Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen die thema excursie die ik 'zou' organiseren loopt zo maar uit op een sexfeestje...
Precieze omschrijving van bi? Nee, niet echt. Ergens op schaal van 0 tot 100 zit je er wel.

Ik ben zo een beetje op 0.

Maar dat hangt miss ook aan omstandigheden ( nooit met een vrouw in de buurt gedaan).
Natuurlijk is het een vraagstuk dat mij ook heeft beziggehouden de laatste week. (is dit nog on topic of moet ik een nieuw topic nl "minnares" openen?)

Ik heb wel wat vv ervaring opgedaan en dat was best leuk, het was geil omdat er een man bij was die het geil vond en de hele setting was leuk omdat het speels en bijzonder was. Beetje zoenen, beetje strelen.

En nu ben ik gek op een vrouw. Op één vrouw, niet op vrouwEN. En ik kan me op dit moment ook slecht voorstellen dat ik dat hop van zomaar weer bij iemand zal ervaren. Ik vind het vrouwenlijf mooi en zacht maar niet per definitie geil. Ik vind haar wel geil.

Maakt me dat bi? Weet ik niet, ik vind bi best een stomme term. Net als bischierig, ook zo stom.

Misschien vallen we wel gewoon op mensen. Dat hokje is mooi genoeg voor mij.
Dat laatste geldt absoluut voor mij, ik val op mensen. Roos maakt ontzettend veel in me los, ik heb me de hele week in mijn arm lopen knijpen. Is dit wel echt? Niet omdat ik me verward voelde, maar omdat het zo compleet voelt. Nooit geweten dat ik dit voor een vrouw kon voelen, niemand anders doet dit met me, alleen jij.
Wees gerust, verdere kleffe berichtjes aan wel achter de schermen, hoor
Aaawww...

Nou jaaaaaaa zeg, zitten we hier een beetje openbaar te zwijmelen woehahaha! Echt, als je me dit een poos geleden had verteld... hop achter de schermen jij!

Of nee, kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! (en als je dan toch komt, pik die sailor effe ergens onderweg op!)

Aaah ik ben al weg!!!
2 zielen.

Das ook niet de eerste keer deze week!
LOL Niet bepaald nee!
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 15:00:

Nouwnouw, heb je ergens een probleem mee? Spui maar hoor. Of ik interpreteer je posts verkeerd, kan ook. Je klinkt een beetje geirriteerd. Mens (raar om iemand zo aan te spreken, maar goed), ik heb juist helemaal nergens problemen mee! Heb uitstekende zin en vind het allemaal erg leuk om te lezen.
Oke, dan is het goed. Ik telde wat rollende oogjes smileys op bij dubbel uitlegbare uitdrukkingen en ik kreeg het idee dat er wat irritatie was.

En als je me niet aan wilt spreken met "mens" mag Rooss ook!
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 15:40:

Oke, dan is het goed. Ik telde wat rollende oogjes smileys op bij dubbel uitlegbare uitdrukkingen en ik kreeg het idee dat er wat irritatie was.

En als je me niet aan wilt spreken met "mens" mag Rooss ook!

Beter

En wat bi betreft, ik heb inmiddels ook wat vv. ervaringen, en behoor ook tot de categorie 'op mensen vallen'. Vooral de geyle
Was er dan ook altijd een man bij nouwnouw of ook wel eens alleen met (een) vrouw(en) gesekst?
Wat een gezellige en liefdevolle wending in dit topic, geniet ervan ladies.

Wij ploeteren wel verder met de harde noten van minnaars

@Lena : wat fijn dat er een date is geweest , hebben jullie nog over dingen gehad ?
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 14:48:

Madame, samen met die bootsman van jou zie ik zomaar ineens mogelijkheden!

Thanks Heidi!

Ja lief, ga jij even goed aan de cocktail. Geef die barman ook een van mij!Ik ook! Hup, we gaan naar De Middellandse Zee, we nemen een bootsmannetje mee
Onverwachts een date gehad. Last minute actie... Ik bijna van de roze wolk af, hij wispelturig, dus ik dacht dat we beiden even tijd nodig hadden. Maar die onverwachtse date, damn! Die was hot hot hot. En hij was zo lief voor mij terwijl het normaal een hele stoere gast is. Dat gegeven wil ik niet analyseren. Het zijn maar momenten. Maar het voelt uhmmmm, fijn en raar. De afgelopen maanden waren heel stabiel en opeens beweegt er vanalles en is het roerig. Het minnaarschap is zeker een balanceer act!

Hey, wat grappig, een match in deze topic! Enjoy ladies.
Ha het gaat toch door Oranje?!! Leuk!

Hoeveel vriendinnetjes moet je meenemen?
Hint, wat klinkt dat goed, en apart! Denk je niet dat het een positief effect heeft dat jij er met een flinke dosis zelfvertrouwen in staat nu?

Mmmmm ook zin in een hot hot hot date...
Roodkapje, nee niet gepraat. Vooral veel gevoeld. Was te weinig tijd voor praten. Maar soms zegt de non-verbale communicatie wel genoeg
Hi allemaal, na lange tijd even terug hier omdat ik door iemand erop was gewezen..... ik val bijna van mijn stoel
Vanavond gedanst en gedanst. Morgen spierpijn! En dan gauw een datum plannen. Zinnnnn!
Met Haddock Rooss😜
Ik heb vanavond met een heleboel leuke meisjes gedanst, helaas was de captain er niet bij. Dat was pas echt leuk geweest
De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉
Gelukkig niet Stew!
Geweldig dit ! 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven