Complimentenbord maken. Hoe???
maandag 6 oktober 2014 om 09:10
Na bijna 20 jaar ga ik van baan wisselen.
Daar heb ik heel veel zin in, maar ik laat wel een dierbaar, vertrouwd team achter.
Als afscheidscadeau voor m'n collega's heb ik bedacht een complimentenbord te geven.
Dit omdat nu ik weg ga, er opeens waardering wordt uitgesproken die ik wel gevoeld heb maar nog nooit echt gehoord. En dat horen is gewoon leuk!
Zelf heb ik een Facebook duim 'vind ik leuk' achtig iets in gedachten op een prikbord, maar andere suggesties zijn welkom. Maar vooral....hoe maak ik zoiets? Of waar kan je dat bestellen? Ben niet zo creatief.
Wie kan helpen?
Daar heb ik heel veel zin in, maar ik laat wel een dierbaar, vertrouwd team achter.
Als afscheidscadeau voor m'n collega's heb ik bedacht een complimentenbord te geven.
Dit omdat nu ik weg ga, er opeens waardering wordt uitgesproken die ik wel gevoeld heb maar nog nooit echt gehoord. En dat horen is gewoon leuk!
Zelf heb ik een Facebook duim 'vind ik leuk' achtig iets in gedachten op een prikbord, maar andere suggesties zijn welkom. Maar vooral....hoe maak ik zoiets? Of waar kan je dat bestellen? Ben niet zo creatief.
Wie kan helpen?
maandag 6 oktober 2014 om 09:24
Een complimentenbord kan ik je geen advies mee geven. Maar je hebt bijvoorbeeld wel het kwaliteitenspel. Dat kunnen je collega's onderling als teambuilding doen. Je hebt ook het spel eigenwijsjes. Beide spellen zijn om iedereen bewust te maken van de kwaliteiten en positieve eigenschappen van elkaar.
maandag 6 oktober 2014 om 09:30
maandag 6 oktober 2014 om 09:32
Is het wat om een grote plaat multiplex te bekleden met stof of te verven, daar fotolijstjes op te hangen en in die lijstjes foto's van je collega's te doen? Mooi houdertje erbij voor whiteboard stiften en dan kan er een compliment geschreven worden op het glas van het fotolijstje. En weer uitgewist voor iets nieuws natuurlijk.
maandag 6 oktober 2014 om 09:34
Een whiteboard versieren? Bij de xenos bijvoorbeeld een whiteboard halen en dan een mooie lijst eromheen knutselen? Of een complimenten systeem met zelfgemaakt magneetjes? Dat waren mijn ideeën eigenlijk, ik hoop echt dat je iets leuks kunt vinden. Ik vind je idee echt super trouwens, hartstikke lief dat je dit voor je collega's wilt doen!
maandag 6 oktober 2014 om 09:55
maandag 6 oktober 2014 om 18:49
Gelukt! Ben even bij IKEA geweest en geslaagd!
Het is jammer dat ik geen plaatjes kan plakken, maar zal het omschrijven.
Het is een wit magneetbord geworden. Ook heeft IKEA leuke memo briefjes in de vorm van een praatwolkje, die heb ik er op geplakt.
Ook heb ik een FB-duim uitgeprint en deze in het midden van het magneetbord geplakt met plakfolue.
En bij vistaprint heb
Het is jammer dat ik geen plaatjes kan plakken, maar zal het omschrijven.
Het is een wit magneetbord geworden. Ook heeft IKEA leuke memo briefjes in de vorm van een praatwolkje, die heb ik er op geplakt.
Ook heb ik een FB-duim uitgeprint en deze in het midden van het magneetbord geplakt met plakfolue.
En bij vistaprint heb