toetsenbord.kapot

25-09-2014 14:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik heb gisteren perongeluk een beetje water op mijn laptop gemorst . Mijn toetsenbord blijft verkeerde tekens geven en er is niet normaal meer mee tewerken nu.

spatiebalk: ./M

backspace:'h

enter:l;j

landinstellingen.toetsenbord.veranderd.werkt.niet.

driver.geinstelleerd.helpt.ook.niet.

weet.iemand.hier.wat.ik.kan.doen.

bedankt.
Als sommige toetsen het nu nog steeds niet doen is er grote kans dat het:

1. nog niet helemaal droog is

2. gewoonweg kapot is

Ik heb zelf ook water over mijn toetsenbord gehad en de enige optie was een nieuw toetsenbord kopen
Is mij een tijd terug ook overkomen. Kreeg maar een heel klein beetje geld terug van de verzekering, maar van dat geld heb ik een draadloos toetsenbord gekocht, waar ik nu op werk. De toetse vaan de laptop toen het nog altijd niet, maar godzijdank ben ik geen bestanden kwijt.
oke.hopelijk.droogt.het.nog.er.is.geen.manier.om.manueel.de.toetsen.te.veranderen?
Föhnen op standje lauw.
verba volant, scripta manent.
Omgekeerd op de cv leggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mits hij warm is
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Toetsenbord voor een laptop is niet zo duur.

Google op merk en type en "toetsenbord" of "keybord"

Vervangen is relatief eenvoudig, eigenlijk zonder gereedschap mogelijk met een klein beetje geluk.
Niet geschoten is altijd mis
nieuwe.laptop.kopen
Afzetten, in een bak met een paar pakken rijst leggen en een paar dagen/weken laten liggen. Vingers kruisen.
is ook een goede, werkte bij mijn smartphone die in de sloot gevallen was.
Te laat dit advies, maar gebeurd dit nog een keer, dan moet je de laptop onmiddellijk uitzetten en eerst laten drogen. Doordat je werkt op een laptop die nog nat is ontstaan kortsluitinkjes die onherstelbare schade veroorzaken. Het beste advies is in een dergelijk geval uitzetten en minstens drie dagen laten drogen voordat je hem weer probeert. Op deze manier heb ik zelfs een toetsenbord gered waar een glas cola overheen gegaan was.
Bedankt voor de adviezen,

Laptop uit elkaar gehaald om te schoonmaken en drogen/voorzichtig föhnen. Nadat ik de laptop weer in elkaar had gezet, bleven de knoppen problemen aangeven. Toch maar een nieuw toetsenbord besteld.

Maar vanmorgen doen de spatie en enter het weer gewoon, de backspace heeft nog een beetje problemen (moet er hard op drukken, maar ook die doet het).

En nu heb ik tenminste een reserve toetsenbord in huis voor als er weer zoiets gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven