Cadeau stel gaat samenwonen

07-10-2014 13:24 18 berichten
Hoi allemaal,

Een vriendin van mij gaat samenwonen en ik ben op zoek naar een leuk cadeau.

Leeftijd 25-30.

Wat is leuk om te geven waar ze allebei wat aan hebben of twee aparte cadeau's misschien?

Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Kaartje, plant. Moet je nou voor alles kadootjes kopen?
Alle reacties Link kopieren
Eensch met Annapalona!

Kaartje of bloemetje, meer niet.
Een mooie plant.

Geven ze een huiswarming?

Toen ik ging samenwonen heb ik helemaal niks gekregen.

(maar we hadden wel ineens 2 wasmachines, telt dat ook?)
Fles wijn? Bloemetje? Meer zou ik niet doen. In ieder geval geen prullaria, nieuw huis wil men zelf graag inrichten (meestal)
Wij hebben de afgelopen maanden veel bloemen, kaartjes en cadeaubonnen voor een tuincentrum gekregen. Dat laatste hebben we maar als suggestie gegeven als mensen echt iets wilden kopen. We hebben daar nu een paar mooie potten van gekocht die mooi zijn opgemaakt en op de vensterbanken staan.

Bloemen kwamen we op een gegeven moment in om, kaartjes hebben we nog steeds staan.
Het ligt er aan. Is het een nieuw huis en hebben ze alletwee echt oude spullen dan zou ik met elkaar een potje maken dat ze iets nieuws voor hun nieuwe huis uit kunnen zoeken.

Hebben ze al beste spullen dan zou ik het idd bij een bloemetje of wijntje houden. In het geval van een tuin is een tuincentrum bon ook altijd welkom.
naambordje met beide maken voor bij de voordeur?
Voor ons zoveel jarige huwelijk kreeg ik van mijn man een olijfboompje. Kan zowel buiten als binnen. Dan groeit het stel symbolisch met het boompje mee.
Thanks voor de input

Jullie ideeën zijn net zo creatief als die van mij ;p

Ik denk dat het iets in de vorm van een cadeau bon wordt waar ze samen iets leuk mee kunnen kopen/doen.

Allen bedankt!
quote:boterhammie schreef op 07 oktober 2014 @ 14:42:

Thanks voor de input

Jullie ideeën zijn net zo creatief als die van mij ;p

Ik denk dat het iets in de vorm van een cadeau bon wordt waar ze samen iets leuk mee kunnen kopen/doen.

Allen bedankt!Prima plan. Kun je nooit mis mee gaan, lijkt me
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Een nieuwe verjaardagskalender voor op de WC, waar ze hun vrienden en familie samen op kunnen zetten.
Als mensen een housewarming geven, dan geef ik meestal een Ikea bon of een Intratuin bon oid... zijn ze altijd heel blij mee!
Mooie fles olijfolie voor veel gezamenlijk kookplezier.

Moet het een echt leuk cadeau zijn, of mag het ook iets meer cheesy zijn? Ik zou dan zo'n ultralullige familiekalender kopen, zoals deze:

quote:ana_isabel schreef op 07 oktober 2014 @ 13:51:

Voor ons zoveel jarige huwelijk kreeg ik van mijn man een olijfboompje. Kan zowel buiten als binnen. Dan groeit het stel symbolisch met het boompje mee.Aaaaaah
Die kalender zal ik eerder voor mijzelf kopen :P
Zoiets?

http://www.decoraza.be/sp ... E3N3wQoBlkuMqNBoCL5vw_wcB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven