toetsenbord.kapot
donderdag 25 september 2014 om 14:40
hallo,
ik heb gisteren perongeluk een beetje water op mijn laptop gemorst . Mijn toetsenbord blijft verkeerde tekens geven en er is niet normaal meer mee tewerken nu.
spatiebalk: ./M
backspace:'h
enter:l;j
landinstellingen.toetsenbord.veranderd.werkt.niet.
driver.geinstelleerd.helpt.ook.niet.
weet.iemand.hier.wat.ik.kan.doen.
bedankt.
ik heb gisteren perongeluk een beetje water op mijn laptop gemorst . Mijn toetsenbord blijft verkeerde tekens geven en er is niet normaal meer mee tewerken nu.
spatiebalk: ./M
backspace:'h
enter:l;j
landinstellingen.toetsenbord.veranderd.werkt.niet.
driver.geinstelleerd.helpt.ook.niet.
weet.iemand.hier.wat.ik.kan.doen.
bedankt.
donderdag 25 september 2014 om 14:51
donderdag 25 september 2014 om 22:06
Te laat dit advies, maar gebeurd dit nog een keer, dan moet je de laptop onmiddellijk uitzetten en eerst laten drogen. Doordat je werkt op een laptop die nog nat is ontstaan kortsluitinkjes die onherstelbare schade veroorzaken. Het beste advies is in een dergelijk geval uitzetten en minstens drie dagen laten drogen voordat je hem weer probeert. Op deze manier heb ik zelfs een toetsenbord gered waar een glas cola overheen gegaan was.
vrijdag 26 september 2014 om 12:23
Bedankt voor de adviezen,
Laptop uit elkaar gehaald om te schoonmaken en drogen/voorzichtig föhnen. Nadat ik de laptop weer in elkaar had gezet, bleven de knoppen problemen aangeven. Toch maar een nieuw toetsenbord besteld.
Maar vanmorgen doen de spatie en enter het weer gewoon, de backspace heeft nog een beetje problemen (moet er hard op drukken, maar ook die doet het).
En nu heb ik tenminste een reserve toetsenbord in huis voor als er weer zoiets gebeurt.
Laptop uit elkaar gehaald om te schoonmaken en drogen/voorzichtig föhnen. Nadat ik de laptop weer in elkaar had gezet, bleven de knoppen problemen aangeven. Toch maar een nieuw toetsenbord besteld.
Maar vanmorgen doen de spatie en enter het weer gewoon, de backspace heeft nog een beetje problemen (moet er hard op drukken, maar ook die doet het).
En nu heb ik tenminste een reserve toetsenbord in huis voor als er weer zoiets gebeurt.