HELP... Hotmail account geblokkeerd...

25-09-2014 12:55 39 berichten
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen. Hulp bij microsoft is tevergeefs. Mijn hotmail is door de extra bescherming( eenzijdige beslissing van hun) geblokkeerd. Nou zou ik dan een code krijgen, maar krijg die niet.. Kan iemand me aub helpen?!?!!
Over 30 dagen doet ie het gewoon weer. Mij lukt dat gedoe met die code ook nooit. Ik kan wel gewoon in mijn mail via de ipad en telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gisteren ook, de mail met de code was in de ongewenste mail (spambak) terecht gekomen, zo bleek na enig zoeken.

Ik vind het trouwens maar raar, dat je hotmail perse gekoppeld moet zijn aan een ander emailadres.

Je hebt de hotmail toch om anoniem te zijn? Ik krijg er een big brother gevoel van. Maar je komt er niet onderuit he.
.
Ik ben er al weken mee aan de gang. Krijg wel codes, maar heb 3 mails. Twee kregen er die beveiliging op. Dus van de 1 de code naar de ander laten sturen, die weer naar de volgende enz. Heeeel gedoe. Klaar. tenminste dat dacht ik... kan er nu op 2 zonder problemen. Maar de meest gebruikte wordt steeds gevraagd of de beveiligingsgegeven kloppen. nou nee, dat was al aangepast. Moet nu steeds een omleiding nemen om erop te komen.......
Impala : hotmail om anoniem te zijn? Hoe bedoel je dat?
Zit je account gekoppeld aan een ander emailadres? Mijn eerste emailadres is van hotmail. Ik heb er toen niets aan gekoppeld. Kon ook niet natuurlijk . Ik ben al lid sinds 1997 of zo.
Gewoon, zoals ik het zeg.

Anoniem ten opzichte van degeen die ik mail (ik heb bv een impala-adres om met mensen van het forum te mailen).

Maar ook anoniem tov mensen/overheden die mails screenen.

Maar dan komen we in de aluhoedjes zone en daar heb ik eigenlijk geen zin in nu.

Om het toch wat duidelijker te maken:

Ik heb bv wel eens gemaild over de aanslagen in Boston, over mijn twijfels mbt de officiele versie. Er circuleerde een vreemde foto die die twijfels voedde. De FBI zei dat mensen die foto niet moesten bekijken en de foto verdween ook van internet. Ik had die foto opgeslagen en heb hem naar iemand gemaild. En plots klapt mijn hotmail eruit, precies op dat moment. Toeval?

Als mijn hotmail gekoppeld is aan mijn echte naam, wie zegt me dan dat ik straks niet opeens op een of andere lijst kom te staan. En bv geen visum krijg voor de VS.

Maar dat zullen de meeste mensen wel paranoia vinden.
.
quote:jules schreef op 25 september 2014 @ 13:23:

Zit je account gekoppeld aan een ander emailadres? Mijn eerste emailadres is van hotmail. Ik heb er toen niets aan gekoppeld. Kon ook niet natuurlijk . Ik ben al lid sinds 1997 of zo.

Als je nu weer van dat adres gebruik wilt maken, dan moet je eerst een ánder emailadres opgeven waar ze een code heen gaan sturen die je moet invullen voor je weer in je hotmail komt.

Of een telefoonnummer, dat mag ook
.
Impala, daar gebruik ik hem ook vaak voor. Maar dan om me in te schrijven op sites. Ik noem het mijn spam-account. En inderdaad, op mijn normale krijg ik minder. Overigens heb ik laatst nog een fake account aangemaakt, omdat ik iets wilde vragen bij een bedrijf (en ik had ze al een paar keer gemaild vanuit mijn echt mail en vond het zo dom overkomen dat ik nu nogmaals met vragen kwam) en toen hoefde ik geen extra emailadres op te geven.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 13:26:

[...]

Als je nu weer van dat adres gebruik wilt maken, dan moet je eerst een ánder emailadres opgeven waar ze een code heen gaan sturen die je moet invullen voor je weer in je hotmail komt.

Of een telefoonnummer, dat mag ook Nee hoor, ik gebruik hem nog steeds en heb nog nooit iets hoeven invullen. Wel al vaak naar gevraagd, maar nog nooit gedaan.
quote:jules schreef op 25 september 2014 @ 13:27:

Impala, daar gebruik ik hem ook vaak voor. Maar dan om me in te schrijven op sites. Ik noem het mijn spam-account. En inderdaad, op mijn normale krijg ik minder. Overigens heb ik laatst nog een fake account aangemaakt, omdat ik iets wilde vragen bij een bedrijf (en ik had ze al een paar keer gemaild vanuit mijn echt mail en vond het zo dom overkomen dat ik nu nogmaals met vragen kwam) en toen hoefde ik geen extra emailadres op te geven.

Je zal zien dat je op een gegeven moment tóch een ander adres zal moeten opgeven. Ik had het gisteren op een adres dat ik ook al lang heb.

Uit veiligheidsoverwegingen, zeggen ze. Ja, ja... Gewoon om te weten wie je bent, denk ik dan.

Als je niks invult kom je niet meer binnen. Dat heb ik gisteren geprobeerd, Toen moest ik een telefoonnummer gaan opgeven. Dat wil ik al helemaal niet.
.
Dan geef ik dat fake adres op
Wat gek!
Ik word inmiddels ook behoorlijk geïrriteerd door de 'goedbedoelde' beveiliging van Hotmail. Ze willen inderdaad echt weten wie je bent, wat je telefoonnummer is. Het wordt door hun ontmoedigingsbeleid steeds lastiger om een anoniem account bij ze te hebben.
quote:impala schreef op 25 september 2014 @ 13:24:

Gewoon, zoals ik het zeg.

Anoniem ten opzichte van degeen die ik mail (ik heb bv een impala-adres om met mensen van het forum te mailen).

Maar ook anoniem tov mensen/overheden die mails screenen.

Maar dan komen we in de aluhoedjes zone en daar heb ik eigenlijk geen zin in nu.

Om het toch wat duidelijker te maken:

Ik heb bv wel eens gemaild over de aanslagen in Boston, over mijn twijfels mbt de officiele versie. Er circuleerde een vreemde foto die die twijfels voedde. De FBI zei dat mensen die foto niet moesten bekijken en de foto verdween ook van internet. Ik had die foto opgeslagen en heb hem naar iemand gemaild. En plots klapt mijn hotmail eruit, precies op dat moment. Toeval?

Als mijn hotmail gekoppeld is aan mijn echte naam, wie zegt me dan dat ik straks niet opeens op een of andere lijst kom te staan. En bv geen visum krijg voor de VS.

Maar dat zullen de meeste mensen wel paranoia vinden.owkeee....en jij denkt dat ze je met je outlook niet volgen? Ik heb gewoon mijn hotmail als enige mailadres, dus met mijn eigen naam. Gaat ook werkmail enz heen, echt alles doe ik met hotmail. Heb niks anders. En dan houden ze me maar in de gaten hoor, doen ze toch wel. Of ik nou hotmail gebruik of niet
Nja, anoniem is niemand. Alle woorden in de mails zijn inmiddels al geïnventariseerd dus ze hebben al een aardig beeld van de gebruikers.
Ja, via outlook zullen je je ook volgen. Daarom had ik die hotmail.

Ik heb na dat akkefietje met die foto een nóg geheimer adres aangemaakt. Althans, dat hoop ik dan maar. Voor hetzelfde geld is die organisatie opgezet door de CIA

Maar het is vechten tegen de bierkaai hoor, uiteindelijk is het toch niet te doen om anoniem te blijven op internet.

Ik heb bv ook geen whatsapp omdat ik het belachelijk vind dat ze je hele adresboek leeghalen, inclusief alles wat je erbij hebt gezet (verjaardag, huisadres, werkadres).

Maar omdat ik bij ándere mensen in de contacten sta die wel whatsapp hebben, hebben ze mijn gegevens allang. Daar heb je zelf helemaal geen controle meer over.
.
quote:ZaraZara100 schreef op 25 september 2014 @ 13:38:

Ik word inmiddels ook behoorlijk geïrriteerd door de 'goedbedoelde' beveiliging van Hotmail. Ze willen inderdaad echt weten wie je bent, wat je telefoonnummer is. Het wordt door hun ontmoedigingsbeleid steeds lastiger om een anoniem account bij ze te hebben.

Lekker anoniem als ze zien vanaf welk ip-adres er vaak ingelogd word. En dat ip-adres hangt weer aan een adres en een naam en dan weten ze alsnog wie je bent. Ik ben al lang het geloof in anonimiteit op internet kwijt hoor. Ze kunnen alles terug vinden, dan kom je met een fake mailadres niet weg is mijn idee.

Maar goed, ik vind het dan ook niet erg dat ze alles controleren. Van mij mogen ze, ik heb niks te verbergen en als ze met dit soort methodes criminelen of aanslagen ofzo kunnen opsporen en voorkomen vind ik het al lang best
Dat argument van ik heb niks te verbergen. Dat is gevaarlijk.

Je weet nu niet waar ze in de toekomst naar gaan zoeken.

(denk maar aan de joden registratie. Die hadden ook niks te verbergen. Maar werden wel opgespoord. Omdat er lijsten van waren. Omdat het kón.)
.
Hoi, desperate_housewife. Ik zie mn mailtjes ook op mijn ipad, maar daar gaan er steeds af, zeg maar.. En de laatste zoveel bljf je wel zien.. Ik ben al 3 dagen bezig met die &@£ code... Moet mn mailadres invoeren voor die code, slimmerikken, daar kan ik niet in,, pfff...
Ze bedoelen het mailadres van je internet provider.

Maar idd, wat doe je als je zelf geen provider hébt maar alleen op de wifi van anderen zit?

edit: oh ja stom. Dat zei ik al: dan moet je je telefoonnummer geven.
.
Wifi is nog gevaarlijker ( een hotspot) laatst programma gezien waarin iemand liet zien hoe hij dmv bepaalde apparatuur en een laptop , iemands telefoon over kon nemen, die binnen zoveel meter in de buurt zat.
Hotmail is echt poep met zulk soort dingen. Moet je emails sturen naar microsoft terwijl je niet meer in kunt loggen
ik kon 2 van mijn 3 mail adressen niet eens openen op vakantie.

omdat ik op een onbekende locatie zat!

mijn originele, oorspronkelijke Hotmail adres wel.

ik zit erover te denken om over te stappen naar gmail.

maar dan krijg ik al die rompslomp van iedereen inlichten dat ik een ander mail adres heb.
wij slapen nooit.
Misschien alleen een gmail adres nemen om de hotmail-codes te ontvangen?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven