Minnaar deel 26

donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

maandag 13 oktober 2014 om 16:07
quote:hint schreef op 13 oktober 2014 @ 15:04:
Zei iemand hier niet een keertje dat als je verlieft bent, je meer en meer en meer en meer en meer en meer wil...... Een onverzadigde behoefte. Dat je daarom in het begin ook de hele dag seks wil met deze persoon. Misschien ontstaat daar jaloezie uit?Dat. En that good old oxytocin, puur verbindingshormoon. Maar hey ladies, we hebben gevoelens maar we zijn ze niet hè. Tuurlijk als je gek op iemand bent wil je die zoveel mogelijk zien, liever nog bezitten. Continu die happy hormones. Maar dat komt omdat diegene een bronnetje in jou aanboort, niet omdat hij de rechterhand van de Heer zelf is.
Lotje: fijn je weer te zien! Stuur je een mail.
Roodkapje: wat gaat er nu even minder dan? Iets teveel dus om nog soepel mee te kunnen bewegen?
Hart: dankje voor je compliment. Filmpje is een goede om in je achterhoofd te blijven houden als je verslavingsneigingen krijgt.
Joos, jij lekker wijf!
Loui: hoe gaat het nu met jou? Beetje balans aan het vinden..?
En een nieuwe schrijfster bedreigend...Really?? Sorry Stew.
Zei iemand hier niet een keertje dat als je verlieft bent, je meer en meer en meer en meer en meer en meer wil...... Een onverzadigde behoefte. Dat je daarom in het begin ook de hele dag seks wil met deze persoon. Misschien ontstaat daar jaloezie uit?Dat. En that good old oxytocin, puur verbindingshormoon. Maar hey ladies, we hebben gevoelens maar we zijn ze niet hè. Tuurlijk als je gek op iemand bent wil je die zoveel mogelijk zien, liever nog bezitten. Continu die happy hormones. Maar dat komt omdat diegene een bronnetje in jou aanboort, niet omdat hij de rechterhand van de Heer zelf is.
Lotje: fijn je weer te zien! Stuur je een mail.
Roodkapje: wat gaat er nu even minder dan? Iets teveel dus om nog soepel mee te kunnen bewegen?
Hart: dankje voor je compliment. Filmpje is een goede om in je achterhoofd te blijven houden als je verslavingsneigingen krijgt.
Joos, jij lekker wijf!

Loui: hoe gaat het nu met jou? Beetje balans aan het vinden..?
En een nieuwe schrijfster bedreigend...Really?? Sorry Stew.

maandag 13 oktober 2014 om 16:23
Tjemig Stew, kom op zeg, ga jij nu met het vingertje wijzen? In de laatste drie jaren heb jij amper iets van jezelf gemeld, en je komt nu binnenvallen en men krijgt direct een veeg uit de pan hier? Ik vind de reacties op Judy's bericht helemaal niet zo raar. Wil jij svp ook iedereen in zijn waarde laten?

maandag 13 oktober 2014 om 16:35
Ano*k@ nee balans is er nog niet wel wat meer vrede met mijn keuzes. Om de onrust en rot gevoelens van het verlies van beiden mannen niet teveel ruimte te geven, vandaag een abonnement op de sportschool genomen. Een prettige sportschool met veel mogelijkheden, ben een beetje niet zo van sporten. Maar voelde me lekker en tevreden en wil de feel good nu vooral uit mezelf halen.
Het is soms wennen aan opeens een ander soort toon van sommige nieuwe of oude nieuwe forumgangers.
Al maakt dat het in zijn totaal wel weer spannender.
Het is soms wennen aan opeens een ander soort toon van sommige nieuwe of oude nieuwe forumgangers.
Al maakt dat het in zijn totaal wel weer spannender.
maandag 13 oktober 2014 om 16:35
Alles weer bij gelezen.
Wat een leuke ontwikkelingen hier.
Ik heb de landing ingezet.
Het normale leven gaat tenslotte door.
Ik moet zeggen dat het deze keer wel veel beter voelt.
Niet zo overrompelend. Ik weet nu ook wat ik aan hem heb.
Het geeft rust. Of balans zoals jullie zeggen.
Maar het is en blijft heerlijk om mijn gedachten af te laten dwalen terug naar het weekend. En dan niet alleen de seks maar het hele plaatje.
Wat een leuke ontwikkelingen hier.
Ik heb de landing ingezet.
Het normale leven gaat tenslotte door.
Ik moet zeggen dat het deze keer wel veel beter voelt.
Niet zo overrompelend. Ik weet nu ook wat ik aan hem heb.
Het geeft rust. Of balans zoals jullie zeggen.
Maar het is en blijft heerlijk om mijn gedachten af te laten dwalen terug naar het weekend. En dan niet alleen de seks maar het hele plaatje.

maandag 13 oktober 2014 om 16:47
Marana, gisteren werd ik gewezen op het feit dat ik respectloos was. Nu lees ik een , imo kinderachtige reaktie op Judy, die heel normaal de op beantwoordt. Nieuwkomers worden hier blijkbaar genegeerd en/of we lachen ze lekker uit.
We reageren alleen maar op elkaar, want o, we zijn zo ruimdenkend hier
We reageren alleen maar op elkaar, want o, we zijn zo ruimdenkend hier

maandag 13 oktober 2014 om 16:48
quote:louiloui schreef op 13 oktober 2014 @ 16:35:
Ano*k@ nee balans is er nog niet wel wat meer vrede met mijn keuzes. Om de onrust en rot gevoelens van het verlies van beiden mannen niet teveel ruimte te geven, vandaag een abonnement op de sportschool genomen. Een prettige sportschool met veel mogelijkheden, ben een beetje niet zo van sporten. Maar voelde me lekker en tevreden en wil de feel good nu vooral uit mezelf halen. Dat gevoel had ik precies zo na de zomer. Volgens mij de enige weg omhoog loui.
Het is soms wennen aan opeens een ander soort toon van sommige nieuwe of oude nieuwe forumgangers.Al maakt dat het in zijn totaal wel weer spannender. En zo wordt het toch nog GTST ;)Nouwnouw: probeer het gewoon eens even te kantelen, kijken wat je wèl hebt (fijn gezin, bijzondere band met 2, vleselijke lusten met 3...)
Ano*k@ nee balans is er nog niet wel wat meer vrede met mijn keuzes. Om de onrust en rot gevoelens van het verlies van beiden mannen niet teveel ruimte te geven, vandaag een abonnement op de sportschool genomen. Een prettige sportschool met veel mogelijkheden, ben een beetje niet zo van sporten. Maar voelde me lekker en tevreden en wil de feel good nu vooral uit mezelf halen. Dat gevoel had ik precies zo na de zomer. Volgens mij de enige weg omhoog loui.
Het is soms wennen aan opeens een ander soort toon van sommige nieuwe of oude nieuwe forumgangers.Al maakt dat het in zijn totaal wel weer spannender. En zo wordt het toch nog GTST ;)Nouwnouw: probeer het gewoon eens even te kantelen, kijken wat je wèl hebt (fijn gezin, bijzondere band met 2, vleselijke lusten met 3...)
maandag 13 oktober 2014 om 17:04
Dank An*k, ik weet het, zo werk ik ook altijd, altijd omdraaien naar positieve... Dat werkt prima, behalve nu m'n fijne nr 2, de altijd zo verstandige, me steeds meer toelaat, waar we al zo lang ons best voor doen om dat niet te doen. Zijn afstandelijkheid werkte goed voor de diepe vriendschap, ons vleselijke uitstapje laatst blijkt ons in tegenstelling tot wat we dachten, niet verder uit elkaar te drijven... Het komt wel goed hoor. Het maakt alleen maar duidelijk dat gevoelens voor iemand hebben toch echt iets heel anders is dan lust delen. Gevoelens zijn een grote bedreiging voor m'n relatie... Jaren lukte het om in balans te blijven met vriend 2, we lieten alleen de heerlijke spanning toe. Maar nu, hij zegt lieve dingen en doet dingen die me totaal van slag brengen omdat ons motto is 'net doen alsof we gewoon vrienden kunnen zijn'. Sorry, vaag. Maar fijn om even op te schrijven...
Ik wil m'n lekkere minnaar waar ik wel vleselijk van genieten als afleiding !! Maar die heeft vakantie, plus we zijn het 10-maandenpunt gepasseerd
Ik wil m'n lekkere minnaar waar ik wel vleselijk van genieten als afleiding !! Maar die heeft vakantie, plus we zijn het 10-maandenpunt gepasseerd

maandag 13 oktober 2014 om 17:10
quote:stewardess schreef op 13 oktober 2014 @ 16:49:
En fyi Marana, ik ben niet 3 jaar hier weggeweest hoor, loep me maar eens
Dat weet ik. Daarvoor hoef ik niet te loepen. Ik ben hier drie jaar (derde nick inmiddels). Vandaar dat ik die termijn noemde, ik 'ken' jou drie jaar. En ik heb heus wel posts van jou gelezen, maar niks persoonlijks, alleen oppervlakkige korte antwoorden zoals je nu ook doet. 'Ja ik heb een minnaar, deze heb ik nu zo lang, mijn man gedoogd.'
En fyi Marana, ik ben niet 3 jaar hier weggeweest hoor, loep me maar eens
maandag 13 oktober 2014 om 17:19