Pad in bijkeuken
maandag 13 oktober 2014 om 01:17
Echt super onzin topic maar ik gruwel ervan :
Probleem; meneer pad sprong zojuist in mijn bijkeuken toen ik de tuinpoort afsloot en de deur nog open had staan.
Hij is dik en snel. Ik probeerde hem richting open deur naar buiten te begeleiden met mijn schoen (omdat ik dat beestje niet aan wilde raken) missie mislukt. Sprong tussen de bergen rotzooi in de bijkeuken.
Na wat google speurwerk blijkt dat dat beestje gerust nog weken kan overleven.....
Hoe zielig ik het ook zou vinden, vind ik hem morgen jammergenoeg nog levend en energiek in dezelfde bijkeuken.
Ik ben echt een held op sokken....
Hoe krijg ik hem diervriendelijk mijn huis uit ....
Stoere man is deze maand in het buitenland. Ik heb zelfs al bedacht dat ik de hele aankomende week niet in de bijkeuken hoef te komen.
Misschien laat ik morgen mijn kinderen wel op paddenjacht gaan.
Probleem; meneer pad sprong zojuist in mijn bijkeuken toen ik de tuinpoort afsloot en de deur nog open had staan.
Hij is dik en snel. Ik probeerde hem richting open deur naar buiten te begeleiden met mijn schoen (omdat ik dat beestje niet aan wilde raken) missie mislukt. Sprong tussen de bergen rotzooi in de bijkeuken.
Na wat google speurwerk blijkt dat dat beestje gerust nog weken kan overleven.....
Hoe zielig ik het ook zou vinden, vind ik hem morgen jammergenoeg nog levend en energiek in dezelfde bijkeuken.
Ik ben echt een held op sokken....
Hoe krijg ik hem diervriendelijk mijn huis uit ....
Stoere man is deze maand in het buitenland. Ik heb zelfs al bedacht dat ik de hele aankomende week niet in de bijkeuken hoef te komen.
Misschien laat ik morgen mijn kinderen wel op paddenjacht gaan.
maandag 13 oktober 2014 om 01:44
Wel een goede reden om die zooi weer eens netjes te maken
Pak een paar A4tjes van de printer/oude krant/tijdschrift en schep 'm erop en gooi 'm buiten.
Heb je een kat? Niet zo'n suffe? Laat 'm in de bijkeuken zijn ding doen . Gaat ie misschien wel een beetje van kwijlen
En ook een pad vreet je niet op in je slaap hoor. Al gaat ie het natuurlijk wel proberen
Ik heb wel veel gepost, maar daar is het topic ook naar TO.
Pak een paar A4tjes van de printer/oude krant/tijdschrift en schep 'm erop en gooi 'm buiten.
Heb je een kat? Niet zo'n suffe? Laat 'm in de bijkeuken zijn ding doen . Gaat ie misschien wel een beetje van kwijlen
En ook een pad vreet je niet op in je slaap hoor. Al gaat ie het natuurlijk wel proberen
Ik heb wel veel gepost, maar daar is het topic ook naar TO.
maandag 13 oktober 2014 om 02:06
Ik sta nu al vijf minuten 3 padden geluiden af te spelen met zo'n hele lange gele afwashandschoen en een emmer in de aanslag.....
Meneer komt niet. Zoveel zooi staat er niet. Het is meer die rilling over de rug die mijn ledematen doet verlammen bij het idee dat dat beest omhoog springt, wanneer ik iets ga verplaatsen.
Meneer komt niet. Zoveel zooi staat er niet. Het is meer die rilling over de rug die mijn ledematen doet verlammen bij het idee dat dat beest omhoog springt, wanneer ik iets ga verplaatsen.
maandag 13 oktober 2014 om 02:10
maandag 13 oktober 2014 om 06:42
Ik wilde tijdens het opruimen van de voortent een keer een grote steen oprapen toen die steen ineens weg sprong: het was geen steen maar een enorme vette pad. Ik heb de hele camping bij elkaar gegild , en alle buurtjes lachten me uit.
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna .
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna .
maandag 13 oktober 2014 om 07:57
Hè bah, brrrr ik heb ook niets met padden. In mijn vorige huis twee keer eentje in de woonkamer gehad "heerlijk van die open tuindeuren...". Allebei de keren een emmer overheen gezet en naar buiten "geschoven". Hier een paar weken geleden ook eentje binnen, die zat iedere avond voor de achterdeur te wachten tot de deur open ging en hij naar binnen kon springen. Toen dat hem een keer op een onbewaakt ogenblik lukt heb ik hem met de deurmat naar buiten gedirigeerd, brrrr ik raak ze ook niet aan.
maandag 13 oktober 2014 om 07:57
quote:Lady-Voldemort schreef op maandag 13 oktober 2014 06:42 Ik wilde tijdens het opruimen van de voortent een keer een grote steen oprapen toen die steen ineens weg sprong: het was geen steen maar een enorme vette pad. Ik heb de hele camping bij elkaar gegild , en alle buurtjes lachten me uit.
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna . "
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna ."
Hihi het is haar gegund ! Gna gna gna
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna . "
Een week later ging de hardst lachende buurvrouw haar voortent opruimen en toen vond ze een heel nest, gna gna ."
Hihi het is haar gegund ! Gna gna gna
maandag 13 oktober 2014 om 08:21
quote:wereldwijs schreef op 13 oktober 2014 @ 02:06:
Ik sta nu al vijf minuten 3 padden geluiden af te spelen met zo'n hele lange gele afwashandschoen en een emmer in de aanslag.....
En dat om 2 uur 's nachts!
Ik ben te modern voor dit topic, ik las niet goed en dacht dat je een ipad voor in de bijkeuken wou. Ik dacht direct; waarom specifiek voor in de bijkeuken, die dingen pak je er toch gewoon even bij?
En dat om 2 uur 's nachts!
Ik ben te modern voor dit topic, ik las niet goed en dacht dat je een ipad voor in de bijkeuken wou. Ik dacht direct; waarom specifiek voor in de bijkeuken, die dingen pak je er toch gewoon even bij?
Zeg maar Spijker.
maandag 13 oktober 2014 om 08:34
maandag 13 oktober 2014 om 08:51
Ik dacht laatst dat er een blaadje in de woonkamer lag, het was donker buiten en had alleen schemerlampjes aan (de tegenwoordige sfeerverlichting). Tot ik dichtbij kwam en het ineens de vorm kreeg van een pad. Even opgepakt en weer in de tuin gezet. Had de buitendeur op een kiertje, dus meneer/mevrouw dacht ik kom even binnen kijken.
ps, ik ben dan weer bang voor spinnen, vooral de grote huisspin brrrrr.
ps, ik ben dan weer bang voor spinnen, vooral de grote huisspin brrrrr.