40+ en zwanger
maandag 29 september 2014 om 10:35
Ik ben benieuwd of er nog meer zwangere 40 plussers aanwezig zijn...
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger, onverwacht, we hadden al geaccepteerd dat het niet zou lukken, na 2 vroege miskramen (de laatste 4,5 jaar geleden).
Nu opeens bleek ik toch zwanger, ik ben 43 dus vind het wel heftig (mijn vriend is 53, die is helemaal nog in shock). Donderdag hebben we de eerste echo. Bij de vorige 2 keren ging het voor de echo al mis, dus het blijft nog even spannend.
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger, onverwacht, we hadden al geaccepteerd dat het niet zou lukken, na 2 vroege miskramen (de laatste 4,5 jaar geleden).
Nu opeens bleek ik toch zwanger, ik ben 43 dus vind het wel heftig (mijn vriend is 53, die is helemaal nog in shock). Donderdag hebben we de eerste echo. Bij de vorige 2 keren ging het voor de echo al mis, dus het blijft nog even spannend.
still crazy after all these years
donderdag 2 oktober 2014 om 21:13
Nog een zwangere veertiger hier. Ik ben 41 als ik beval (nu 20 weken zwanger), ik was 39 toen ik van mijn vorige zoontje beviel. Ik heb eigenlijk nooit commentaar gehad op mijn late moederschap (als het ter sprake komt is eerder de reactie: huh, ben jij 40????) en ik heb daar sowieso maling aan. Het leven komt zoals het komt en ik ben ontzettend dankbaar dat ik moeder heb mogen worden.
Ik duim voor een mooie vervolgecho, met een mooi kloppend hartje!
By the way: 1e zwangerschap zonder kwaaltjes doorlopen en ook deze ga ik fluitend door tot nu toe, een oud lijf zegt dus helemaal niks, haha!
Ik duim voor een mooie vervolgecho, met een mooi kloppend hartje!
By the way: 1e zwangerschap zonder kwaaltjes doorlopen en ook deze ga ik fluitend door tot nu toe, een oud lijf zegt dus helemaal niks, haha!