Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 21 juli 2008 om 02:12
maandag 21 juli 2008 om 02:20
quote:Daffodil schreef op 21 juli 2008 @ 02:17:
hee iry!
Vreemd. Ik zou hem/haar denk ik niet accepteren. (Kun je zien of ze op hetzelfde topic als jij schrijft heeft gereageerd?)
Daf ,
Nee ik heb nog niets gechekt.
Of vind het zo raar,of ben ik nu paranoide.
Ik bedenk mij dat het iemand kan zijn die ik irl ken ofzo(die mij dus herkent)
Hmm......
hee iry!
Vreemd. Ik zou hem/haar denk ik niet accepteren. (Kun je zien of ze op hetzelfde topic als jij schrijft heeft gereageerd?)
Daf ,
Nee ik heb nog niets gechekt.
Of vind het zo raar,of ben ik nu paranoide.
Ik bedenk mij dat het iemand kan zijn die ik irl ken ofzo(die mij dus herkent)
Hmm......
maandag 21 juli 2008 om 02:21
Nee joh, ik zou juist blij zijn als mijn buren zo alert waren. Komt de politie langs, dan zijn ze in ieder geval nog wakker.
Maar wat voor geluiden hoor je dan? Geen "normale" geluiden?(Misschien komen mensen op een wel erg rare tijd de post opstapelen, bloemen water geven, kat voeren.)
Maar wat voor geluiden hoor je dan? Geen "normale" geluiden?(Misschien komen mensen op een wel erg rare tijd de post opstapelen, bloemen water geven, kat voeren.)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
maandag 21 juli 2008 om 02:24
Niet te druk om maken. Ik zou wel het profiel checken, dat dan weer wel.
Sommige mensen hebben de zieke neiging iedereen als vriend te willen hebben, ook op hyves enzo. Mensen die ze één keer hebben gezien. Van mij hoeft dat allemaal niet zo (hoewel ik meestal alleen maar niet accepteer als ik ze echt niet ken).
Sommige mensen hebben de zieke neiging iedereen als vriend te willen hebben, ook op hyves enzo. Mensen die ze één keer hebben gezien. Van mij hoeft dat allemaal niet zo (hoewel ik meestal alleen maar niet accepteer als ik ze echt niet ken).
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
maandag 21 juli 2008 om 02:24