Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Ik geloof je gelijk, mok

Landen na de date....nog steeds niet mijn ding. Heb de hele nacht stuiterend wakker gelegen. Zo vermoeiend. Ben totaal brak. Maar hij is zó de man voor mij, geen twijfel over mogelijk.
Theemok&Roos&een behaarde man zijn een gouden driehoek dus. Geniet ervan meisjes

Fuck de balans, alles veranderd steeds dus moet je leren loslaten . Het gaat erom dat je in beweging blijft ,vooruit gaat en de overtuiging hebt dat je alle veranderingen aan kan. Het leven is leuk.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 11 oktober 2014 @ 12:29:

en de overtuiging hebt dat je alle veranderingen aan kan. Ik vind dit een intrigerende opmerking. Bedoel je dit in beminnende context of in zijn algemeenheid? En waarop moet je die overtuiging baseren?
Toepasbaar voor alles. We willen dingen vasthouden en controleren , vooral als iets fijn is maar alles beweegt en veranderd en niks blijft zoals het was. Als je de moed hebt om je mee te bewegen dan ervaar je de minste weerstand.

( geen wetenschap hoor maar een persoonlijke overtuiging )
quote:roodkapjeendewolf schreef op 11 oktober 2014 @ 13:32:

Als je de moed hebt om je mee te bewegen dan ervaar je de minste weerstandEens. Wel op voorwaarde dat je jezelf goed kent, accepteert....nou ja dat je van jezelf houdt om die er maar eens uit te gooien. Meebewegen zonder jezelf en je eigen pad uit het oog te verliezen dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vrolijkheid en lichte toon hier, heerlijk. Geweldig Roos, geniet er maar lekker van - oh en Theemok ook natuurlijk! En ik sluit me helemaal aan bij Roodkapje en Anouk.
pluk de nacht
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 10:32:

Jammer Look, dat je je minnaaronvrede hier neerzet als zijnde waarheid met alle broodjes sneerleverworst erbij geserveerd. Ik vrees dat het jouw perceptie is, ik lees niet wat jij leest. Wij kunnen er niks aan doen dat de jouwe zijn baard laat staan hè?

In één ding heb je wel gelijk, ik ben vaag geweest en dat had ook een reden. Ik was ontzettend verwonderd en overdonderd, nog niet klaar om te delen met het grote publiek. Nog steeds ervaar ik mijn situatie als onbegrijpelijk maf en is de verwondering nog steeds daar. Als kerst kadootje kreeg ik een minnaar.. en een minnares en het is nog niet eens kerst!! En ik ben volledig gelukkig in deze situatie.

Eng dit.

Nou ja, dat is dan weer jouw perceptie, ik gaf een opmerking met een knipoog.

Maar goed, het heeft alles met perceptie te maken, dat geef ik toe. En misschien ben ik dit topic ook wel ontgroeid, zou best kunnen. Ik heb nu ik zelf niet meer minnaar ook niet veel meer te melden en lees hier wellicht met een andere blik.

Blij dat je zo zen bent. Grappig dat je wel allerlei mysterieuze berichten over mok en jou kunt plaatsen, maar niet durft te typen dat jullie op dit moment een man delen. Je blijft een raar wief (net als ik ) Geniet ervan ladies!

Puzzled, eh.. Zeuren om details?

Alles beweegt en verandert en niets blijft zoals het was. Mooie afsluiter. Adios!
Ofwel: dat de balans op een zeker moment gefuckt wordt, da's een gegeven. Maar als je al van jezelf houdend mee kan deinen is er niets aan de hand.
pluk de nacht
Die Haddock, kaapt meteen twee ladies binnen!

Sorry, kon het niet laten ;)
Haha dat denk ik ook
quote:Ano*k schreef op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="roodkapjeendewolf in "Minnaar deel 26"" class="messagelink">roodkapjeendewolf schreef op 11 oktober 2014 @ 13:32</a>:</b>

Als je de moed hebt om je mee te bewegen dan ervaar je de minste weerstand</div></blockquote>Eens. Wel op voorwaarde dat je jezelf goed kent, accepteert....nou ja dat je van jezelf houdt om die er maar eens uit te gooien. Meebewegen zonder jezelf en je eigen pad uit het oog te verliezen dus. Eens. Meebewegen is niet aanpassen aan andere menens maar meebewegen met de rivier van het leven . Uhm klikt wel erg over de tip zo
quote:nouwnouw schreef op 11 oktober 2014 @ 13:58:

Sorry, kon het niet laten ;)Hoho, het is andersom! Wij hebben de captain gekaapt!
quote:roodkapjeendewolf schreef op 11 oktober 2014 @ 14:15:

[...]

Eens. Meebewegen is niet aanpassen aan andere menens maar meebewegen met de rivier van het leven . Uhm klikt wel erg over de tip zo Mens, wat heb jij gezopen?
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 14:24:

[...]

Hoho, het is andersom! Wij hebben de captain gekaapt! Egt wel. Hij had geen klap in te brengen. Sterker nog, hij stribbelde niet eens tegen.
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2014 @ 14:24:

[...]

Hoho, het is andersom! Wij hebben de captain gekaapt! Stóm, hoe ouderwets van mij!
quote:theemok schreef op 11 oktober 2014 @ 14:28:

[...]

Egt wel. Hij had geen klap in te brengen. Sterker nog, hij stribbelde niet eens tegen.

Hmm, da's dan weer jammer......

Ik hou wel van tegenstribbelende mannen
Oh ja. Want met een knipoog erbij kun je net zo veel sneerleverworst smeren als je kunt.

Er staat geen knipoog en ik heb het je al vaker zien schrijven. Het is niks nieuws.

Als je je ergert aan de oudgedienden blijf je toch weg? Neem je een pauze? Weet ik het.

Maar flauw vind ik het. Net als dat ik het ook flauw vind dat alle beginnersverhalen met de standaardopmerkingen op een rij gezet worden, alsof zij niks anders dan dat te melden hebben.

Oh ja, ik heb vakantie en ging een cocktail halen bij die lekker barman.

Roosje, superdepuper!!! Het is je gegund en ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. En mocht het ooit toch anders lopen, heb je dit maar mooi in je doos.. ehm.. zak!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Heeeidi schreef op 11 oktober 2014 @ 14:39:

Oh ja. Want met een knipoog erbij kun je net zo veel sneerleverworst smeren als je kunt.

Er staat geen knipoog en ik heb het je al vaker zien schrijven. Het is niks nieuws.

Als je je ergert aan de oudgedienden blijf je toch weg? Neem je een pauze? Weet ik het.

Maar flauw vind ik het. Net als dat ik het ook flauw vind dat alle beginnersverhalen met de standaardopmerkingen op een rij gezet worden, alsof zij niks anders dan dat te melden hebben.

Ook goedemorgen Heidi! Verkeerde been, lange tenen of is de cocktail met de lekkere barman verkeerd gevallen?

Is ie nieuw, die barman?
quote:nouwnouw schreef op 11 oktober 2014 @ 13:58:

Sorry, kon het niet laten ;)

Wat dacht je? Stel je voor dat iemand het gemist heeft?

Niks geen kapitein dus die Haddock, maar gewoon een gewillige dekzwabberaar ;)
Madame, samen met die bootsman van jou zie ik zomaar ineens mogelijkheden!

Thanks Heidi!

Ja lief, ga jij even goed aan de cocktail. Geef die barman ook een van mij!
quote:oranjexx schreef op 11 oktober 2014 @ 14:46:

[...]

Wat dacht je? Stel je voor dat iemand het gemist heeft? Ja natuurlijk! Want ik ben natuurlijk rétenieuwsgierig naar wat voor lekker ding die Haddock dan is! Ofzo. Al hou ik niet van baarden. Dus ach. Ik hou het wel bij mijn lekkertje(s)
Thinking twice, mij zou je eerder inpraten om het met een vrouw te doen (en ik ben geen bi) dan met een behaarde man.

Ik hou van ze helemaal geschoren en metro...

We kunnen ook een deal sluiten: alles behaard stuur ik naar jou en alles kaal stuur jij naar mij! ; )
Nouwnouw, heb je ergens een probleem mee? Spui maar hoor. Of ik interpreteer je posts verkeerd, kan ook. Je klinkt een beetje geirriteerd.

Diver, heb je de precieze omschrijving van bi? Dan kan ik even kijken of ik in dat hokje pas. Lijkt me fijn.

Geschoren mag je hebben. Die komen niet eens in mijn buurt!
Ik zeg: een toost op jou Heidi, geniet van je vakantie en pak die barman ook even mee

Een toost op prachtige unieke ervaringen en daar zen mee zijn. Cheers Roos en Mok en Haddock!

Een toost op je laten gaan en jezelf toch niet verliezen...het is en blijft een balanceer-act maar met een beetje geluk leer en groei je ervan. Net als van het meeleven, gespiegel en soms even gekat op dit topic.

Een toost op zorgeloos Genot en Seks;)

En een hart onder de riem voor de even wat minder zorgelozen (sterkte Bella).

Zolang ik erbij pas in dat hokje hou ik me aanbevolen, Roos

Heidi, fijne vakantie inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven