mascara
vrijdag 3 oktober 2014 om 19:38
Eerder gebruikte ik de cream volume mascara van de etos. Helaas is deze niet meer in de handel, de mevrouw zei dat dat nu de hypoallergeen versie was.
Alleen vond ik laatst nog een volle cream mascare en wat een verschil! Veel mooier!
Wie kan me een goede bruine! mascara aanraden die niet idioot duur is?
Alleen vond ik laatst nog een volle cream mascare en wat een verschil! Veel mooier!
Wie kan me een goede bruine! mascara aanraden die niet idioot duur is?
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 3 oktober 2014 om 20:20
vrijdag 3 oktober 2014 om 20:39
quote:lionlily schreef op 03 oktober 2014 @ 20:32:
Niet echt on-topic, maar wat is nu het voordeel van een bruine mascara? T.o.v. een zwarte, bedoel ik? Ik heb donkerbruin, bijna zwart haar en zwarte ogen, is bruin bij mij dan ook mooi of te soft?
Te soft voor bruine/zwarte ogen.
Bruin word veel gedragen door dames die blauwe/groene ogen hebben, zwart maakt het anders zo hard.
Niet echt on-topic, maar wat is nu het voordeel van een bruine mascara? T.o.v. een zwarte, bedoel ik? Ik heb donkerbruin, bijna zwart haar en zwarte ogen, is bruin bij mij dan ook mooi of te soft?
Te soft voor bruine/zwarte ogen.
Bruin word veel gedragen door dames die blauwe/groene ogen hebben, zwart maakt het anders zo hard.
vrijdag 3 oktober 2014 om 20:40
ha, wat fijn, ik ben niet de enige die zweert bij bruin! Tot voor kort dan. Na het verdwijnen van ongeveer alle bruine mascara, ben ik nu om voor 'paars': eye rock amethyst van Kate Moss by Rimmel, of iets van dien orde. Ik woon niet meer in Nederland en weet niet of 'ie daar te verkrijgen is, maar als oud-bruin adept vind ik het een prima vervanger. Het is heel donkerpaars/aubergine, praktisch tegen bruin aan (en dus zonder dat harde van zwart).
vrijdag 3 oktober 2014 om 20:45
quote:Apatura schreef op 03 oktober 2014 @ 20:41:
Ik heb blond haar, blauwe ogen en bruine wenkbrauwen. Zwarte mascara is te 'hard' voor mij.
Je kan t natuurlijk altijd eens proberen.Vind ik een beetje een duur uitprobeerseltje, een mascara kost tegenwoordig al gauw vijftien euro en ik ben voor veel soorten allergisch dus ik koop geen heel goedkope soorten
Ik heb blond haar, blauwe ogen en bruine wenkbrauwen. Zwarte mascara is te 'hard' voor mij.
Je kan t natuurlijk altijd eens proberen.Vind ik een beetje een duur uitprobeerseltje, een mascara kost tegenwoordig al gauw vijftien euro en ik ben voor veel soorten allergisch dus ik koop geen heel goedkope soorten
vrijdag 3 oktober 2014 om 20:55
Mijn favoriet: de Beauté van Yves Rocher in de paars-witte huls, kost iets van een 6euro denk ik (altijd wel een actie bij Yves Rocher).
Geeft een heel natuurlijk effect. Niet geschikt als je voor het valse-wimper-effect wil gaan.
Mijn all-time favourite was de Clinique Naturally Glossy Jet Brown, maar die is helaas uit de handel... snif snif
Geeft een heel natuurlijk effect. Niet geschikt als je voor het valse-wimper-effect wil gaan.
Mijn all-time favourite was de Clinique Naturally Glossy Jet Brown, maar die is helaas uit de handel... snif snif
vrijdag 3 oktober 2014 om 21:02
Ik heb lichte blauw groene grote ogen. Donkerbruin haar en van mezelf een lichte huid. Ik draag zwarte mascara en hou van een volle bos wimpers. Ogen worden daardoor nog groter en sprekender.
Ik gebruik L'Oréal Lash Architecture Intense Black. Effect op lengte, dikte en kromming. Ik weet dat ze deze bij sommige zaken ook in andere kleuren verkopen, waaronder volgens mij ook bruin.
Ik gebruik L'Oréal Lash Architecture Intense Black. Effect op lengte, dikte en kromming. Ik weet dat ze deze bij sommige zaken ook in andere kleuren verkopen, waaronder volgens mij ook bruin.