Mode & Beauty alle pijlers

Wallen hoe verstoppen

02-10-2014 20:06 48 berichten
Als je goed kijkt zie je op deze foto wallen. Waarom ik dat heb is niet raar soms sta ik 10 keer op voor me zoontje. Hoe verstoppen onder foundation lukt het niet altijd

http://imgur.com/DRFHpNW
Alle reacties Link kopieren
Je wallen zijn nog wel het minste van je problemen. Zou me meer zorgen maken om je hang naar (negatieve) aandacht.
Omg ik zou eerder die silicone lippen weg laten masseren ofzo. Ik hou zelf niet zo van duckfaces.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Je wallen zijn niet het probleem
Ik zie eigenlijk geen wallen..

Ik zou me inderdaad meer zorgen maken over de behoefte aan aandacht. Met bijpassende foundation laag en make-up. Ik geloof dat je zonder al die make-up een veel leukere uitstraling hebt!
I've got nothing to do today but smile.
Over je schouder gooien.
quote:stala schreef op 02 oktober 2014 @ 20:11:

Omg ik zou eerder die silicone lippen weg laten masseren ofzo. Ik hou zelf niet zo van duckfaces.En dat ook ja!
I've got nothing to do today but smile.
Negatieve aandacht boeit mij niet. Ik hoor veel mensen zeggen wat heb je grote wallen onder je ogen en dat baart me zorgen betekent dat ik weinig slaap krijg
quote:barbiee schreef op 02 oktober 2014 @ 20:14:

Negatieve aandacht boeit mij niet. Ik hoor veel mensen zeggen wat heb je grote wallen onder je ogen en dat baart me zorgen betekent dat ik weinig slaap krijg

Eerder naar bed gaan dan?

Maar waarom trek je het je aan als mensen dat zeggen? Ze zeggen het ook wel eens tegen mij (of: ik zie al best veel grijze haren) dan denk ik: Ja, nou en?
Nyc das waar
Je kan je lippen nog meer laten fillen net zolang totdat ze voor je ogen zitten?
De aandacht die je zoekt voor je uiterlijk begint aardig obsessief te worden. Schop je man een keer het bed uit als je kind wakker wordt. Chronisch slaaptekort tast namelijk ook hersencellen aan.
Je hebt geen wallen. Je bent wel selfies-geil.

Ga een andere hobby zoeken.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:StoraHuntur schreef op 02 oktober 2014 @ 20:19:

Je kan je lippen nog meer laten fillen net zolang totdat ze voor je ogen zitten?
Stala pardon . Ik sta echt 10 keer op . Hij komt steeds uit bed. Ik heb van mischien 5 mensen al gehoord slaap je genoeg
Ik blijf mezelf hoeveel mensen mijn uiterlijk ook wagelijk vinden
Je permanente duckface stoort me meer.

I'm a goal digger.
Hee, waar is de wasmachine??
Klinkt heel gek maar je kan sperti onder je ogen smeren ..schijnt goed te helpen tegen wallen .succes
Doe geen moeite , het antwoord blijft nee
Donkerder foundation en lichtere lippenstift. Dat trekt de aandacht weg van je wallen.
Je een jonkvrouw voelen, zo boven de Wallen.
Oogcreme en inmasseren/ concealer gebruiken?

Teken je zelf je wenkbrauwen?
Het schijnt te helpen als je Sperti op je wallen smeert.

Je zou denken dat ik een geintje maak, maar het schijnt echt te werken.

Nooit zelf geprobeerd overigens
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat bijzonder. Geen wal te zien op die foto. En dan zo'n foto plaatsen, met duidelijke nadruk op andere dingen waarvan je weet dat ze meer aandacht trekken en commentaar opleveren dan die fantoomwallen.

Triest.
Wat een gemene reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven