HELP... Hotmail account geblokkeerd...

25-09-2014 12:55 39 berichten
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen. Hulp bij microsoft is tevergeefs. Mijn hotmail is door de extra bescherming( eenzijdige beslissing van hun) geblokkeerd. Nou zou ik dan een code krijgen, maar krijg die niet.. Kan iemand me aub helpen?!?!!
Alle reacties Link kopieren
das mss wel een goed idee, impala.
wij slapen nooit.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 13:42:

Ik heb bv ook geen whatsapp omdat ik het belachelijk vind dat ze je hele adresboek leeghalen, inclusief alles wat je erbij hebt gezet (verjaardag, huisadres, werkadres).

Maar omdat ik bij ándere mensen in de contacten sta die wel whatsapp hebben, hebben ze mijn gegevens allang. Daar heb je zelf helemaal geen controle meer over.Dat vind ik ook vervelend!
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 13:24:

Gewoon, zoals ik het zeg.

Anoniem ten opzichte van degeen die ik mail (ik heb bv een impala-adres om met mensen van het forum te mailen).

Maar ook anoniem tov mensen/overheden die mails screenen.

Maar dan komen we in de aluhoedjes zone en daar heb ik eigenlijk geen zin in nu.

Om het toch wat duidelijker te maken:

Ik heb bv wel eens gemaild over de aanslagen in Boston, over mijn twijfels mbt de officiele versie. Er circuleerde een vreemde foto die die twijfels voedde. De FBI zei dat mensen die foto niet moesten bekijken en de foto verdween ook van internet. Ik had die foto opgeslagen en heb hem naar iemand gemaild. En plots klapt mijn hotmail eruit, precies op dat moment. Toeval?

Als mijn hotmail gekoppeld is aan mijn echte naam, wie zegt me dan dat ik straks niet opeens op een of andere lijst kom te staan. En bv geen visum krijg voor de VS.

Maar dat zullen de meeste mensen wel paranoia vinden.Ze kunnen altijd je nog IP-adres achterhalen om uit te zoeken waar je bent en wie je bent. Als je dingen te verbergen hebt zou ik toch maar zwaardere maatregelen treffen dan alleen een schuilnaam gebruiken...

ALLES wat je doet op Internet kan teruggevonden worden dus misschien moet je je bezig houden met legale zaken?
I'm a goal digger.
Ik weet het. Je bent niet (meer) anoniem op internet. Of je moet hele ingewikkelde maatregelen gaan nemen.

Maar het irriteert me mateloos dat er onder het mom van 'veiligheid' steeds meer prive gegevens verzameld worden.

En hoezo zou ik me met illegale zaken bezig houden?
.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 13:24:

Om het toch wat duidelijker te maken:

Ik heb bv wel eens gemaild over de aanslagen in Boston, over mijn twijfels mbt de officiele versie. Er circuleerde een vreemde foto die die twijfels voedde. De FBI zei dat mensen die foto niet moesten bekijken en de foto verdween ook van internet. Ik had die foto opgeslagen en heb hem naar iemand gemaild. En plots klapt mijn hotmail eruit, precies op dat moment. Toeval?

Als mijn hotmail gekoppeld is aan mijn echte naam, wie zegt me dan dat ik straks niet opeens op een of andere lijst kom te staan. En bv geen visum krijg voor de VS.

Maar dat zullen de meeste mensen wel paranoia vinden.Dit is wel heel erg overdreven hoor en inderdaad paranoia
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 14:48:

Ik weet het. Je bent niet (meer) anoniem op internet. Of je moet hele ingewikkelde maatregelen gaan nemen.

Maar het irriteert me mateloos dat er onder het mom van 'veiligheid' steeds meer prive gegevens verzameld worden.

En hoezo zou ik me met illegale zaken bezig houden?Waarom ben je anders zo bang?
quote:zonnestraal85 schreef op 25 september 2014 @ 14:51:

[...]

Waarom ben je anders zo bang?

Pff.

Lees wat ik er al over gezegd heb.

En als jij dat paranoia vind, moet je dat zelf weten. Ik vind dat dan weer naief.
.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 14:54:

[...]

Pff.

Lees wat ik er al over gezegd heb.

En als jij dat paranoia vind, moet je dat zelf weten. Ik vind dat dan weer naief.Nou jouw voorbeeld dan. Stel dat je naar Amerika wilt en je hebt een visum nodig. Die wijzen ze af, daar moeten ze daar ten alle tijden een goede reden voor hebben. Dan komen ze echt niet met de reden, mevrouw u heeft een foto gemaild welke niet gemaild mocht worden?? Haha ik zie het al voor me. Er zijn zoveel foto's en filmpjes die eigenlijk niet op het internet mogen staan. Het gaat mij in mijn leven echt niet belemmeren omdat ik die gezien of gedeeld heb hoor.
denk je nou echt dat ze daar een goede reden voor moeten hebben? Ze zeggen gewoon: volgens onze info bent u staatsgevaarlijk. En hoe we aan die info komen is geheim, want dat is domein van de geheime inlichtingendienst.

In Nederland kan er in rechtszaken ook al info gebruikt worden die uit geheime aivd-bron komt, zodat je die nooit kunt aanvechten. Daar is ook kritiek op.
.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 15:03:

denk je nou echt dat ze daar een goede reden voor moeten hebben? Ze zeggen gewoon: volgens onze info bent u staatsgevaarlijk. En hoe we aan die info komen is geheim, want dat is domein van de geheime inlichtingendienst.

In Nederland kan er in rechtszaken ook al info gebruikt worden die uit geheime aivd-bron komt, zodat je die nooit kunt aanvechten. Daar is ook kritiek op.

Dan moet je wel heel iets verschrikkelijks hebben opgezocht hoor. Maar ten alle tijden kan je (danwel via advocaat) de reden opvragen.

Nu ik dit zo lees heb ik ook best wel eens extreme dingen opgezocht, gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar heb daar nooit bij stilgestaan wat daar de gevolgen van kunnen zijn. Je berichtje heeft mij toch aan het denken gezet.
Inderdaad. Ze kunnen bijhouden wie er naar extreme dingen googelt (en dat gebeurt ook, daar ben ik van overtuigd). En dan kom je op een lijst. En dat kan dan tegen je gebruikt worden.

Bv: zonnestraal is gevaarlijk want ze heeft info gezocht over het maken van bommen (terwijl je gewoon nieuwsgierig was, en totaal geen verkeerde bedoelingen had).

Als je advocaat dan een reden opvraagt, krijgt hij misschien te horen dat je door de geheime dienst op een lijst met gevaarlijke personen bent gezet wegens je internetgedrag. Maar wat dat gedrag dan precies was en hoe ze aan die info komen, blijft geheim en daardoor valt ook niks aan te vechten.
.
Ik heb ook een gmail, sinds kort toevallig, maar ik moet mijn hotmail goed invoeren, en dan sturen ze een code, god mag weten waarheen.. Als ik daar mijn gmail zet, komt het niet overeen... Ik snap het zelf amper, hoop jullie wel wat ik bedoel
Nee ik snap het niet helemaal.

Je wil in hotmail inloggen, maar moet eerst een code aanvragen.

Die code wil je hebben op je gmailadres, dat vul je in en dan ??

Krijg je geen mail of een foutmelding?

In het eerste geval zou de mail met de code in de spamfolder van gmail kunnen zitten.
.
Ik moet om in mijn hotmail te kunnen, een beveiligingscode krijgen. Ik moet de mijn hotmail goed invullen( is gedeeltelijk door hun verwijderd) zodat ze kunnen zien dat ik de hotmail echt ken. Daar word een mail naar toe gestuurt met een code, die ik dan in moet voeren. Maar ik kan niet in de hotmail, doordat hun beslist hadden, me te controleren... En de gmail heb ik toevallig pas, maar linkt niet aan de hotmail, omdat ik er nog niet in kan, om te linken... Dussss zo zit het. . Ik heb deze hotmail al eeuwig, lijkt dan he.. Waarom moet ik ineens beveiligd worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven