Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

@Joos ,nu lekker nagenieten.

@hart: waarom maak je het zo zwaar ? Zoveel negatieve gedachtes. Vorige week moest hij zich bewijzen en nu jaloezie naar de vrouw van nr 2.

Ik herken bepaalde gevoelens wel maar je maakt jezelf zo moeilijk nu.

Probeer je op je eigen leven te richten en zie het als een aanvulling , gewoon iets luchtiger mee omgaan. Ik weet het , is moeilijk.

Hier gaat het ook niet zo lekker , ik kan er verder niet over uitweiden maar mijn nr 2 voldoet op dit moment niet wat gemengde gevoelens geeft.

Ik leun wel achterover tot ik weet welke koers ik op wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Poef
@Ano*k,

Respect.Ik vind het echt heel knap dat jij zo kan genieten van wat je hebt zonder jezelf er in te verliezen.
@hart : Ai dat zijn de klote momenten maar realiteit is toch dat "een romantische vakantie" met een vaste partner totaal los staat van de geile dates met minnares. Hij heeft een vrouw en zal daar mee leven en leuke dingen doen maar dat wil niet zeggen dat hij geen gevoelens heeft voor jou. Je hebt toch een rol in zijn leven?
Zo romantisch zijn vakanties meestal niet met je vaste partners er speelt geen verliefdheid meer hè. In het gunstige geval zijn de vakanties gezellig en gaat de relatie lekker.
Mijn man en ik hebben al ruim twintig jaar een goed sexleven. De liefde bedrijven doe ik met hem alleen. Ik kan liefde scheiden van lust. Als aanvulling van ons sexleven en om de spanning erin te houden swingen wij regelmatig. Zulke sexfeestjes ervaren wij beiden als 'kadootjes'. We zeggen vaak gekscherend dat wij thuis elke dag heerlijke biefstukjes eten maar dat we soms trek heb in een sateetje, kippetje of karbonaadje.

SDC.com is als een speelgoedwinkel voor ons. We kiezen het leukste speelgoed uit en gaan daarmee spelen. Na een paar uur spelen is het klaar. We daten uitsluitend met gelijkgestemden. Het gaat ons puur om het plezier die mijn man en ik SAMEN ervaren. Het is natuurlijk super als betreffende stel het ook plezierig heeft gehad. Nooit klachten gehad, overigens, en een boel minnaars/minnaressen aan overgehouden. Pure luxe!

Om op de vraag van TO terug te komen, ja, wij kunnen er minnaars/minnaressen op nahouden zonder verliefd te worden. We houden onze sexvrienden strikt gescheiden van onze 'gewone' vrienden en ontmoeten elkaar altijd samen, als stel. Zo zitten mijn man en ik er in en het werkt prima voor ons. Door onze gezamenlijke hobby is VERTROUWEN de basis van onze relatie, we hebben elkaars vertrouwen nooit beschaamd en gunnen elkaar alles mits we onszelf niet voorbijlopen.

P.s. We laten ons elk jaar testen, houden onze prikjes bij en we doen het uitsluitend veilig.....
Poef
Lot,

Wat jij zegt herhaal ik als een soort mantra.En natuurlijk is dat de échte waarheid.Ik ben jaloers op een wassen neus.Gek dat je hersenen niet winnen van je gevoel op sommige vlakken.
@Hart ; heb jij dan tijd en mogelijkheden voor een vakantie met nr 2?? Je hebt zelf toch ook een nr 1 of vergis ik me nu?
@ Hart, ik heb mij ook zo ooit gevoelt. Ik herken het helemaal dat jaloerse. Wat mij toen enigszins troost gaf is de wetenschap dat iemand van meerdere personen kan houden. Maar daarna werd ik opnieuw jaloers, omdat van al die personen waar hij van houdt wil ik de nr. 1 zijn. Tja. Het is lastig!!!! Absoluut. Toen mezelf de gedachte gegeven dat hij om ons beiden geeft maar dan op een andere manier. Het is een soort bezitterigheid die ik heb moeten leren los laten. Maar het blijft ook de valkuil voor mij, stomme groene monsters, bleghhhh!
Het lijkt wel een advertentie, ga swingen... join SDC.
Poef
@Hint

Het is ook het willen bezitten en daar baal ik van.
Je denkt dat als jullie wel bij elkaar horen (bezitten) het verlangen af neemt?
@Hart : daarom. Stop met denken dat hij jouw nu ergens tekort mee doet. Jullie hebben beide een nr 1 , hij kan schijnbaar die prioriteit beter stellen dan jij . Wees hem daar maar dankbaar voor Misschien een helpende gedachte : wanneer zijn relatie met nr 1 stopt dan stopt meestal de affaire met nr 2 ook , het is dus ook in jouw belang dat hij voldoende investeert in zijn nr 1
Roodkapje, ook wat jij zegt probeer ik dan ook maar vast te houden. Dat vakanties met nr1 niet meer zo romantisch (hoeven te) zijn als je al lang bij elkaar bent. Je denkt altijd dat t bij hen nog net zo romantisch is en dat de vonken er af springen zoals t doet als ze bij ons zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Hier speelt dat ook wel s, maar dan in de zin van een weekend weg, hotel enzo. Ah, en weet je hart, hij gaat dan wel met haar een week op vakantie, maar wel in de wetenschap dat hij een week daarna met jou in een hotel ligt... hou je daar aan vast meissie. En nogmaals, beter zo dan andersom. En hey, ze hebben niet voor niks een minnares he!
Is dat niet bij iedereen zo?

Uiteindelijk,na x aantal jaar...
quote:hint schreef op 13 oktober 2014 @ 14:26:

Het lijkt wel een advertentie, ga swingen... join SDC. +1
Zei iemand hier niet een keertje dat als je verlieft bent, je meer en meer en meer en meer en meer en meer wil...... Een onverzadigde behoefte. Dat je daarom in het begin ook de hele dag seks wil met deze persoon. Misschien ontstaat daar jaloezie uit?
Hi Judy! Geweldig dat jullie er zo in staan. Ik kan liefde en lust inmiddels ook erg goed scheiden, maar moet wel zeggen dat er wel iets van 'liefde' bij moet zitten van mijn kant.

Jammer dat sommige dames een nieuwe schrijfster als een soort van bedreiging lijken te zien.Als iemand zijn minnaar via MP heeft, is dat toch ook geen reclame? 😜
Nee hoor stewardess, haha. Ik zie niks als een bedreiging, het is gewoon een grote lofzang voor swingen en SDC en ze nemen hun prikjes ook nog. Moet dat bij marktplaats contacten ook, prikjes halen? 😜
Dank Lotje
quote:hart01 schreef op 13 oktober 2014 @ 15:28:

Hint,verliefdheid en delen gaan maar moeilijk samenYep, het is in ieder geval een uitdaging!!
verliefd en delen is waardeloos, maar vooral het niet beschikbaar zijn voor of met elkaar als je dat wilt.

Het is lastig, weten, willen en kunnen en accepteren.
@stew: geen bedreiging hoor?! Ik kan persoonlijk (nog ) niks met deze post en ik voel me ook verder niet verplicht om op iedereen te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven