Uitgerekend 15-30 juni 2015

08-10-2014 15:33 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was mijn NOD en mijn test was positief! Een paar dagen geleden was het een heel licht streepje maar nu kan ik er niet meer om heen: ik ben zwanger! Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 16 juni uitgerekend, als alles goed gaat.

Het lijkt me leuk om ervaringen te delen met anderen die in dezelfde fase zitten. Wie schrijft mee? Ik ben nieuw (lang geleden wel onder een andere nick actief geweest) maar geen idee hoe zoiets werkt met een groepstopic en tabel?
Hoi Allemaal,

Gefeliciteerd!

Dota, jij ook gecondoleerd, wat naar..

Hier vorige week een positieve test, na een jaar! We hadden net bedacht dat een 2e kindje niet heel handig is, ik ben namelijk in september begonnen aan een studie en werk 3 dagen. We hebben een zoon uit december 2011. Ik ben ergens half juni uitgerekend. Spannend allemaal, bij mijn vorige zwangerschap heb ik de 1e 8 weken helemaal niets gemerkt en kwam er na 9 weken achter dat ik zwanger was.

Zuultje, lijkt me naar die eczeem, hoop inderdaad dat je het niet krijgt!
@ positieve testen: gefeliciteerd allemaal!

@ moedersvoormoeders: ik heb volgende week een intakegesprek. Vind het wel erg spannend. Je moet dan opnieuw een zwangerschapstest doen en ergens ben ik bang dat ik dan ineens niet meer zwanger blijk te zijn. Moeders voor moeders gaat trouwens maar tot week 14 volgens mij.

@ verloskundige: Hier nog niet gebeld. We zitten midden in de aankoop van een nieuw huis en willen graag een verloskundige daar in de buurt. Dus we wachten nog even volgende week af met bellen. Dit is overigens het idee van mijn man, ik zou het liefst gisteren al gebeld hebben. Maar ik snap zijn punt ook wel.

@ Dota: wat heftig. Lijkt me echt heel erg dubbel allemaal.

@ Babbel: wat spannend vertellen, ik heb uiteindelijk maar gewoon de test laten zien want ik kwam van de emoties niet meer uit mijn woorden.

@ Jodi: ohh, dat is al snel, die echo! Spannend!

@ Zuultje: Jij hebt het dus ook al vertelt! Ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb zelf een hele goede band met mijn moeder en vind het heel erg fijn dat ik haar nu elke dag kan bellen om te vertellen hoe het er mee is.

@ Klachten: Ik ben sneller moe, heb af en toe buik en rugkrampen en totaal geen eetlust. Zit steeds na een paar happen al vol. Verder ben ik heel emotioneel en huil ik al bij mooie liedjes op de radio, maar dat had ik voor de zwangerschap ook al een beetje. Verder helemaal geen last van mijn borsten, ze zijn niet groter en doen ook geen pijn.

@ tabel: is het misschien handig om een tabel te maken met daarin de gegevens van iedereen?

@ Hier: Gisteren met een vriendinnetje wezen winkelen. Gelukkig weet ze van de zwangerschap want ik had het anders ook echt niet verborgen kunnen houden. Wat viel dat tegen zeg…. Was na elke winkel moe en nu hoefde ik ook niet uit te leggen waarom ik geen sushi wilde lunchen en nu kon ik ongegeneerd de prenatal in
Jodi, dat is snel, spannend hoor...

Rouge, welkom! Hoe voel je je?

Zuultje, dat eczeem klinkt echt naar en dan ook nog zo lang! Echt hopen dat het eenmalig was.

Bibi, logisch dat je nog wacht met vk bellen, maar wel moeilijk lijkt me. Je wilt toch zsm een afspraak, haha. Hopelijk komt het snel rond met het huis en kun je een afspraak maken.

Die tabel is een goed idee, maar mij lukte het niet op een of andere manier. Weet jij hoe dat moet? Ik zie dat andere uitgerekendtopics een aparte inlog en wachtwoord hebben. Lijkt mij wel handig. Weet iemand of je dat bv aan de moderators kunt vragen?

Ik moet naar de gynaecoloog voor de eerste controle tussen 6-8 weken maar mijn huisarts komt maar niet met de verwijzing, zo stom! Ik wacht er al op vanaf vorige week donderdag en ga denk ik nu ongeveer de zesde week in.

Hoe gaan jullie partners trouwens met het nieuws om? Die van mij was eerst een beetje in shock en in de ontkenningsfase (het is ineens heel "echt'') maar is nu vooral ontzettend blij.
@Pinadien: Dat is iets wat ik nog aan het uitzoeken ben. Waarom deze keer anders voelt, omdat ik nog zo onzeker ben! Ik heb best wel veel buikpijn moet ik zeggen en dat is idd iets wat me zorgen baart.. Maar aan de andere kant zeggen ze dat het er bij hoort. Ook heb ik 2 keer wat bruinverlies gehad. Toen ik dat kreeg was ik bang dat het einde verhaal was maar dat is eigenlijk gestopt..

Vanmorgen had ik eindelijk echt knal testen! En nu geloof ik het wel. Ben er iets geruster op nu. Over 2 weken heb ik de eerste echo al omdat ik in het ziekenhuis al bezig was met onderzoeken waarom het niet wilde lukken. Ben erg nerveus voor deze echo! Ik heb nog niet alle verhalen van de rest gelezen. Dat ga ik nu doen! Tot zo;)
Aan alle meiden: Gefeliciteerd natuurlijk! Haha.. Dat hoor je nu nog niet vaak aangezien nog weinig mensen het weten. Dringt het bij jullie al wel wat door? Ik durf er nog niet aan toe te geven. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik na de 1e echo dat wel ga doen! Hebben jullie de echo's al gepland?

En qua kwaaltjes? Hebben jullie daar al veel last van? Ik ben nog maar 4 weken en 2 dagen zwanger dus erg kort maar heb wel al redelijk wat kwalen. Heb sinds gisteren een soort trekkerig zeurend gevoel in mijn rug en zij. Heel apart. En daarnaast eigenlijk regelmatig buikpijn met een buik die enorm opgezet is. Ook doen mij borsten erg pijn en zijn ze erg zwaar.

Bibi: ik hoorde laatst dat er redelijke wachtlijsten staan bij verloskundigen en dat het dus handig is om op tijd te bellen! Anders heb je kans dat je dan nog lang moet wachten voor een eerste afspraak!
Ik heb de afspraken gisteren gemaakt, ik heb over 2 weken de intake bij de vk en over 3 weken de 1e echo (bij 8 en 9 weken). Gaat snel!

Ik heb nog weinig last van kwaaltjes, behalve dat ik last heb van mijn buik (wat jij schrijft Lotus) en borsten. Ik geloof dat meeste kwaaltjes vanaf een week of 6 zullen beginnen.

Ik heb een jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen en werd niet zwanger. Afgelopen augustus besloten om weer condooms te gebruiken omdat ik weer studeer, 1x een risico genomen omdat ze op waren en dat was dus raak..

Maar we zijn allebei heel erg blij met het nieuws! We wisten dat er een kans was, maar daar ga je niet van uit als je al een jaar probeert zwanger te worden.

Ik moet alleen nu even gaan zien hoe het gaat met mijn studie, werk, zwangerschap, peuter en vriend. En wanneer ik het laatste gedeelte van het 1e jaar (ik doe een master) ga doen.

Verwarrend allemaal dus, maar wel super leuk!

Je kunt in de OP ook gewoon een overzicht maken zonder tabel. Dus een rijtje met de namen en wanneer uitgerekend. Zoiets.
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd!

@dota gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wil je via deze weg heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Ook ik wil mij graag aansluiten bij jullie. Vorige week donderdag dacht ik dat ongesteld was geworden (bruine afscheiding) maar na dat ik dat een aantal dagen een heel klein beetje had gehad, twijfelde ik hier aan. Vooral omdat ik mij daarvoor zwanger voelde. Dit klinkt waarschijnlijk heel raar, maar door een aantal kwaaltjes had ik dit gevoel. Gisteren getest en ook al is het een licht streepje en zeg ik met grote voorzichtigheid, ik denk dat ik zwanger ben. (ik wil niks op mij afroepen). Na een eigen berekening denk ik dat 18 juni mijn uitgerekende datum is.

@kwaaltjes

Misselijkheid en hoofdpijn met vlagen

MOE, maar dit kan ook door mijn fibromyalgie komen

Krampen in mijn buik, maar ik denk dat dit eerder van mijn darmen afkomt

@moedersvoormoeders

Ik denk het wel, maar ik wil eerst meer "zekerheid" van mijn zwangerschap. Mijn man en ik gaan dan ook donderdagochtend op nieuw testen

@vertellen

Hoe en wanneer weten we nog niet. Maar het zal voor ons moeilijk worden om onze mond te gaan houden.
Hoi allemaal,

Ten eerste data gecondoleerd met dit vreselijke verlies!

Ook ik wil me heel voorzichtig aansluiten. Ik ben 26 en 2 jr getrouwd. Ik ben 1 maart gestopt met de pil, eerst nog even rustig aangedaan omdat ik nog even mijn post hbo opleiding moest afronden. Rond 11 juni positieve test, blij mAr gelijk heel bang en vooral ziek. Heel veel buikkrampen ( gevoel van weeën) gehad, kleine menstruatiekrampen zijn normaal maar dit was niet uit te houden lag te gillen op bed. Toch met 8 weken kloppend hartje maar ik was nog steeds niet gerustgesteld, 30 juli 12 weken echo en ja hoor hartje was al gestopt met 8,3 weken!! 4 aug curretage, gelukkig alles goed gegaan. 1 menstruatie afgewacht en er daarna weer voor gegaan: nu vorige week positieve test!! Ik denk nu ong 5 weken.

Kwaaltjes vallen mee: s avonds en 's ochtends wat misselijk, moeilijke stoelgang en uhm😳😳 veel scheten laten, ben wat moe en kan al huilen bij reclames!!en soms wat lichte kraampjes in mijn buik, maar niet erg. Toch allemaal zo eng!!

Moeder voor moeders: vorige keer wel gedaan maar moest bijna kotsen van de geur en de kannen werden een keer voor mijn huis gejat!!niet te geloven he!Nu moet ik ze dan wegbrengen 15-20 km verderop, doordat ik het ni geheim wil houden doe ik iig nog even niet mee!

Vertellen: vorige keer omdat ik zo ziek was na 6-7 weken aan ouders,broers,zussen,vriendinnen en collega's verteld...wat een steun en liefde heb ik van ze gehad... Toch vertel ik het nu bewust niet, mijn familie heeft ook zoveel verdriet gehad door de miskraam, ik wil ze dit niet nogmaals aan doen, vooral onze moeders waren er kapot van. Mijn moeder gaat over 2 weken een lange reis met mijn vader maken voor 3 weken.. Ze gaat zich zo zorgen maken als ze het weet!dus ervoor gekozen het niet te zeggen...

Verloskundige: 29 okt afspraak gemaakt gisteren!! Doodeng.. Verder doe ik nog even net of er niks aan d hand, geen verwachtingen maken iig!!
Ik heb heel de dag menstruatie achtige krampen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. gebruikt iedereen ook foliumzuur?
@dota: wat een dubbel gevoel meis. Gecondoleerd en heeeel veel sterkte!

@pinadien: dankjewel! Hoop dat je snel kunt bellen! Manlief is heel blij en zorgt nu al voor me! Benieuwd hoe lang hij dat gaat doen hihi.

@jodi: spannend!! Dinsdag al!! Leuk!

@zuultje: ik heb van mezelf al eczeem en gaat goed, maar ben bang dat het nu erger gaat worden, we gaan het zien. Wat betreft die krampen, die heb ik ook. Dat is je baarmoeder die aan het werk is. Geen zorgen!;-) zolang je geen rood bloed hebt is het sowieso geen miskraam! Ja gebruik ik!

@bibi86: hihi heerlijk dat je ongegeneerd de prenatal in kon:-) ik ben benieuwd of ik mijn emoties onder controle kan houden haha.

@lotus87: Spannend over 2 weken al, leuk!! kwaaltjes genoeg: menstruatieachtige krampen, misselijk, moe, zere tepels en zo vreemd maar klaarkomen doet pijn, maar dat hoor je vaker bij zwangere vrouwen! Nog geen echo gepland, vrijdag wel intakegesprek. Gisteren nog een test gedaan en bijna donkerder dan de controlestreep, dus het is gewoon echt hihi.

@rouge1234: komt helemaal goed, jij kunt dat gewoon!! Bijzonder dat je toch zwanger mag zijn:-)

@miendobbelsteen14: gefeliciteerd!!

@maribos: gefeliciteerd! Ik duim dat het deze keer goed mag gaan

Wij stappen eind van de dag in het vliegtuig en zijn donderdag thyus, dus voorlopig horen jullie even niets meer van mij!;-)
@ Pinadien: Irritant als je op anderen moet wachten.

@ lotus: ik heb vooral heel weinig eetlust en ’s avonds last van mijn rug en buik. Verder valt het allemaal nog wel mee.

@ rouge: Wat een verassing is het dan dat er toch een kindje gaat komen. Heb je al een zoon of een dochter? En hoe is je eerste zwangerschap verlopen?

@ mien: Heb je inmiddels nog een test gedaan? Of voel je je al wat zekerder over je zwangerschap?

@ maribos: Wat vreselijk van je miskraam. Ik hoop dat deze zwangerschap helemaal voorspoedig gaat verlopen. Ik kan me voorstellen dat je dan nog even wacht met vertellen.

@ zuultje: heel herkenbaar, heb ik ook.

@Babbel: Heel veel plezier op reis!

@ Tabel: ik weet wel hoe ik een tabel in moet voegen volgens mij, maar niet of je nog een gezamenlijke inlog kan aanvragen.

@ partner: mijn man vind het nog heel erg onwerkelijk. Hij is nu nog veel meer bezig met het nieuwe huis dan met de zwangerschap. Wel zegt hij steeds bij alles van het huis, dat het op tijd geregeld moet zijn voor de baby.

@ hier: vandaag precies 5 weken zwanger. Ik probeer me zoveel mogelijk bezig te houden met de gewone werkdingen en niet te veel zorgen te maken om de zwangerschap. Maar dat is toch wel erg lastig. Gisteren was ik ineens heel angstig en bang dat er iets mis was. Kwam denk ik doordat ik in de ochtend me veel beter voelde dan de dagen daarvoor. Maar dat gevoel van angst probeer ik nu dus zoveel mogelijk van me af te zetten.

Ik denk dat ik een keuze heb gemaakt over de verloskundige. Moet het alleen nog even met mijn man bespreken.

Willen jullie trouwens als je mag kiezen thuis of in het ziekenhuis bevallen?
@babi 86 we hebben vanmorgen opnieuw getest en de streep was donkerder dan maandagochtend. Alleen heb ik vanmorgen wat last gehad van een beetje roze afscheiding. contact gehad met huisarts en deze gaf aan dat het niks hoeft te zijn of toch een naderende miskraam... mijn man en ik hopen nu heel hard dat dit niet zo is.

@babbel goede en fijne reis.
Mien en Maribos, gefeliciteerd! Gezellig!

Maribos, vervelend van de miskraam..

Babbel, goede reis terug!

Jeeeejjj! Mien, voor je 2e test! Leuk!

Bibi, mijn vorige zwangerschap was heel fijn en makkelijk. Echt misselijk zijn of overgeven herken ik bijvoorbeeld niet. Ik was natuurlijk al bijna door het 1e trimester heen toen ik een zwangerschapstest deed (ik had wel een bloeding en ging er van uit dat het een menstruatie was). Ik heb tot ruim 38 weken kunnen sporten. Ik had wel wat dingen, maar dat zwanger zijn vond ik heel erg fijn. Ik was iets minder goed in bevallen.

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt in het andere echocentrum in mijn stad, ik werd afgelopen maandag zo bot behandeld (net als de vorige keer), nu nog afzeggen. De 1e echo en intake vk heb ik dus in de 8e week (ben dan als het goed is bijna 8 weken).

En fijn dat je je vk gevonden hebt, Bibi.

Ik denk dat het dit keer ook het ziekenhuis gaat worden, ik kijk het in ieder geval even aan.

Mijn zoon (Rougefils) wordt begin december 3, hij gaat 3 dagen per week naar het kdv en heeft het daar naar zijn zin, alleen de laatste tijd wat minder. Het is een behoorlijk druk kind, maar altijd heel erg vrolijk.

Voor wie is dit nog meer het 2e kind (Zuultje toch?)?
Hoe doen jullie het met sporten, ik doe aan bootcampen, hier stop ik mee maar krijg van mijn trainer apart eens in de week een uurtje sporten... Toch vind ik het eng maar voel me altijd zo goed met sporten?
@ zuultje ik gebruik ook foliumzuur : mama fit met visolie

Ik heb ook last van menstruatie achtige krampen hoor, schijnt erbij te horen maar onzeker word je ervan he!?
Ladiess ik sluit ook graag aan als dat mag!!! Gezellig zie een paar bekenden van het wachtbankje topic )) hopelijk snel nog wat meer, al nadert volgens mij eind juni al he.

Even een egopost, later reacties, want ben nog op vakantie!

Vandaag in ronde 4 positief getest, wel ruim 2 dagen voor nod gebaseerd op gem cyclus (maar na mn gewoonlijke luteale fase, als jullie dat nog volgen) dus nog licht streepje. Maar toch onmiskenbaar.. Zoo blij! Test vrijdag nog een keer voor de zekerheid. Klachten:slecht slapen, dus moe, emo en beetje pijnlijke borsten.. Heel soms wat misselijk. Maar allemaal prima te doen.. En vind beetje klachten ook wel fijn, weet ik dat er wat gebeurt hé.

Uitgerekende datum is volgens eigen calculatie 27 juni.

Net zoals jullie onzeker, maar gezien ook mijn stresskipperigheid valt het me nog mee... Ben al zo blij dat het gelukt is. Daar was ik al zoo onzeker over, of het zou kunnen. Is ons eerste kindje trouwens.

Oo ik duim voor jullie allen dat het goed gaat. Of het nou een verrassingsbaby is, lang verwacht of in een moeilijke periode... Het is jullie gegund!!!

Tabel ben ik trouwens helemaal voor... Is makkelijk overzicht houden.
anoniem_204005 wijzigde dit bericht op 16-10-2014 06:58
Reden: Spelling
% gewijzigd
Goedemorgen allemaal,

Wat een reacties allemaal!

Allereerst gefeliciteerd iedereen!!

En Dota, wat een naar nieuws, gecondoleerd.

@babbel: wat gaaf zo om er op reis achter te komen! Succes morgen met je intake gesprek.. Dus nog geen echo morgen? En hoe reageerden je ouders en schoonouders op de schoentjes?

@ pienadien: heb je al een verwijzing gekregen van de huisarts of duurt dat nog even? Hopelijk kun je snel belen voor een afspraak!!

@jodi: volgende week dinsdag al echo, dat schiet mooi op!! spannend hoor!!

@zuultje: hopelijk heb je deze keer geen last van eczeem!!

@ rouge: misschien niet zo handig qua timing, maar wel super gewenst dus. Daar komt dan vast ook wel weer een oplossing voor!!

@ bibi: ja, ben ook bang dat ik volgende week tijdens intakegesprek bij mvm niet meer positief test... gek hoor... Heb je al in de buurt van je nieuwe huis gekeken naar een verloskundige? Of is het nog niet helemaal bekend waar je naar toe gaat? En dat hebben van weinig eetlust herken ik ook..

@ maribos: wat een verhaal over je miskraam... hopelijk gaat het dit keer wel goed. En ik snap wel dat je ze het eventuele verdriet wil besparen. Hopelijk kun je je ouders na de vakantie het blijde nieuws vertellen!!

Ik sport zelf wel redelijk wat, 2x volleybal op redelijk niveau en daarnaast nog 1 of 2 x in de week sportschool.. of soms nog een keer zwemmen ipv sportschool. Sportschool blijf ik doen wanneer zin en anders wil ik wel blijven zwemmen. volleybal wil ik proberen de eerste 4 maanden wel vol te houden... Maar eens kijken of dat kan..

@ rozen: op vakantie getest dus, wat een mooi moment!!

@hier: voor ons is het de eerste zwangerschap, erg spannend. Ik ben wel blij, en mijn partner ook, dat het ons gelukt is en dat eigenlijk dat allemaal 'werkt'. maar nu is er vaak ook wel angst van gaat het wel goed.

Mijn vriend was zondag na het doen van de test wel gelijk aan het googelen wat er dan gebeuren moest en waar we aan moeten denken etc. haha.. We willen ook nog trouwen voor die tijd dus veel te regelen zeg maar. Toch eerst maar afwachten tot 19 nov. de eerste echo. Pas daarna vertellen we het aan de ouders.. Voor broers en zussen willen we het met sinterklaas vertellen. Waarschijnlijk een chocoletter T&O per stel en eens kijken of ze door hebben of ze dan oom en tante worden .hihi.. ouders moeten we nog even kijken hoe we het doen.. Jullie al ideeën?
@ nieuwelingen: welkom en van harte gefeliciteerd!

@ tabel: ik heb hierover een vraag gesteld in het moderaterstopic, wie weet kunnen we zo nog een gezamenlijke inlog etc met tabel krijgen. Anders is het wel erg veel werk denk ik voor mij om alle ontwikkelingen bij te houden .

@sport: ik ga denk ik zwemmen en verder thuis bezig blijven met yoga en pilatesoefeningen.

Heel leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik hou het even kort, lukt nu niet om verder te reageren .... ben sinds een aantal dagen ontzettend misselijk en moet steeds overgeven. Zelfs als mijn maag leg is gaat het vaak gewoon door zodra ik overeind kom. In de loop van de middag wordt het wel minder maar op dit moment voel ik me echt beroerd. Gelukkig een dagje thuis vandaag. Ik gebruik Davitamon mama en daarnaast losse visoliecapsules. Alleen houd ik ze dus niet binnen

Iemand maakte zich zorgen over hevige buikpijn. Ik heb dat ook en ben ook niet gerust, maar het wordt voor mijn gevoel wel minder heftig nu (ben 5,5 week als het goed is). Aan de darmproblemen kom ik ook niet toe natuurlijk nu ik steeds overgeef. Heeft iemand misschien tips?
Maribos, ik heb al een paar weken niet gesport, kom er gewoon niet aan toe of ben moe. Ik wil volgende week wel weer gaan, hoewel ik over een paar weken tentamens heb.

Welkom Rozen!

Rzz, dat is zeker spannend, 1e zwangerschap en ook trouwplannen, leuk!

Pinadien, vervelend dat je zo misselijk bent.

Volgens mij ben ik nu 6 weken en bij mij begint de vermoeidheid toe te slaan. Hoe we het gaan vertellen weten we nog niet, in ieder geval willen we voorlopig nog even wachten.
Oh ja Pinadien, eet je meteen iets als je opstaat? Ik heb lichte misselijkheid omdat mijn maag leeg is, aan het einde vd middag zelfde verhaal. Als ik iets gegeten heb, is het weg.
Lieve allemaal,

Wat lastig om op iedereen te reageren. Dat wil ik heel graag maar hoe doen jullie dat?

Ik herken veel van jullie, heb ook echt krampen gehad, ook dat k me zorgen maakte. Lees het nu veel hier, dus maak je niet duk. Heb innestelingsbloeding gehad, heb last van m'n darmen en idd scheten hahaha Charing. Oow en k ben nog nooit zo vroeg naar bed gegaan.

Heftig van jou verhaal Dota, hoop dat dit een hele mooie afleiding voor je is, maar wat zal het dubbel zijn.

Dat ik dinsdag al een echo heb is idd vroeg, dat is omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Kans is echter groot dat we nog geen hartje zien ivm te vroeg zijn. Iemand hier ervaring mee. Ik ben dan 6 weken en 3 dagen volgens mijn telling.
Oow nog een vraag, wanneer vertellen jullie het op je werk?
Goedenavond allemaal,

@rouge1234 mijn zoontje (13mndn) gaat 2 dgn naar het kdv. Hij is wel moe na zo een lange dag. Oer hel algemeen vrij rustig. Kinderen groeien niet altijd volgens het boekje, maar mijn kind wel. Hopelijk zal de 2e ook zo zijn

@mariibos vooral na het eten heb ik echt veel krampjes. Soms moet ik wel 2x op een dag maar het toilet voor mijn grote behoefte. Als ik thuis ben vind ik het minder erg. Maar als ik werk vind ik het wel minder. Maar hoort erbij.
Ik (Pinadien) heb een gezamenlijke account tweedehelftjuni2015 met ww uitgerekend aangemaakt (kun je niet aanvragen, moet je zelf maken) en heb daarmee een nieuw topic geopend zodat we daarin met een tabel aan de slag kunnen. Die moet nog wel gemaakt worden, mij lukt het weer niet .

Zullen we daar verder praten?
Bleeeh heb zo'n off day...!!

Ben sinds het weekend zo ziek...zaterdagavond uit eten geweest met ouders en broer en schoonzus..nou ik was daar zo ziek dat ik het wel moest vertellen!!dikke tranen bij mij natuurlijk want ik wilde het echt nog niet zeggen!! Zeker niet met de vakantie van me ouders in het vooruitzicht..

Gelukkig hoefde ik vandaag maar een halve dag te werken maar bleeeeh wat voel ik me rot!! Ben heel de dag door misselijk, zoo moe en blijf maar buikkrampjes hebben!! Ik voel me daar niet echt ongerust over maar voel me gewoon zo rot!! Heb helemaal geen trek in eten (kan alleen maar denken aan patat!!) en bij al het andere word ik al misselijk als ik er een denk!!

Sorry voor mijn gezeur eben want verder ben ik echt blij hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven