VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
In twintig minuten kan ik rummikub nog wel winnen van een 12jarige, Morrie

Nathje, 31 juli wordt het mooi weer. Dan gaan wij nl. op vakantie en dat is meestal de start van de echte zomerzomer.
Dat is dan afgesproken Mille! Ik heb nog wel een beetje geduld maar wil minstens een week of twee een echt zomergevoel hebben. Van de week zei iemand tegen mij: `Zou het nog wel zomer worden of hebben we voortaan een hele lange herfst?' En daar werd ik toch wel somber van hoor!
Vanaf woensdag wordt het beter Nathje! En ik ga deze week op vakantie in Nederland, dus de timing lijkt niet slecht voor mij...
Mille, ik vroeg me laatst al af waar jij eigenlijk heen gaat met vakantie. Ga je naar Spanje?

Ik word een oude muts denk ik, want ik vind het weer helemaal niet zo erg, zoals het nu is. Ik merk dat nu ik thuis ben, ik toch wel veel buiten ben en het dan echt niet de hele dag regent. Eigenlijk was het alleen vandaag en gister echt wat slechter volgens mij, en na morgen wordt het toch ook alweer beter?
Nathje, we zijn 3 weken weg, dus 2 weken mooi weer moet lukken

Als het volgend weekend mooi weer wordt gaan we dan ook nog twee nachtjes kamperen trouwens. Maxi gaat woensdag bij opa en oma van ex' kant logeren en dat is tegen Duitsland aan, dus we bedachten dat we haar vrijdag wel konden ophalen en er dan kampeerweekend aan vast knopen.
Mille, is de vriendin van ex eigenlijk al bevallen?
Morrie, we gaan weer naar Lanzarote. Ik word echt een muts nu, met die twee kleintjes. Ben met Maxi letterlijk de hele wereld over geweest, maar nu wil ik gewoon zon en rust. En afgelopen jaar zaten we echt op een ideale plek, dus dat doen we lekker nog een keer. Maxi en ik gaan wel duikbrevet halen, daar heeft ze heel veel zin in.
Nee, die is begin november uitgerekend, dus duurt nog even.
Jaa, Lanzarote is echt mooi en die plek was benijdenswaardig paradijselijk. Ik zou ook zo weer gaan, maar moet nu met het moedermens naar Chili en Argentinie

Wereldzien onthouden Mini en Nano nu toch nog niet. Nouja, Mini misschien. En Maxi is "er" al geweest
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik dacht dat je 16 moest zijn voor een duikbrevet? Of is het een kindervariant?
Wat leuk dat je dat samen met je dochter gaat doen zeg (duikbrevet halen), echt gaaf! En lekker toch, naar hetzelfde plekje, weet je tenminste zeker dat je het leuk gaat hebben. Ik vind het altijd weer spannend waar je terecht komt als je naar een nieuwe plek gaat, ben bang voor taferelen zoals Ely had bijvoorbeeld.
Ja jullie moeder is ook zo reislustig he. Grappig is dat.

Ik ben echt alleen nog maar in Europa geweest, heb niets van de wereld gezien, behalve op de tv . Ben ook geen reiziger, vind het veel te spannend allemaal.
Sjemig, wat moet ik nou koken morgen. Kan niets vinden, ook niet op de eten pijler. Lastig.
Morrie heb je de AH-site al bekeken? Daar haal ik nog weleens wat lekkers vandaan.
Wat voor soort recept zoek je Morrie? Ik weet zo ook nog weleens wat lekkers
Mag vanaf je 10e zelfs Nippo. En dat is ze al een tijdje geweest

Alleen mag je dan tot je 16e geloof ik wel allerlei brevetten halen, maar nog niet alleen duiken. Er moet dan dus altijd een extra begeleider bij ofzo.

Afgelopen jaar hebben we samen zo'n proefduik gedaan en dat vond ze helemaal super, dus nu gaan we helemaal echt.

Morrie, hartige taart met een lekkere salade ofzo?
Ah, ik zie het, een hoofdgerecht. Vleesch of visch?
Aha de zomer is dus in aantocht. Lekker!

Vakantiebestemming klinkt lekker Mille! En twee keer naar dezelfde plek gaan heeft ook zo zijn voordele als je rust en zon wilt.

Ik ben ook geen reiziger net als Morrie. Ik hoef gewoon niet zo nodig alles gezien te hebben. Bij reisprogramma's vind het ik super om te zien wat er is in de wereld maar heb dan helemaal geen drang om ook te gaan. Europa is prima voor mij. Gelukkig denkt Aap er net zo over.

Morrie, eerste gedachte over eten: zelf canneloni maken? Dat lijkt me leuk om te doen en lekker.
Leuk trouwens samen duiken! Alleen al 'het samen iets doen' vind ik al gezellig klinken
Zo, ik zit.

Jemig zeg, ben gaar. Vanmiddag strandfeestje van Mims en Mops op het strand. Was hartstikke leuk, maar voel nu nog overal zand. En het was best koud.

Zen vond het wel erg leuk, lekker prutten met zand en kijken naar de andere kindjes. Leukleuk!

Mille, vakantie klinkt goed. Leuk om met Maxi te doen zeg.

Dan is het wel erg leuk om zo'n grote dochter te hebben!

Logeerpartijtje van Schorrie en KW klinkt zo schattig. Wat een heerlijk lieve vriendschap hebben die twee

Pimpel en ik hebben vandaag trouwens besloten Zen en Lotje uit te huwelijken.

Hebben ze straks allebei een leuke schoonmoeder
Lamsrack uit de oven met geroosterde tomaatjes en verse pasta?

Tilapia met een pijnboompittenkorstje uit de oven en olijvenpuree?

Gebakken zalmfilet met geroosterde groente (courgette/aubergine/paprika) en verse pasta?
Wat reizen betreft ook niet heel veel gezien. In Europa Nederland, Engeland, Frankrijk, Belgie en Luxemburg en Turkije

Ook heel even in Zwitserland geweest (op het vliegveld )

Buiten Europa in Afrika en Amerika.

Zou heeeeeeeeeeeeeel graag nog een keertje naar Australie willen
Handig Ely! En hebben ze ook een schoonmoeder waar je zelf goed mee op kan schieten, ook niet verkeerd.

Ik vond het altijd wel heel erg leuk, die verre reizen. Maar Maxi vond het ook erg leuk, en die eet alles en slaapt overal, al vanaf dat ze een baby was. Mini heeft dat veel minder, en met Nano wil ik nu alleen maar naar een plek waar ik hem niet 24/7 paniekerig achterna hoef te rennen omdat hij misschien wel iets gevaarlijks doet a la schorpioen oppakken/vieze enge dingen met vieze enge bacterieen in zijn mond stoppen/8baansweg met overal tuktuks en brommers en fietsen en auto's die dwars door elkaar rijden overrennen

Hij is nog een wandelend rampje helaas, wat dat soort dingen betreft.
Lammetje

Tilapiaatje

Zalm is zelf bedacht dus als je dat lekker vindt moet je maar even roepen.
Ok, wat ik zoek, geen vis, geen kaas. Dat maakt het voor mij altijd al heel lastig .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven