Somalische bruiloft..hoe en wat?
maandag 13 oktober 2014 om 22:21
Hallo allemaal,
Mijn beste vriendin is van Jemenetisch/Somalische afkomst.
Ze gaat binnekort trouwen. Graag wil ik me een beetje aanpassen aan hun kleding. Ook omdat ik het erg mooi vind. Heeft iemand kledingtips of een site waar ik leuke jurken kan kopen?
Ook wil ik graag weten wat een gepast cadeau is.
Alvast bedankt!!
Mijn beste vriendin is van Jemenetisch/Somalische afkomst.
Ze gaat binnekort trouwen. Graag wil ik me een beetje aanpassen aan hun kleding. Ook omdat ik het erg mooi vind. Heeft iemand kledingtips of een site waar ik leuke jurken kan kopen?
Ook wil ik graag weten wat een gepast cadeau is.
Alvast bedankt!!
dinsdag 14 oktober 2014 om 00:10
Een andere traditie is het geven van cadeaus. Niet alleen aan het bruidspaar, de beide families schenken ook elkaar cadeaus. Het bruidspaar zelf deelt eveneens geschenken uit als teken van waardering. De huwelijkscadeaus voor het bruidspaar kunnen bestaan uit geld, juwelen of praktische cadeaus
http://www.moslimbruiloft.nl/trouwen/so ... -bruiloft/
http://www.moslimbruiloft.nl/trouwen/so ... -bruiloft/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 oktober 2014 om 00:15
dinsdag 14 oktober 2014 om 00:15
Info.
Qalanjo Afrikan Somali Fashion is a unique clothing store. Adres: Spui 263, Den Haag. www.Qalanjofashion.com
Beschrijving
Qalanjo Fashion is een Afrikaanse Somalische Modehuis. Qalanjo Fashion draait om mode die directe link heeft met Afrikaanse/Somalische cultuur en richt zich met name moderniseren van trationale kleding. Het wordt hoog tijd dat Nederland kennismaakt met het eigenzinnige ontwerp, prachtige kleurrijke stoffen en de pure kwaliteit die Afrikaanse/Somalische Fashion te bieden heeft.
Qalanjo Afrikan Somali Fashion is a unique clothing store. Adres: Spui 263, Den Haag. www.Qalanjofashion.com
Beschrijving
Qalanjo Fashion is een Afrikaanse Somalische Modehuis. Qalanjo Fashion draait om mode die directe link heeft met Afrikaanse/Somalische cultuur en richt zich met name moderniseren van trationale kleding. Het wordt hoog tijd dat Nederland kennismaakt met het eigenzinnige ontwerp, prachtige kleurrijke stoffen en de pure kwaliteit die Afrikaanse/Somalische Fashion te bieden heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 oktober 2014 om 00:16