Mode & Beauty alle pijlers

Pumps gezocht!

11-10-2014 22:01 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
BGB, onbetwiste googlekoningin, ik heb je nodig!

Andere googlewonders ook meer dan welkom

Ik heb oooooit via het weggeeftopic deze zwarte pumps gekregen:

(de bovenste, dus)

Die heb ik finaal versleten en inmiddels weg moeten gooien. Ik heb nooit meer zulke fijne zwarte pumps kunnen vinden en ik zou een moord doen voor een nieuw paar.

Wie oh wie weet waar ze te vinden zijn? Nieuw waarschijnlijk nergens meer, maar misschien tweedehands ofzo?

Het merk is Studio London en ik moet maat 39 hebben.
668, the neighbour of the Beast
Andere pump zelfde model

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Probleem is dat het specifiek exact dezelfde moeten zijn qua pasvorm.... deze zaten zo goed

Ik héb andere zwarte pumps gekocht met iets bredere hak en klein plateau en die zitten voor geen meter (wie ze hebben wil, zie weggeeftopic)
http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr

En dan zwart maken misschien?
Heb ik gevonden, dat zijn ze niet.

Ze staan wel op Marktplaats (Studio London intikken en dan aanvinken "zoek in titel in beschrijving"), maar in het grijs (zou me nog niet zo uit maken) en in de verkeerde maat.
Voor zoiets zou je bij Otto.nl, Wenz.nl, Klingel, Heinz en dat soort sites kunnen kijken. Die hebben wel vaker oudere modellen en soms onder andere merknamen.

Daar zou je kunnen kijken.

No stress hebben ze bijvoorbeeld ook, maar onder andere namen.

Of..... omgekeerd. Ik weet het niet meer precies.

Maar je kan daar wel kijken voor het model.

Ik vind ze wel lijken op een bepaald model van No stress.

Maar is een model dat bij veel merken te koop was.
Zet zelf een 'gezocht'-advertentie op Marktplaats, het vergroot je kansen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ze verkopen ze bij Manfield, tenminste ze lijken erop, ik heb dezelfde!

Hier: http://www.manfield.com/d ... s-manfield-zwart-09241827
Ze zijn alleen drie keer zo duur.
Die heb ik ook! De bovenste. Helaas bij mij zijn de hakken nu heel erg beschadigd. Maar wat een fijne, heerlijk lopende schoenen zijn dat zeg!
Ik weet niet of het om specifiek deze pump gaat, of om een pump van dit merk? Hier http://www.schuhcenter.de ... searchparam=Studio+london verkopen ze wel veel van Studio London. Ik zie deze er alleen niet tussen staan.
Ja, die Schuhcenter zag ik ook.

Maar Intreza en bij de andere winkels die er onder hangen verkopen ze misschien de goedkope en niet leren.

Misschien dat Tamaris zoiets heeft. Die heeft leer en imitatieleer. De antishock is zalig om op te lopen. En ze hebben net als Hush Puppies wijdtematen (...gehad?)

De Intreza zijn het niet. De aanhechting van de hak is het.

Draagvlak in de breedte die het gewicht verdeeld en je hoeft niet "op je tenen" te lopen. Dat soort pumps moet je zoeken.
Deze van Manfield lijken er qua model meer op, maar het zijn andere. Het "draagstel" is hetzelfde, maar materiaal is anders.

Bij Invito, Scapino kan je ook kijkne. Maar is niet zeker dat ze die in de winter ook verkopen. Dolcis doet (of deed?) dat wel.

(Maar Dolcis is bezig met het sluiten van een aantal filialen. Ik weet niet of het alleen op naam is.
Helaas zoek ik niet "zoiets", die kan ik in de winkels legio vinden, maar ik zoek echt specifiek exact die pumps.

Studio London, dus, geen ander merk.

Het gaat me niet om prijs of materiaal of weet ik veel wat, maar ik zou gewoon heel graag exact die pumps nog eens hebben.

Ik heb tig vergelijkbare pumps gepast, maar het is niet hetzelfde. Ik wil gewoon deze pumps nog eens
Ik heb ze, exact dezelfde alleen met een stilleto hak.
Bi sonraki hayatimda gel.
http://www.schoenenreus.n ... hape-zwart-125420901.html
Bi sonraki hayatimda gel.
quote:Marels schreef op 12 oktober 2014 @ 14:41:

Helaas zoek ik niet "zoiets", die kan ik in de winkels legio vinden, maar ik zoek echt specifiek exact die pumps.

Studio London, dus, geen ander merk.

Het gaat me niet om prijs of materiaal of weet ik veel wat, maar ik zou gewoon heel graag exact die pumps nog eens hebben.

Ik heb tig vergelijkbare pumps gepast, maar het is niet hetzelfde. Ik wil gewoon deze pumps nog eens

Nou succes met zoeken dan.

Schoenenreus moet je in gaan. Die hebben ze.
Bij Schoenenreus alleen in de winkel. Niet online.

Scapino en Bristol hebben ze ook. Niet online.

Maar haast je. Ze lopen hard.
quote:ime21 schreef op 12 oktober 2014 @ 14:47:

http://www.schoenenreus.n ... hape-zwart-125420901.html

Helaas

Deze hebben geen plateau
En anders toch voor een andere kleur gaan....

http://www.mode-mania.nl/ ... -roze-359732#.VDq8U_l_tqU
Zijn ze ook niet

Ik heb nooit gezegd dat ik makkelijk ben he
Schoenen verven (als je precies dezelfde vindt, maar dan alleen in de verkeerde kleur) is echt heel gemakkelijk, heb ik ook vaker gedaan met leren schoenen. Schoenen van kunststof (en dat zijn deze waarschijnlijk gezien de prijs) zijn wel moeilijker te verven. Succes trouwens met zoeken!

P.s. Heb je de fabrikant al gebeld?
Ik voel me zo moedellooos
Deze zijn idd echt plastic. Daarom waren ze ook relatief snel niet meer te redden
Ik heb geen idee, maar anders zou je kunnen kijken voor pumps van Tamaris. Die vind ik zelf echt heel erg fijn lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven