Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

Alle reacties Link kopieren
Dan trek ik altijd nog maar lekker een zak chips open
En heb je al dreigmail ontvangen Grumpy ?

Je ka-ka foto is geweldig !
Nee nog niet... ik moet even broeden op nog meer wanstaltigheid. Is niet makkelijk om creatieve dingen te bedenken maar ik denk wel wat te weten voor vandaag.
Kan je niet iets maken voor al die mensen die liken op zo'n vreselijk bord met hier thuis zijn we gezellig blablaba shit erop ?

Pas had iemand een geweldige versie geplaatst als antwoord hierop maar ik weer niet meer in welk topic.
O ja.. die .. met hier in huis bladiebladiebla.. of hier woont een hond die koekjes krijgt .. en weet ik al niet voor een lulkoek..

Nog erger zijn die stomme dingen met home is where the heart is.. braak....

En grumpy.. super leuke plaatjes
Al die mensen die zo'n bordje met Home voor het raam hebben staan, ja ik weet ook wel dat het een huis is. Ik rij toch ook niet met een bordje Bicycle op mijn fiets rond ?

Door deze afbeelding waren mensen op mijn facebookpagina die twijfelden of ze hun iPhone nu wel of niet in de magnetron op konden laden. Diezelfde mensen plaatsten de afbeelding op hun tijdlijn toen iemand ze vertelde dat dit niet kon, in de hoop dat andere mensen zo dom zouden zijn het wel te proberen.
Je kind wordt gebruikt voor een rollenspel

Het kan zo leuk zijn, als kersverse moeder je kindje laten zien aan vrienden en familie. En wat is er nu makkelijker dan je foto’s op Facebook of Instagram zetten? Zo kan iedereen ze immers meteen zien. Maar pas op: op het internet houden zich vreemde types schuil, die niet het beste met jou en je kindje voor hebben. Nu is er een nieuw ‘spel’ gaande op Instagram, waar je kinderen kunt ‘adopteren’, alsof het je virtuele kindje is.

Sommige Instagram gebruikers stelen foto’s van baby’s en peuters, plaatsen deze foto’s zelf online op nieuwe accounts en vragen dan andere gebruikers om verhaallijnen te verzinnen. Het heet: het babyrollenspel. Via de hashtag: #babyrp is te zien dat er honderden van dit soort accounts bestaan, meldt de Daily Mail.

Neppe vader en moeder

Het rollenspel speelt zich af op Instagram, waar gebruikers reageren onder de foto. Er is meestal één gebruiker die doet alsof hij of zij de ouder is. Een andere gebruiker doet alsof hij of zij het kind is. De gesprekken zijn vrij onschuldig. Het kind wordt gevoed of er wordt voorgelezen. Gebruikers zeggen: ‘’Ach, wat ben je schattig”. Maar er zijn ook verhaallijnen waar geweld en seks in voorkomt. Accounts die écht heel erg seksueel getint waren, zijn inmiddels verwijderd.

Vandaag postte een kennis over bond. Bond dat is namelijk voor dieren.

Ik hou er zelf ook niet van als mensen bonden vormen

(Het erge is, er zat een link aan vast van de organisatie Bont Voor Dieren. Hoe is het mogelijk om het dan alsnog verkeerd te spellen?!)
Grumpycat, ik heb nog wel een leuk plaatje voor op je pagina maar ik zie dat ik alleen kan kijken, niet kan plaatsen ?
Ik wilde laatst online een tegeltje maken net 'Don't live your dream, dream your life', omdat ik bij een knutselbijeenkomst was geweest waar ze alleen maar dit soort Xenos-rotzooi maakten.

Uiteindelijk heb ik het niet gedaan want ik was bang dat alleen mijn dochter het zou snappen of doorhebben dat het een grapje is.
Ons Shaniqiyah heeft op het potje geplast! Zo trots!

(ja, dát wilde ik weten....)
668, the neighbour of the Beast
quote:bankje schreef op 25 september 2014 @ 17:26:

Je kind wordt gebruikt voor een rollenspel

Het kan zo leuk zijn, als kersverse moeder je kindje laten zien aan vrienden en familie. En wat is er nu makkelijker dan je foto’s op Facebook of Instagram zetten? Zo kan iedereen ze immers meteen zien. Maar pas op: op het internet houden zich vreemde types schuil, die niet het beste met jou en je kindje voor hebben. Nu is er een nieuw ‘spel’ gaande op Instagram, waar je kinderen kunt ‘adopteren’, alsof het je virtuele kindje is.

Sommige Instagram gebruikers stelen foto’s van baby’s en peuters, plaatsen deze foto’s zelf online op nieuwe accounts en vragen dan andere gebruikers om verhaallijnen te verzinnen. Het heet: het babyrollenspel. Via de hashtag: #babyrp is te zien dat er honderden van dit soort accounts bestaan, meldt de Daily Mail.

Neppe vader en moeder

Het rollenspel speelt zich af op Instagram, waar gebruikers reageren onder de foto. Er is meestal één gebruiker die doet alsof hij of zij de ouder is. Een andere gebruiker doet alsof hij of zij het kind is. De gesprekken zijn vrij onschuldig. Het kind wordt gevoed of er wordt voorgelezen. Gebruikers zeggen: ‘’Ach, wat ben je schattig”. Maar er zijn ook verhaallijnen waar geweld en seks in voorkomt. Accounts die écht heel erg seksueel getint waren, zijn inmiddels verwijderd.

668, the neighbour of the Beast
Grumpy geweldig de pagina!! Like!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Marels schreef op 28 september 2014 @ 11:05:

Ons Shaniqiyah heeft op het potje geplast! Zo trots!

(ja, dát wilde ik weten....)Zat er ook een foto bij die zag ik laatst zat ik ook niet op te wachten bah .
Baby rollenspel? Tja, moet je maar niet alles openbaar delen.
Ik zie net dat iemand haar foto op Facebook heeft veranderd in een lama foto! Het is iemand die ik niet ken van het forum.
Nu we het toch over lama's hebben: waarom verandert de helft van het VF haar avatar in een lama? Wat heb ik gemist?
Om Lama te steunen Moringa, die heeft longkanker en heeft niet lang meer te leven. Als eerbetoon aan Lama hebben veel forummers hun profielfoto veranderd.
Mijn tijdlijn loopt over met nationalebroersenzussendag ofzo
Bieb, de mijne ook. Inclusief geinige fotootjes waarin ze elkaar heeeeel lief vinden natuurlijk. Maar wat moet ik nu, mijn broers en zussen zitten niet op FB Ik plaats wel een foto van mijn kat met daarbij een tekst als "Een dier kun je tenminste altijd vertrouwen"

@ paperclip, dank voor de uitleg!
quote:Bieb2.0 schreef op 30 september 2014 @ 20:16:

Mijn tijdlijn loopt over met nationalebroersenzussendag ofzo Hier ook. Ik wist niet eens dat er een speciale dag voor broers/zussen is.
Die dag is bedacht door Giel Beelen dacht ik,zijn zus is ook overleden.

De mijne ook maar ik ga dat dus niet op Facebook zetten, al vind ik die oude jeugdfoto's op zich wel grappig om te zien van anderen.
Ik denk dat als ik een foto van mijn broer en mij plaats (in het kader van de broer- en zussendag) mijn broer er voor zorgt dat hij morgen geen zus meer heeft.... :-)
Nieuwe spreuk voor Tokkies, nu verkrijgbaar bij de Action...

In dit huis praten we niet met elkaar maar schreeuwen

De kinderen het hardst en wie het waagt om er wat van te zeggen, kan een hengst voor zijn kanis krijgen!

In dit huis vloeken we, ook met het K woord!

We slaan elkaar en hebben elkaar daarna weer lief voor zolang het duurt..

In dit huis houden we feesten en hebben maling aan de buren, kom je toch aan de deur, kan je een hengst voor je pleuriskop krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven