de andere kant van de lijn "Ok briljant dan kom ik ze zo halen" Ik: "neee niet BRILjant hoor! Het zijn contactlenzen he!"
quote:amouse schreef op 16 september 2014 @ 13:57:

In het spel 30 seconds moest ik de naam raden van een astronaut. Niet André Kuipers, maar die andere bekende Nederlandse.

Iedereen lach helema dubbel toen ik Ubbo Wokkels brulde. Zo kwam hij vroeger voor in de Donald Duck.Zo werd hij door een collega eens heel enthousiast Okke Wubbels genoemd.
Ik heb een Poolse collega die behoorlijk goed Nederlands spreekt. Soms maakt hij echter wel hilarische versprekingen.

Zo was hij naar De Efteling geweest, alwaar hij 'Roodkappertje' had gezien.

Ik heb deze in een ander topic ook al een keer verteld, maar vind 'm zó schattig klinken
Mijn lieve omaatje die tijdens het geld pinnen "bedankt" zegt. Op mijn vraag voor wat: de meneer achter de muur die het geld pakt. Vond het zo schattig dat k niets durfde te zeggen
Ooh als ik echt wil doe ik het hoor ik laat me niet afkaken yoe
Een 'aanhangsel' in onze vriendengroep denkt dat hij heel goed Duits spreekt (Engels trouwens ook, wij laten hem in de waan en hebben er altijd weer lol om).

Hij werd aangehouden tijdens een controle in Duitsland en vroeg aan de agent: 'Muss ich nicht blasen?'

Hij snapte niet waarom de agent zo vreemd keek. En wij konden het niet uitlachen, want we lagen dubbel van het lachen.
quote:langelokken schreef op 24 september 2014 @ 16:38:

Mijn lieve omaatje die tijdens het geld pinnen "bedankt" zegt. Op mijn vraag voor wat: de meneer achter de muur die het geld pakt. Vond het zo schattig dat k niets durfde te zeggen
quote:ikke46 schreef op 16 september 2014 @ 08:56:

Uitspraken van kinderen zijn ook goud waard, een paar van mijn eigen dochter:

ca. 3 jaar oud:

voor ons in de rij staat een meisje met gigantische bontlaarzen aan. Mijn dochter kijkt er naar en gaat opeens voor dat meisje staan. Zegt mijn dochter knetterhard: "zóóó, jij hebt wel rare laarzen aan". Zegt de vriend van dat meisje: "ik zei het toch in de winkel".

ca. 5 jaar oud:

zit dochterlief achterop de fiets bij me. Komen we ergens aan, zie ze een eindje verderop een begraafplaats. Helemaal verrukt zegt ze: "ooo gaaf, een doolhof".

inmiddels 13 jaar en lekker aan het puberen. Zitten we een keer bij de mentor op school voor een gesprek. Merkt de mentor op dat haar motivatie toch wel laag is en vraagt aan dochter om uitleg.

Zegt ze: "ik ben extreem gemotiveerd om niets te doen".
Volgens het 3jarige dochtertje van mijn vriendin is de wc een engerd, want die heeft haar knuffel vermoord (ze liet hem vallen en spoelde de wc door.. knuffel is dus nu ergens in het riool beland)
Bi sonraki hayatimda gel.
Je had erbij moeten zijn 😊
bruja78 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 01:52
91.78% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ik stond laatst in de rij bij de kassa, achter mij stond een moeder met 2 kinderen die nogal hysterisch waren, en mij elke keer bijna aanstootte tegen mijn buik, waarop die moeder zei "doe eens rustig straks stoot je die mevrouw aan" dat jongetje zei "maakt niet uit mamma ze heeft toch een mooi kussentje"(mijn dikke buik)
Bi sonraki hayatimda gel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven