Dingen die je van anderen niet weten wilt!!

19-07-2008 16:16 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
In deze bijna taboeloze tijd ben ik erg benieuwd of er nog zaken zijn van andere mensen waar je echt niet op zit te wachten en die je echt niet weten wilt.

Hier is mijn rijtje:

- gedetailleerde bevallingsverhalen met eventuele bijbehorende foto's dan wel beeldmateriaal.

- Hoe vaak iemand seks heeft per week (vind het ook altijd genant om te horen dat vrienden het bijvoorbeeld de avond van tevoren even lekker van genomen hebben en dat met een grijns op hun gezicht vertellen)

- Verslagen van toiletbezoeken (qua kleur, geur samenstelling en hoeveelheid of eventuele gedetailleerde verhalen over buikgriepvirussen en daar de uitwerking van) zit ik ook niet bepaald op te wachten.

Nou jullie....

-
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
.
Alles wat jij opnoemt hoef ik ook niet zo nodig te horen!

Heeft niet zozeer met taboe te maken maar ik zit daar gewoon niet op te wachten.

Zal het zelf in ieder geval niet snel doen, tenzij ergens voor 'nodig'.

Ook op ellenlange, gedetaileerde verhalen zit ik niet te wachten.

Of uitgebreide verhalen over wat hun kinderen allemaal wel of niet gedaan hebben.
Oh ja, wat ik ook niet wil horen en ook zeker niet zien is een rochel!
ik wil niet weten hoe groot/dik/dun/smal/kort of lang iemands perineum is!

Mijn hemel, nooit over nagedacht.

(En dat had ik eigenlijk wel zo willen houden.)
poeh ik zat zo eens te denken maar ik kan denk ik erg veel hebben...maar waar ik mij mateloos wel aan stoor is dat waneer mensen alles 10x moeten vertellen*zucht*
quote:extrahalo schreef op 19 juli 2008 @ 16:20:

ik wil niet weten dat de collega die voor mij achter het bureau zat, snot eronder smeerde. Helaas kwam ik met het aansluiten van kabels ed, daarachter!getver......ga je toch ook meteen met andere ogen naar iemand kijken toch??
Een vriendin wilde mijn mening over "sexy" foto's en filmpjes van haarzelf die ze naar haar ex stuurde

Een gifje van haar opengesperde doos en een serie foto's met een fles in de hoofdrol
quote:Growing schreef op 19 juli 2008 @ 16:21:

Alles wat jij opnoemt hoef ik ook niet zo nodig te horen!

Heeft niet zozeer met taboe te maken maar ik zit daar gewoon niet op te wachten.

Zal het zelf in ieder geval niet snel doen, tenzij ergens voor 'nodig'.

Ook op ellenlange, gedetaileerde verhalen zit ik niet te wachten.

Of uitgebreide verhalen over wat hun kinderen allemaal wel of niet gedaan hebben.

Jaaaaa qua kinderen is alles tegenwoordig zelfs geoorloofd...zelfs babykots is schattig en dient gekoesterd te worden als zijnde het een dierbare schat betreft.

Ben ooit door een vroegere vriendin vroeger eens boven geroepen toen ze haar baby verschoonde.....moest de volle luier komen

" bewonderen"
Ik wil van collega's niet weten (van niemand eigenlijk) dat ze ongesteld zijn. Interesseert me niet en ik wil het gewoon NIET weten!
er is een heleboel wat ik niet weten..

oa dat mijn schoonzus vaginal wratten heeft en schoonmoeder regelmatig zo slecht kan poepen ook wil ik niets weten van hun maandelijkse ongemakken... en nee ik wil ook niet vertellen hoe goed ik kan poepen en of ik al dan niet last heb van maandelijske ongemakken...

jammer dat ze dat niet snappen

Heel herkenbaar, als je zelf kinderen hebt denken sommige moeders dat je het liefst nergens anders over praat (net zoals zij zelf). Laatst werd ik nog op een BBQ aangeklampt door een vage bekende met haar telefoon in de aanslag om foto's van haar spruit te kunnen showen. Vréselijk. Ik ben dol op mijn kind, maar als ik een avond uit ben heb ik het gráág ergens anders over!
The time is now
quote:Petra04 schreef op 19 juli 2008 @ 16:27:

Een vriendin wilde mijn mening over "sexy" foto's en filmpjes van haarzelf die ze naar haar ex stuurde

Een gifje van haar opengesperde doos en een serie foto's met een fles in de hoofdrol Ahhhhh nee......dat meen je niet
quote:Banba schreef op 19 juli 2008 @ 16:33:

Heel herkenbaar, als je zelf kinderen hebt denken sommige moeders dat je het liefst nergens anders over praat (net zoals zij zelf). Laatst werd ik nog op een BBQ aangeklampt door een vage bekende met haar telefoon in de aanslag om foto's van haar spruit te kunnen showen. Vréselijk. Ik ben dol op mijn kind, maar als ik een avond uit ben heb ik het gráág ergens anders over!En kinderen van anderen zijn toch altijd lelijk!
quote:Miesteph schreef op 19 juli 2008 @ 16:36:

[...]

En kinderen van anderen zijn toch altijd lelijk! Nou die van haar iig wel en dík..
The time is now
Hoe goed andermans (lees: in dit geval mijn buurvrouw) kinderen het doen op school

Hoeveel A-scores het kind had

Hoes snel het kind kind al zindelijk was

Hoe vroeg het kind al kon staan en kon lopen

Met wat voor raportscores het kind nu over was naar atheneum 3

kots kots

enz enz enz enz ....

Verder komt er veel bekends voorbij....
Hoe hun vakantie is geweest aan de hand van tig foto's; verschrikkelijk. Begrijpt de meerderheid nou echt niet, dat heeeeel veel foto's alleen maar leuk zijn als je er zelf bij betrokken bent? Keessie voor een kei, Keessie tegen een kei, Keessie op de kei, Keessie met een bebloede knie omdat ie van de kei gelazerd is und so weiter. Is niet leuk!

Ik hoef van mijn collega's niet te weten waarom ze chagrijnig zijn, ik wil slechts dat ze zich normaal gedragen en je normaal met elkaar kunt communiceren.

Ik hoef van mijn collega's niet te weten hoe stapavondjes en feestjes zijn geweest als ik er niemand ken verder. En die zoende met die en zij kreeg ruzie met haar en ik heb zó gelachen met haar. Helemaal leuk, maar ik kén ze niet. Een korte indruk of je het naar je zin hebt gehad is voldoende.

Van vreemden hoef ik niet hun hele levensloop te horen. Ik zal wel een lieve-Mona-kop hebben, maar in de wachtkamer van het ziekenhuis, bij de tandarts of in de trein of in de rij van de kassa hoef ik echt niet te weten, dat je een kloteleven hebt en dat die niet meer tegen je praat en er niemand bij je op bezoek komt.
Mensen die zoveel te zeiken hebben over hun kroost zijn over het algemeen zelf de moeite niet waard vind ik.
quote:sprokkelientje schreef op 19 juli 2008 @ 16:50:

Mensen die zoveel te zeiken hebben over hun kroost zijn over het algemeen zelf de moeite niet waard vind ik.Haha, ik denk ook wel eens dat ze daarom kinderen hebben. Leidt lekker af van jezelf en je gebrek aan levensinvulling.
The time is now
[quote]CL2 schreef op 19 juli 2008 @ 16:49:

Hoe hun vakantie is geweest aan de hand van tig foto's; verschrikkelijk. Begrijpt de meerderheid nou echt niet, dat heeeeel veel foto's alleen maar leuk zijn als je er zelf bij betrokken bent? Keessie voor een kei, Keessie tegen een kei, Keessie op de kei, Keessie met een bebloede knie omdat ie van de kei gelazerd is und so weiter. Is niet leuk!

Vergeet ook niet dat de wond van Keessie niet goed dichtging waardoor Keessie toch maar naar de plaatselijke eerstehulp ging, waar ze geen Engels spraken en door de communicatiestoornis bijna Keessies blinde darm operatief verwijderd hadden.

Uiteraard zijn er van dit drama (helaas, helaas,) geen foto's maar het verhaal erbij is wel de moeite tot vertellen waard.

Aahhh daar zul je Keessie hebben....stroop je broek eens op Keessie en laat het litteken eens zien!
quote:Haags meisje schreef op 19 juli 2008 @ 16:30:

Ik wil van collega's niet weten (van niemand eigenlijk) dat ze ongesteld zijn. Interesseert me niet en ik wil het gewoon NIET weten!

Ja! Dit vind ik ook verschrikkelijk! Sommige vrouwen vinden het zo'n lekker meiden-onder-elkaar onderwerpje, en ik heb er ook een collega bij die rustig zegt dat ze ongesteld moet worden terwijl er 4 mannelijke collega's omheen staan.

Dat vind ik gewoon niet nodig, ik heb het daar echt nooit over.
het is hier binnen beter dan buiten
quote:CL2 schreef op 19 juli 2008 @ 16:49:

...

Ik hoef van mijn collega's niet te weten waarom ze chagrijnig zijn, ik wil slechts dat ze zich normaal gedragen en je normaal met elkaar kunt communiceren.

...Nou, mensen zijn toch geen computers. Iedereen zit wel eens niet goed in zijn vel. Handig als je dat weet. Moet natuurlijk niet te lang gaan duren.
quote:bettypage schreef op 19 juli 2008 @ 17:05:

[...]

Ja! Dit vind ik ook verschrikkelijk! Sommige vrouwen vinden het zo'n lekker meiden-onder-elkaar onderwerpje, en ik heb er ook een collega bij die rustig zegt dat ze ongesteld moet worden terwijl er 4 mannelijke collega's omheen staan.

Dat vind ik gewoon niet nodig, ik heb het daar echt nooit over.Nee daar zit ik ook niet op te wachten. Misschien ben ik preuts want ik probeer er juist voor te zorgen dat niemand dit weet!
*Ik hoef van een lelijk dik vatsig persoon niet te horen dat hij/zij meerdere orgasmes achter elkaar kan krijgen

*Ik hoef niet te weten dat mijn ouders nog seks hebben

* Ik hoef niet te weten dat een vriendin van een vriend graag anaal wordt genomen

*oeps allemaal seksdingen...mmm even nadenken of ik nog meer dingen niet wil weten...

* Ik hoef niet te weten hoe anderen de financien beheren en hoe zij het (niet)uitgeven/bezuinigen en dat zij nooit rood staan..ofwel dat zij zo verantwoordelijk met geld omgaan.
quote:sprokkelientje schreef op 19 juli 2008 @ 17:04:

[quote]CL2 schreef op 19 juli 2008 @ 16:49:

Vergeet ook niet dat de wond van Keessie niet goed dichtging waardoor Keessie toch maar naar de plaatselijke eerstehulp ging, waar ze geen Engels spraken en door de communicatiestoornis bijna Keessies blinde darm operatief verwijderd hadden.

Uiteraard zijn er van dit drama (helaas, helaas,) geen foto's maar het verhaal erbij is wel de moeite tot vertellen waard.

Aahhh daar zul je Keessie hebben....stroop je broek eens op Keessie en laat het litteken eens zien!Jij kent ze ook! Haha... Ik vind het altijd zo'n tweestrijd in mezelf. Ik snap dat mensen trots zijn, ik snap dat ze willen laten zien hoe leuk het wel geweest is, maar mèn, dat kan in 10 tot 20 foto's in plaats van drie mappen 40 flappen met twee per flap. Toch? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven