vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Islaaa, lastig dat jullie het (nog) niet eens zijn, misschien envelop met geslacht meevragen?

Sorry dat ik de ernst wat onderschatte, ik begreep niet dat je ook helemaal niet meer mocht werken, dat heeft nogal een impact op die roze wolk inderdaad :(

Duimen voor een mooie uitslag morgen!

En...eindelijk heb ik ook iets gevoeld dat waarschijnlijk mijn kindje is! Erg bijzonder
@ Islaaa: Ik zou ook om een enveloppe vragen met daarin het geslacht. Als het jou rust geeft en je blij maakt, kan jij in de enveloppe kijken. Dat zal je vriend toch moeten kunnen accepteren lijkt me. Heeeeeeel veel succes met de echo vandaag! Laat je weten hoe het was?
@Islaa, ik ben het met MissT eens en als het voor jou belangrijk is en stress wegneemt, dan is dat het belangrijkste.

Begrijpt man jouw spanning een beetje?

Succes!!! he!!!

@Phloxie: oh leuk dat je wat gevoeld hebt!

@Marleen: succes met de verbouwing. Hopelijk laat de nestelingsdrang (opruimdrang) je nog een beetje met rust. En straks heb je wel heel wat moois!
Daar zat ik ook al aan te denken, ik wil het zo graag weten, puur voor mezelf ik laat jullie weten hoe het geweest is straks😉
Succes Islaaa! Lijkt me ook niet echt een ontspannen zwangerschap zo. Positief is wel dat we in principe over de helft zijn, als je bedenkt dat we vanaf week 37 mogen bevallen.

Ik weet hoe het voelt als je weinig tot niets mag (of kan, in mijn geval). De verloskundige heeft mij trouwens ook laten beloven dat ik niet meer dan mijn contracturen ga werken, omdat ik een lichamelijke vrij zwaar beroep heb. Ik werk dus maar één ochtend in de week

De pest is wel dat je moeilijk rust kan pakken als je al kinderen hebt, die vragen ook aandacht. Ik heb afgesproken met mijn moeder dat ik altijd kan bellen als het me teveel wordt, dan haalt ze hem 's middags op. Gelukkig is dat nu bij mij niet nodig, maar misschien wel een idee voor de andere dames, een oppas vragen.

Ik denk dat ik mijn man maar eens ga aansporen om dit weekend de rommel/babykamer zoveel mogelijk leeg te maken, zodat we snel kunnen beginnen met opknappen. Er moet best veel gebeuren in dat rommelhok, voordat het babygeschikt is. Gelukkig doen we aan rooming-in de eerste maanden, maar eigenlijk wil ik de kamer toch wel afhebben voor ik beval.

Vraagje trouwens: Wij willen onze oudste straks na de geboorte van zijn broertje een grote broer-cadeau geven, maar we weten niet zo goed wat. Hoeft niet zo duur te zijn, want waarschijnlijk is hij de week daarna al jarig, afhankelijk van mijn bevallingsdatum. Het moet iets zijn dat echt voor grote broers is, maar dat vooral leuk is voor hem.
Lexie, zo'n kadootje zoek ik ook :-) ik heb een truitje met tractoren gekocht. Ik denk dat het niet erg groot hoeft te zijn. Een leesboekje, een autootje, een stickerboekje ofzo is genoeg denk, het gaat om het idee dat het echt voor hem is.

Wordt jouw zoontje dan 4?
Islaa, hoe was je echo? Wil je het geslacht nog weten? Ik snap datdat enigszins de stress wat kan verminderen.

Vanochtend vroeg ook de echo gehad en ben heeel blij dat alles goed is! Was een beetje onzeker en voel nog geen beweging (placenta blijkt aan de voorkant te zitten) dus dit is heel fijn! Ik doorbreek denk ik het patroon van jongetjes, want wij verwachten een meisje! zo leuk vooral omdat de mensen om ons heen een jongetje hadden verwacht!

Inmiddels hebben wij ook een kamertje en een kinderwaggel besteld! Duurt nog even voor we t in huis hebben maar dan kunnen we lekker alvast aan de slag in de babykamer!

Ik ga genieten! Fijn weekend allemaal!
quote:ozoz schreef op 26 september 2014 @ 14:02:

Lexie, zo'n kadootje zoek ik ook :-) ik heb een truitje met tractoren gekocht. Ik denk dat het niet erg groot hoeft te zijn. Een leesboekje, een autootje, een stickerboekje ofzo is genoeg denk, het gaat om het idee dat het echt voor hem is.

Wordt jouw zoontje dan 4?Ja, hij wordt 4. Het is allemaal nogal veel, hij moet nog zindelijk worden, hij krijgt een broertje en hij moet naar school. We willen de overgang iets makkelijker maken. Mijn ouders houden ook wel rekening met hem, mijn moeder kennende komt er een kraammand met allemaal kleine cadeautjes voor iedereen in het gezin, inclusief hond en katten

We hebben net het drama overwonnen van niet willen eten, want dan moest hij spugen, net als mama

Ik zat ook te denken richting een kraammandje ofzo, maar dan een grote broer-mand met dingen als stickers, een kleurboek, dat soort dingen.

@laupie: Gefeliciteerd! Fijn dat het er allemaal goed uitziet.
20 weken echo gehad! Alles dik in orde! En ja hoor we hebben toch samen besloten het geslacht te willen weten❤️... Dus wij weten het nu, zo leuk!!!

Heerlijk laat het weekend maar komen wij stralen ff verder
Iedereen trouwens gefeliciteerd met de mooie echo's en geslachts bepalingen, en lexie, zo'n nep kinder fototoestel is leuk om te geven, kan ie meteen foto's nemen van de beeb
Wat fijn Laupie en Islaa. Enne Islaa, mogen wij het ook weyen?
Gefeliciteerd met de goede echo's allemaal!
Een hoop goed nieuws, gefeliciteerd! Fijn dat jullie het eens zijn geworden islaaa en dat je t nu toch weet! Nu weten best veel mensen het geslacht al hier toch? En pas 2 meisjes ofzo?

Maandag wordt de onze bekend..
Interessant tijd om te posten patsy :-)

Ik heb de tabel een beetje bijgewerkt, maar ik wist niet meer wie het nog meer weten of het een jongen/meisje wordt.

De kolom met 'echo' heeft een beetje veel oude info, denk niet dat het lukt om die geupdate te houden. Maar later kan daar mooi de geboorte datum in.

Warsk staat er nu nog in, maar misschien dat ze het fijner vind om eruit gehaald te worden.

En het wordt inderdaad tijd voor een meisjes golf, want uiteindelijk zal het toch 50/50 worden.

In mijn omgeving worden wel heel veel jongetjes geboren trouwens. Maar soms is het ook maar net welke 'omgeving' ik kies :-)

Mijn buik heeft echt een groeispurt gehad! en de kilo's trouwens ook (nu 7 kg erbij! pff, en dan te bedenken dat er nog wel 10 bijkomen!)
Laupie, wat leuk een meisje! en Islaaa jij ook gefeliciteerd met de goede echo!

Nog vier nachtjes slapen en dan ben ik aan de beurt.......

Ozoz bedankt voor het updaten van de tabel, schrijft iedereen nog mee eigenlijk?
Haha Ozoz, weekend toch.. trouwens ik zie bijna ieder uur van de klok voorbij komen snachts dus kan best veel gekker alleen verbied mezelf voorlopig nog om dan mn telefoon te pakken. Ben blij dat mijn motherly glow blijkbaar de wallen verbergt want zie er niet uit vind ik zelf :D

gelukkig nog maar 1 nachtje wachten!! Hoelaat mag jij misstinkerbell? Ik savonds na het werk pas. Kan goed dat jullie als eerste lezen wat het is, hebben de omgeving verteld dat de echo later in de week is omdat we nog over de onthulling nadenken. Ik wil misschien een revelationcake maken of een grappig fotostripje ofzo met een roze of blauwe onthulling. Iemand nog gave ideeen daarvoor??
Ik heb 'm om half 4 en ik weet al dat het een jochie is, dus allemaal wat minder spannend voor mij. Fysiek zit alles wel goed denk ik, heb daar vertrouwen in.
Wat fijn al goede 20 weken echo's de tijd gaat zo snel nu!

Ik zag dat je bija de hema mini tompouces kan laten maken met een foto. Bijvoorbeeld met it's een boy of blauwe/roze muisjes. Ook niet zo duur.
Iedereen die deze komende week de 20 weken echo heeft succes! Toch altijd weer spannend, maar ook erg mooie echo.

Ben benieuwd!

Ozoz..ik hou het geslacht echt voor ons zelf, tis toch een openbaar forum (zou het gesloten zijn dan zeker wel) maar je weet maar nooit, je bent opzich makkelijk herkenbaar, vandaar

Was al blij dat vriendlief het toch wilde weten, en nu is hij er heel blij mee, is toch gaaf om het te weten❤️

Hier gelukkig verder alles rustig nu..behalve in buik dan daar is het gezellig volgensmij, heerlijk dat gevoel! Daar zou ik wel 10 kinderen voor willen😉

Welterusten allemaal!
Islaa, begrijpelijk :-) fijn dat het goed gaat met de buik!

Patsy, hihi, de laatste keer dat ik zo laat naar bed ging is héél lang geleden

@onthulling: taart is leuk idee. Op FB heb ik ooit een filmpje met een doos met helium balonnen (roze of blauw) gezien. Zag er ook leuk uit.

@meeschrijvers/meelezers: misschien komen er na de 20w echo nog wat meelezers 'uit de kast' en worden de meeschrijvers wat fanatieker. Zou leuk zijn want we zijn maar met een klein clubje.

Succes met alle echo's deze week!
Ozoz...vind het persoonlijk ook leuker als er actieve deelnemers zijn, zijn al op de helft en heb nog geen idee wie hier nou werkelijk deel neemt, lezen kan altijd maar die tabel kan wat mij betreft ingekort worden! Dan is het tenminste overzichtelijk!

Of ben ik erg opruimerig nu
@Islaaa, de nesteldrang begint nu al ;)
Wuhaha....zou het😋
Haha je mag bij mij wel even opruimen Isla!

Heb nog een garage vol gereedschap dat geordend moet worden
Hihi nestel drang, ik wilde hetzelfde schrijven

Ik heb er behoorlijk last van :-) arme man.

Pff ik ben echr niet vooruit te branden. Uren aan het aftellen ik weet wel dat het beter gaat als ik even wat ga doen, met kind naar buiten ofzo, maar ik kan me er niet toe zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven