Cadeau stel gaat samenwonen
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:38
Wij hebben de afgelopen maanden veel bloemen, kaartjes en cadeaubonnen voor een tuincentrum gekregen. Dat laatste hebben we maar als suggestie gegeven als mensen echt iets wilden kopen. We hebben daar nu een paar mooie potten van gekocht die mooi zijn opgemaakt en op de vensterbanken staan.
Bloemen kwamen we op een gegeven moment in om, kaartjes hebben we nog steeds staan.
Bloemen kwamen we op een gegeven moment in om, kaartjes hebben we nog steeds staan.
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:41
Het ligt er aan. Is het een nieuw huis en hebben ze alletwee echt oude spullen dan zou ik met elkaar een potje maken dat ze iets nieuws voor hun nieuwe huis uit kunnen zoeken.
Hebben ze al beste spullen dan zou ik het idd bij een bloemetje of wijntje houden. In het geval van een tuin is een tuincentrum bon ook altijd welkom.
Hebben ze al beste spullen dan zou ik het idd bij een bloemetje of wijntje houden. In het geval van een tuin is een tuincentrum bon ook altijd welkom.
dinsdag 7 oktober 2014 om 14:44
quote:boterhammie schreef op 07 oktober 2014 @ 14:42:
Thanks voor de input
Jullie ideeën zijn net zo creatief als die van mij ;p
Ik denk dat het iets in de vorm van een cadeau bon wordt waar ze samen iets leuk mee kunnen kopen/doen.
Allen bedankt!Prima plan. Kun je nooit mis mee gaan, lijkt me
Thanks voor de input
Jullie ideeën zijn net zo creatief als die van mij ;p
Ik denk dat het iets in de vorm van een cadeau bon wordt waar ze samen iets leuk mee kunnen kopen/doen.
Allen bedankt!Prima plan. Kun je nooit mis mee gaan, lijkt me
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
dinsdag 7 oktober 2014 om 16:00