Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:00:

[...]

Flikker op, ik verschuil me achter niemand. Er werd geopperd dat Nous het had voorgesteld en die kreeg daar al een paar sneren, vandaar dat ik het ff nazocht.

En ik was niet op t idee gekomen om samen te voegen, pas na Stora's post.

Ik flikker nergens heen.

Ik zei al 'volgens mij'. Goed, was het iemand anders.

Jij schreef letterlijk dat jij niet had gevraagd om het samenvoegen. Dat had je dus wel. En niet op een achteraf-topic, maar op het CM-topic. Dus kom 's achter die rokken vandaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Miss
Nou als we dan toch gaan mierenneuken

quote:

Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 18:39:

[...]

Dat weet je gewoonweg niet.

Het is inderdaad eerder gebeurd dat niet Cateau maar iemand anders het topic opende. Zou best HT kunnen zijn geweest, geen zin om te loepen.

Het begon denk ik pas te schuren toen HT vroeg of topics samengevoegd konden worden.

Ik kan niet in HT's hersenpan kijken en ik weet niet zeker of dit bedoeld was om te stangen. Het zou best kunnen, maar kan ook zijn dat HT vannacht gewoon een spontane inval had.

Mijn antwoord

Welnee, dat werd door iemand anders voorgesteld. Op Cateu's topic ook nog als ik me niet vergis.

Jij zegt 'stangen of spontane inval' ik zeg 'welnee dat was t niet'

Duidelijk nu?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben nog steeds van slag door het overlijden van Lama. Het heeft me nogmaals met de neus op de feiten gedrukt dat je NU moet leven en dingen niet moet uitstellen. Zeker omdat ik wel een tweede kans heb gekregen.
Roep anders fluim er even bij; die is toch hoofd wie-heeft-wat-geschreven?
quote:bankje schreef op 04 oktober 2014 @ 19:09:

Ik ben nog steeds van slag door het overlijden van Lama. Het heeft me nogmaals met de neus op de feiten gedrukt dat je NU moet leven en dingen niet moet uitstellen. Zeker omdat ik wel een tweede kans heb gekregen.

Ik ook; ik schreef niet mee in het topic, en volgde het ook niet. Ik zag het wel af en toe in het lijstje "meest actieve onderwerpen" maar stak dan bewust mijn kop in het zand. En dat raakt het je toch hè, zo'n vrouw die net als jij en ik zit te forummen maar die weet dat ze dood gaat.

Wat fijn voor jou dat jij wel een 2de kans hebt gekregen .
quote:StoraHuntur schreef op 04 oktober 2014 @ 18:42:

[...]

Jammer. Het komt erop neer dat mijn laatste 2 bannen zijn kwijt gescholden want uitgelokt! Weet je waarom ze van mening zijn veranderd?
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:07:

Nou als we dan toch gaan mierenneuken

quote:

Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 18:39:

[...]

Dat weet je gewoonweg niet.

Het is inderdaad eerder gebeurd dat niet Cateau maar iemand anders het topic opende. Zou best HT kunnen zijn geweest, geen zin om te loepen.

Het begon denk ik pas te schuren toen HT vroeg of topics samengevoegd konden worden.

Ik kan niet in HT's hersenpan kijken en ik weet niet zeker of dit bedoeld was om te stangen. Het zou best kunnen, maar kan ook zijn dat HT vannacht gewoon een spontane inval had.

Mijn antwoord

Welnee, dat werd door iemand anders voorgesteld. Op Cateu's topic ook nog als ik me niet vergis.

Jij zegt 'stangen of spontane inval' ik zeg 'welnee dat was t niet'

Duidelijk nu?Ja. Het was alleen niet zo handig dat je zei dat jij zegt dat je het niet had voorgesteld, terwijl jij wel degene was die het vroeg op het CM-topic.

En je kan wel iets meer hand in eigen boezem steken.

Want mijn inschatting is dat er helemaal geen discussie over 2 topics was ontstaan als dat verzoek er niet was geweest. Dan waren er vandaag waarschijnlijk gewoon 2 zaterdagtopics geweest.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Ismene schreef op 04 oktober 2014 @ 19:12:

[...]

Weet je waarom ze van mening zijn veranderd?Omdat de niet nader te noemen forummer het zelf had uitgelokt. Ook al vonden ze mijn opmerkingen "niet zo netjes".
quote:bankje schreef op 04 oktober 2014 @ 19:09:

Ik ben nog steeds van slag door het overlijden van Lama. Het heeft me nogmaals met de neus op de feiten gedrukt dat je NU moet leven en dingen niet moet uitstellen. Zeker omdat ik wel een tweede kans heb gekregen.Ja, idem. Dit jaar is iemand die mij heel na stond, op ook zo'n jonge leeftijd overleden. Het drukt je zeker met je neus op de feiten...
Mag ik de volgende keer een zaterdagtopic openen?

quote:gedanst schreef op 04 oktober 2014 @ 19:15:

Ik geloof dat Nouschi je al voor is.

Wordt leuk straks op vrijdagavond 23:59.
Miss i
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:14:

[...]

Ja, idem. Dit jaar is iemand die mij heel na stond, op ook zo'n jonge leeftijd overleden. Het drukt je zeker met je neus op de feiten...

Nou ja, dat heeft die ervaring met mijn ouders me dus ook geleerd.

En dank voor alle knuffels, het was inderdaad een heftige tijd waarin nog véél meer speelde (scheiding en baan kwijt), maar inmiddels alweer 10 jaar geleden dat m'n moeder overleed hoor. Dan krijg het een plekje he...

En het was overigens veel moeilijker voor mijn zusjes, die een stuk jonger zijn (en toen dus ook waren).

Net als Lamazoon waren zij net onder haar vleugels vandaan.

Maar goed, ik wilde eigenlijk helemaal deze kant niet op.

Het ging over Lamaatje
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:16:

[...]

Ik geloof dat Nouschi je al voor is.

Wordt leuk straks op vrijdagavond 23:59. Dan wil ik het leukste publiek!

Weet waar je aan begint. Meer zeg ik niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:gedanst schreef op 04 oktober 2014 @ 19:18:

[...]

Dan wil ik het leukste publiek!

Misschien moet je alvast de boel gaan opwarmen?

Een pre-topic openen met een aansprekende titel? Die alvast een bruggetje slaat naar aankomende zaterdag.
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:13:

[...]

Ja. Het was alleen niet zo handig dat je zei dat jij zegt dat je het niet had voorgesteld, terwijl jij wel degene was die het vroeg op het CM-topic.

En je kan wel iets meer hand in eigen boezem steken.

Want mijn inschatting is dat er helemaal geen discussie over 2 topics was ontstaan als dat verzoek er niet was geweest. Dan waren er vandaag waarschijnlijk gewoon 2 zaterdagtopics geweest.

Joh hou nou eens op met je gezeur en gezuig. Ja ik heb t bij de mods voorgesteld en nee dat was niet om te stangen of een spontane inval.

Djees.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 oktober 2014 @ 19:18:

[...]

Nou ja, dat heeft die ervaring met mijn ouders me dus ook geleerd.

En dank voor alle knuffels, het was inderdaad een heftige tijd waarin nog véél meer speelde (scheiding en baan kwijt), maar inmiddels alweer 10 jaar geleden dat m'n moeder overleed hoor. Dan krijg het een plekje he...

En het was overigens veel moeilijker voor mijn zusjes, die een stuk jonger zijn (en toen dus ook waren).

Net als Lamazoon waren zij net onder haar vleugels vandaan.

Maar goed, ik wilde eigenlijk helemaal deze kant niet op.

Het ging over Lamaatje

Is zo waar.

Er is een tekst, ik weet niet meer precies hoe die gaat, heb het onlangs gelezen, het gaf aan dat je van vandaag moet genieten.

Ging over het verleden, toekomst en het heden. En dan in het Engels. Zou mooi zijn als motto.
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 19:22:

[...]

Joh hou nou eens op met je gezeur en gezuig. Ja ik heb t bij de mods voorgesteld en nee dat was niet om te stangen of een spontane inval.

Djees.Kan je er niet meer tegen?

Nee. Nous is aan de beurt. Jij mag de week erop.

[...]

Dan wil ik het leukste publiek!Dat gaat het niet worden op dit forum

[...]

Dan wil ik het leukste publiek!

Of we verdelen het in een zaterdag-ochtend/middag/avond-topic.

Kan het publiek doorhoppen naar het volgende dagdeel.
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 19:23:

[...]

Kan je er niet meer tegen? Och kind, je weet nog niet half waar ik allemaal tegen kan. Zeuren en zuigen van een of andere forummer is nog niet als een irritante mug.
Wat een geouwehoer over een zaterdag topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven