Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 21 juli 2008 om 01:03

maandag 21 juli 2008 om 01:07
quote:Monissa schreef op 21 juli 2008 @ 01:04:
psies mik, klinkt zeer bekend.
De enige keren in mijn leven dat ik om 10 uur al in bed lag en sliep was vlak na mijn bevalling en de periode dat mijn reuma ontdekt werd, maar ik nog geen afdoende behandeling had en ik dus door de pijn zo afgemat was dat ik de hele dag wel kon slapen....
Toen dat eenmaal op orde was kwam ook meteen mijn normale ritme weer naar boven. Als ik vrij ben wordt het vaak wel een uurtje of 3 voor ik naar bed ga. Ondanks dat Zoonmik om 8 uur weer aan mijn bed staat....
psies mik, klinkt zeer bekend.
De enige keren in mijn leven dat ik om 10 uur al in bed lag en sliep was vlak na mijn bevalling en de periode dat mijn reuma ontdekt werd, maar ik nog geen afdoende behandeling had en ik dus door de pijn zo afgemat was dat ik de hele dag wel kon slapen....
Toen dat eenmaal op orde was kwam ook meteen mijn normale ritme weer naar boven. Als ik vrij ben wordt het vaak wel een uurtje of 3 voor ik naar bed ga. Ondanks dat Zoonmik om 8 uur weer aan mijn bed staat....
maandag 21 juli 2008 om 01:13
Pfff klinkt zeer bekend Mik. Als ik om 22.00 uur in bed lig, ben ik echt ziek. En dat ben ik gelukkig al heeeel lang niet geweest. Toch weet ik dat ik eerder moet gaan. Maar ik hou zo van deze uren. Maar, heb wel een baan en toch wel 's morgens spijt, want ik wordt ouder en dan trek je het gewoon minder....
maandag 21 juli 2008 om 01:15
Kan ook niet slapen. Heb weekenddienst (48u) gehad, waarbij ik sinds vrijdag ochtend 4 uurtjes geslapen heb.
Vanmiddag om 16.30u besloten dat ik na het eten meteen naar bed zou gaan, maar om 21u kreeg ik een opleving. En nu zit ik dus klaarwakker te wachten tot ik weer kan slapen...
Mag ik nog even aansluiten?
Vanmiddag om 16.30u besloten dat ik na het eten meteen naar bed zou gaan, maar om 21u kreeg ik een opleving. En nu zit ik dus klaarwakker te wachten tot ik weer kan slapen...
Mag ik nog even aansluiten?
maandag 21 juli 2008 om 01:15
maandag 21 juli 2008 om 01:19
quote:Monissa schreef op 21 juli 2008 @ 01:17:
Ja Mik, jij zegt gelukkig.......?! De mijne is ook van de nacht, dus geen "schat, kom we gaan NU naar bed".Ik moet er niet aan denken dat we een afwijkend nachtritme hadden gehad Meestal ben ik de eerste die aftaait en blijft Manmik nog even zitten. Hoe vaak we niet pas om half zes naar bed zijn gegaan omdat we nog de hele nacht hebben zitten kletsen
Ja Mik, jij zegt gelukkig.......?! De mijne is ook van de nacht, dus geen "schat, kom we gaan NU naar bed".Ik moet er niet aan denken dat we een afwijkend nachtritme hadden gehad Meestal ben ik de eerste die aftaait en blijft Manmik nog even zitten. Hoe vaak we niet pas om half zes naar bed zijn gegaan omdat we nog de hele nacht hebben zitten kletsen

maandag 21 juli 2008 om 01:24
quote:Daffodil schreef op 21 juli 2008 @ 01:22:
Ze zouden de ochtenden moeten verbieden. Of aangepaste werkdagen voor nachtbrakers...Ik teken meteen. Mijn ritme kwam volledig tot zijn recht in mijn vorige beroep aangezien ik dan pas om half elf van huis moest om om half twaalf te beginnen, maar nu kan dat helaas niet meer.... Best jammer.
Ze zouden de ochtenden moeten verbieden. Of aangepaste werkdagen voor nachtbrakers...Ik teken meteen. Mijn ritme kwam volledig tot zijn recht in mijn vorige beroep aangezien ik dan pas om half elf van huis moest om om half twaalf te beginnen, maar nu kan dat helaas niet meer.... Best jammer.
maandag 21 juli 2008 om 01:26
Ik ben jaloers op al die nachtuiltjes! Ik slaap nl erg graag en die nachtdiensten zijn een ware beproeving voor me. Komt er ook nog eens bij dat m'n liefje in de nacht zat voordat ik erin moest, en als ik er donderdag uit kom, moet hij weer.... WEEEHH! Ik vind alleen in bed zo ongezellig. gelukkig kwam whifflelief vanmiddag nog ff lekker bij me liggen.......!
Hoi Daffodil, verslag al af??!
Hoi Daffodil, verslag al af??!