Mode & Beauty alle pijlers

Wallen hoe verstoppen

02-10-2014 20:06 48 berichten
Als je goed kijkt zie je op deze foto wallen. Waarom ik dat heb is niet raar soms sta ik 10 keer op voor me zoontje. Hoe verstoppen onder foundation lukt het niet altijd

http://imgur.com/DRFHpNW
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van MAC een dekkende poeder. Daar poeder ik met een kwastje de donkere kringen mee weg. Daarna doe ik mijn hele gezicht met een dikkere kwast. Ziet er niet zo geplamuurd uit.

MAC kan je o.a. kopen bij de bijenkorf.
En je hebt geen wallen Barbie maar donkere kringen, een goede concealer van het merk Mac doet wonderen maar eerlijk gezegd vind ik het reuze meevallen.
[quote]barbiee schreef op 02 oktober 2014 @ 20:25:

Ik blijf mezelf hoeveel mensen mijn uiterlijk ook wagelijk vinden[/quot

Je bent verre van walgelijk. Als er een "doorsnee" vrouw had gestaan , had je veel sympathieker reacties gehad.

Ik zie trouwens geen wallen. Je gezicht in ijswater onderdompelen zou kunnen helpen.
Hoe meer oogmake-up je erop kwakt, hoe meer ze opvallen. Hoe haal je dat er 's avonds af, met een plamuurmes?
verba volant, scripta manent.
Wow, 423 vieuws
Sperti inderdaad, volgens mij is dat omdat het ervoor zorgt dat de bloedvaatjes weer samentrekken (dus minder zwelling).
quote:pietje1204 schreef op 02 oktober 2014 @ 21:21:

Sperti inderdaad, volgens mij is dat omdat het ervoor zorgt dat de bloedvaatjes weer samentrekken (dus minder zwelling).Dat was toch een fabeltje?
quote:Keausje schreef op 02 oktober 2014 @ 21:20:

Wow, 423 vieuws

En zo zie je maar.

20 reacties en je weet dus nooit hoeveel meelezers die zich niet melden, maar wel allemaal op het fotolinkje klikken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Whahahaha, ik lach me altijd dood om de posts van Barbiee.. You go girl!!
tja... wallen ???

waar ??
Wees jezelf....
Wallen en donkere kringen zijn verschillende dingen en moet je dus verschillend oplossen.

Wallen zijn ophopingen van vocht of vet. Is het vet dan zijn ze er gewoon heel je leven, is chirurgie enige dat kan helpen. Vochtophopingen kunnen door te weinig slaap komen, een goede oogcreme, koude compressen of aambeizalf kunnen dan helpen.

Tegen donkere kringen helpt enkel concealer, of chirurgisch iets laten inspuiten. Als je zoals mij altijd donkere kringen hebt, puur genetisch, is concealer enige dat helpt. Als je ze sporadisch hebt dan zal meer slapen of beter eten ook helpen.
Ja donkere kringen.
Je gaat toch geen foto van jezelf op een forum kwakken....
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 oktober 2014 @ 21:25:

[...]

En zo zie je maar.

20 reacties en je weet dus nooit hoeveel meelezers die zich niet melden, maar wel allemaal op het fotolinkje klikkenVolgens mij post Barbie haar topics ook altijd op meerdere fora dus dan zou het aantal wel meevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is dit echt? Ben jij echt? Ik vraag me dit nou al een paar topics af.
quote:zondersieraden schreef op 02 oktober 2014 @ 21:48:

Je gaat toch geen foto van jezelf op een forum kwakken....Ben jij hier net ofzo? En dan nog, mag Barbie toch zelf weten...
Als je zo, n foto hier plaatst, dan kan je gegarandeerd zulke reacties verwachten. Vooral met zo, n duckface .

Wat had je anders verwacht, barbie??????
Pas 16 jaar en een beetje.... maar blijf t raar vinden.
Ik zou de straat niet meer op durven als ik zulke wallen had!! Niet om aan te zien
Sperti oow nog nooit gehoord
quote:van-vert schreef op 02 oktober 2014 @ 21:50:

Is dit echt? Ben jij echt? Ik vraag me dit nou al een paar topics af.Tja... je zou bijna denken dat een of ander puberjongetje foto's jat van Internet. ..
ik zou voor een wat dikkere laag make-up gaan, dan zie je het er niet meer doorheen
Je zegt dat het je niet om aandacht gaat, maar dat doet het wel degelijk. Je manier van poseren, je dikke laag foeilelijke make-up die je topic-vraag geheel doet ondersneeuwen, etc.

Ik zal je uiterlijk niet walgelijk noemen. Ieder zijn smaak. Niet de mijne, maar als jij er grag als prostituee bijloopt moet je dat uiteraard zelf weten.

Ik blijf er allen wel bij dat jouw drang naar aandacht (lees je topics zelf nog eens na) van grotere zorg is dan je wallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven