Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 16:16:

[afbeelding]

oh geweldig

Ik ben op dreef met mijn nieuwe initiatief. Nu nog een FB pagina maken maar dan moet ik ook een nep account hebben of niet?

Heb er nog een gemaakt...

Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic

Deze is van zondag, nog met een spelfout ook !

"Ik heb zonet een lievegeersbeestje ingeslikt , brengt dit geluk ?"

Ze staat nu op "hide" inmiddels
grumpycat, als jij een fb-pagina maakt, zoek ik hem op en zal al je plaatjes trouw delen (nou de wanstaltigste tenminste dan)

mimi, die van dat lieveheersbeestje zag ik ook. Zeker weer zo'n 'spel'.
Voila.... mijn alias Petronella van Opdorp is alive!!!

Hate The Ones Who Hate You
Radijsjes gespot op mijn Facebook. Heel grappig om hier mee te lezen. Erg herkenbaar. Moet geloof ik maar eens een opschoonrondje houden onder mijn vrienden...

Mijn grootste ergernis is die van een anti-vaccinatie moeder. Die is werkelijk de hele week al bezig om iedereen ervan te overtuigen om niet te vaccineren. En dan ook met artikelen die alleen de tegens bewijzen natuurlijk. Moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren, maar geen zin om de (waarschijnlijk eindeloze) discussie aan te gaan.

Verder nog een dierenliefhebster. Leuk mens verder, dus wil haar eigenlijk niet ontvrienden, maar ik hoef niet allemaal plaatjes te zien van mishandelde dieren... Ik kan me daar zo ook wel een voorstelling bij maken...
tsja.....
Enne als vanzelfsprekend ga ik discreet om met jullie privacy. PS als mensen me willen helpen PB me dan geef ik je de inloggegevens van de pagina LOL het zou natuurlijk helemaal tof zijn als die Peter hier lucht van krijgt en het een dikke rel wordt
ik ga even kijken
ik lach me dood
Heb er net nog een prachtig pareltje opgezet
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 16:45:

Voila.... mijn alias Petronella van Opdorp is alive!!!

Hate The Ones Who Hate You
tsja.....
quote:famke76 schreef op 24 september 2014 @ 16:47:

Verder nog een dierenliefhebster. Leuk mens verder, dus wil haar eigenlijk niet ontvrienden, maar ik hoef niet allemaal plaatjes te zien van mishandelde dieren... Ik kan me daar zo ook wel een voorstelling bij maken...Heb ik ook.
"Petronella van Opdorp werkt nu bij Moeder zijn"

Grumpy!
Ok wat betreft de privacy alleen ik kan als Petronella zien wie de pagina geliked heeft. Vanaf mijn eigen FB is dat niet te zien. Hierbij zweer ik dan ook op mijn 250 katten dat ik er verder niks mee doe.
Hoe kom je erop ! Krijgen we straks geen Violagate maar een Petergate haha !
mooi, ik ga alvast popcorn inslaan
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 17:05:

Ok wat betreft de privacy alleen ik kan als Petronella zien wie de pagina geliked heeft. Vanaf mijn eigen FB is dat niet te zien. Hierbij zweer ik dan ook op mijn 250 katten dat ik er verder niks mee doe.

Zie je ook wie de plaatsjes deelt?

(En ach, ik en mijn 10 vrienden hebben toch allemaal fake namen )
Ik zie wel een like van iemand waarvan de naam volledig zichtbaar is.
quote:paper-clip schreef op 24 september 2014 @ 17:12:

Ik zie wel een like van iemand waarvan de naam volledig zichtbaar is.Een like op een plaatje? Of op de pagina zelf? Want als ik als mezelf inlog kan ik alleen zien hoeveel mensen de pagina leuk vinden. Ik denk als je een losse foto liked dat je dat dan inderdaad wel kan zien. Geen idee of je ziet wie hem hebben gedeeld eigenlijk. Ben redelijke Facebook noob. Ik heb m wel gedeeld maar niet geliked. hmmz hopelijk krijgt het snel meer likes dan is het niet meer te volgen wie wie is.
Ik nu ook .

Persoon, misschien "niet meer leuk" vinden.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 17:15:

[...]

Een like op een plaatje? Of op de pagina zelf? Want als ik als mezelf inlog kan ik alleen zien hoeveel mensen de pagina leuk vinden. Ik denk als je een losse foto liked dat je dat dan inderdaad wel kan zien. Geen idee of je ziet wie hem hebben gedeeld eigenlijk. Ben redelijke Facebook noob. Ik heb m wel gedeeld maar niet geliked. hmmz hopelijk krijgt het snel meer likes dan is het niet meer te volgen wie wie is.Op een plaatje.
ja nu zie ik het ook.... ik heb gekeken maar die kan ik niet op onzichtbaar zetten helaas.
Wildwaterpark Tsjernobyl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven