Mode & Beauty alle pijlers

Weave hairextensions

07-10-2014 19:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag.. Heeft iemand ervaring met Brazillian Hair en weave extensions? Ik wil dit graag laten zetten omdat ik heel dun haar heb en mijn haar bijna niet groeit.. Hoop dat iemand me kan helpen?!?!
Nooit meer!!

Ik heb een paar jaar terug een full weave laten zetten. Die dingen zijn zwaar en je hoofdhuid gaat zo erg jeuken. Ik heb ze 2 maanden gehad en had er echt spijt van.
Oke ja.. dat is denk ik verschillend per persoon want had een meisje in mijn klas die had het ook en die vond het juist niet zwaar en had er helemaal geen problemen mee..
Ik zou voor Great Length gaan.
Er komt een hoop gewicht te hangen aan heel dunne haarwortels.

Waarom neem je geen clip-in extensions om te proberen.
O, ik las brazilian wax en hair extensions. Ik dacht al; dat heeft dan toch geen nut?
Ja Great Lenght is ook weer wat duurder volgens mij.. en heb ook positieve dingen gehoord over Brazilian Hair. Zit er nog steeds overna te denken, want wil het echt heeel graag al heel lang.. Heeft iemand nog meer ervaring hiermee??
Ik heb ook dun haar en heb mij een tijd geleden verdiept in dit onderwerp. Na veel lezen kwam ik tot de conclusie dat veel mensen spijt hadden, omdat het hun eigen haar zo aantast. Ze begonnen met dun haar en ze hielden nog minder haar over nadat de extensions waren verwijderd. Hun eigen haar brak erg af door het gebruik van de extensions.

Als alternatief heb ik gekozen voor een flip-in-extension. Dit is tijdelijk en het haar hangt aan een touwtje, dat je gewoon in je eigen haar hangt.

Google maar eens.
Als de extensions goed worden gezet, tast het je haar niet aan.

Een goede kapper kan kijken hoeveel extensions in je haar kunnen en welke dikte. Met dun haar moet je geen dikke extensions erin zetten, maar extra fines.

Laat het alleen plaatsen door iemand met diploma's, niet iemand die het als gezellige hobby heeft.
Yep met weave.

Jeukt, en omdat je haar echt afbreekt,blijf je het zetten.

Je normale haar ziet er nl niet meer uit.
Ik heb 2 jaar lang verschillende weaves gehad (brazilian hair), het werd elke 2 maanden vervangen.

Was er echt superblij mee, en het was heel makkelijk te verzorgen.

Probleem alleen was dat ik zo aan het volume was gewend, dat ik door bleef gaan met steeds nieuwe weave inzetten.

Mijn eigen werd dunner en dunner, viel veel haar uit.

Op een gegeven moment mee gekapt, was het zat.

Mijn eigen haar is vrij snel terug gegroeid, ook in volume.

Daarna weave echt afgezworen.

Inmiddels heb ik zo een volle bos en lang haar, dat mensen mij soms nog vragen of het weave is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven