Het weekend... en dat duurt nog heel even voordat dat begint
Waar kijk je op uit?
Anoniem_183335
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:18
Op een mooie geluidswal waar de bomen wuiven in de wind. Daarvoor nog mijn straat waar nu veel scholieren doorheen fietsen, blij weer weekend te hebben en ik kijk naar de tuinen van mijn overburen die hun planten nog altijd prachtig in bloei hebben staan.
Wat is het leukste wat je gedaan hebt in de zomervakantie?
Anoniem_94998
vrijdag 29 augustus 2014 om 20:38
Op vakantie naar curfu! Maar op de voet gevolgd door een weekje met mijn neefjes en nichtje.
Leuke vraag ik laat hem staan
Anoniem_64c790aec2d4b
zondag 31 augustus 2014 om 16:58
Naar circuitpark Zandvoort... al was dat eigenlijk na de vakantie, maar er was nog een deel van Nederland vrij(dan geldt het ook toch )
Wat is je favoriete bloem?
Anoniem_160118
zondag 31 augustus 2014 om 18:14
Mijn favoriete bloem is een Sering. Die ruikt zo onwijs lekker dat ik daar altijd weer vrolijk van word.
Waar mogen ze je absoluut niet voor wakker maken midden in de nacht?
Het weer! Snotvergeme. Twee keer kletsnat geregend. Maar hé, door dat slechte weer kwam ik te laat op het station aan..... maar had de trein ook vertraging, door het slechte weer! En redde ik toch mijn trein nog! Pfoe!
De kassière van de supermarkt. Een prachtige vrouw van ergens in de veertig met kort grijs (geverfd) haar en haar opvallend bruine ogen waren prachtig opgemaakt!
Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien er (net) iets meer dan 3000 postings nu hier geplaatst zijn (3155) . In het verleden is er geconstateerd dat topics met meer dan 3000 postings het forum trager maken, wat we uiteraard graag willen vermijden.
Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op het Centraal Moderator topic op de pijler Overig zodat we het oude deel kunnen sluiten.