toch ongesteld
dinsdag 14 oktober 2014 om 07:01
Ik had eerder een topic geplaatst dat ik met de pil was gestopten seks had gehad tijdens me vruchtbare dagen .. En nu werd ik ongesteld op de geplande dag.. Ik ben zo verdrietig maar wil niemand zeggen!!
Ik ben 22 maar heb zo een drang om een kindje te krijgen met me vriend !! En wordt zo boos als ik dan zie dat ik ongesteld ben !! Maar me vriend weet niet dat ik zo graag een kindje wil want wil niet hopeloos over komen 😩😩.
Moest het even kwijt
Ik ben 22 maar heb zo een drang om een kindje te krijgen met me vriend !! En wordt zo boos als ik dan zie dat ik ongesteld ben !! Maar me vriend weet niet dat ik zo graag een kindje wil want wil niet hopeloos over komen 😩😩.
Moest het even kwijt
dinsdag 14 oktober 2014 om 07:16
dinsdag 14 oktober 2014 om 08:14
1. Het is m'n vriend of mijn vriend.
2. Het is niet hopeloos als je drang voelt om een kind te krijgen.
3. Wees eerlijk, hij kan niet ruiken dat jij zo ontzettend graag een kind wil. En misschien is hij bang dat er zo hetzelfde gebeurd als met zijn ex? Dat, mocht het mislopen tussen jullie, hij dit kind ook niet (vaak) zal zien?
En, gewoon door blijven ademen, hoelang zijn jullie ermee bezig??
3. Wees eerlijk, hij kan niet ruiken dat jij zo ontzettend graag een kind wil. En misschien is hij bang dat er zo hetzelfde gebeurd als met zijn ex? Dat, mocht het mislopen tussen jullie, hij dit kind ook niet (vaak) zal zien?
En, gewoon door blijven ademen, hoelang zijn jullie ermee bezig??
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
dinsdag 14 oktober 2014 om 08:49
Ik zou het wel delen met je vriend. Communiceer erover, deel je gevoelens, dat maakt het al minder zwaar en beladen. Ik neem aan dat je vriend weet dat je met de pil bent gestopt? Dan is het toch niet gek om even te zeggen dat je toch had gehoopt dat het raak zou zijn? En daarna kop op, nieuwe ronde, nieuwe kansen. 80% van de koppels is binnen een jaar zwanger, dus grote kans dat jullie daarbij gaan horen.
dinsdag 14 oktober 2014 om 08:59
Je bent zo gefocust en gestrest dat zwanger raken veel moeilijker zal gaan. Je moet er niet zoveel mee bezig zijn, laat het wat meer los. Tenzij jullie al heel lang bezig zijn dan snap ik het wel, maar anders wacht rustig af en geef het de tijd.
En sowieso praat er met je vriend over anders is er iets niet goed als je dat niet kan.
En sowieso praat er met je vriend over anders is er iets niet goed als je dat niet kan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 14 oktober 2014 om 09:21
Blijkt wel weer dat deze generatie totaal niet kan omgaan met teleurstelling.
Jij had verwacht dat je meteen zwanger zou zijn? Doe niet zo hysterisch idioot, communiceer praat met je vriend en hou er rekening mee dat dit vaker kan gebeuren. Niet elke vrouw wordt meteen na het stoppen met de pil zwanger.
Jij had verwacht dat je meteen zwanger zou zijn? Doe niet zo hysterisch idioot, communiceer praat met je vriend en hou er rekening mee dat dit vaker kan gebeuren. Niet elke vrouw wordt meteen na het stoppen met de pil zwanger.
dinsdag 14 oktober 2014 om 09:43
dinsdag 14 oktober 2014 om 09:56
'Ik heb zo'n drang om een kindje te krijgen met mijn vriend'. Kom op, het is verdorie geen afhaalchinees!
Mijn hemel. Als je al zo wanhopig wordt als het een maandje niet lukt, vraag ik me af of je wel het geduld hebt om kinderen op te voeden.
En...
Als je dit soort gevoelens niet wil delen met je vriend hebben jullie absoluut geen geschikte relatie om kinderen in groot te brengen.
Mijn hemel. Als je al zo wanhopig wordt als het een maandje niet lukt, vraag ik me af of je wel het geduld hebt om kinderen op te voeden.
En...
Als je dit soort gevoelens niet wil delen met je vriend hebben jullie absoluut geen geschikte relatie om kinderen in groot te brengen.
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:00
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:05
quote:nikki1985 schreef op 14 oktober 2014 @ 08:14:
En, gewoon door blijven ademen, hoelang zijn jullie ermee bezig??Als je dan iemand wijst op een taalfout, zorg dan in ieder geval dat je zelf niet even verderop een blunder begaat wat dat betreft.
En, gewoon door blijven ademen, hoelang zijn jullie ermee bezig??Als je dan iemand wijst op een taalfout, zorg dan in ieder geval dat je zelf niet even verderop een blunder begaat wat dat betreft.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:12
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:17
quote:Solomio schreef op 14 oktober 2014 @ 10:05:
[...]
Als je dan iemand wijst op een taalfout, zorg dan in ieder geval dat je zelf niet even verderop een blunder begaat wat dat betreft.
Je hebt helemaal gelijk
Ik denk dat ik een cursus nodig heb hoe en wanneer ik de d en t moet gebruiken.. nog mensen die mee willen?
[...]
Als je dan iemand wijst op een taalfout, zorg dan in ieder geval dat je zelf niet even verderop een blunder begaat wat dat betreft.
Je hebt helemaal gelijk
Ik denk dat ik een cursus nodig heb hoe en wanneer ik de d en t moet gebruiken.. nog mensen die mee willen?
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:19
quote:nikki1985 schreef op 14 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk
Ik denk dat ik een cursus nodig heb hoe en wanneer ik de d en t moet gebruiken.. nog mensen die mee willen?Ik wil die cursus wel geven voor een vriendenprijsje.
[...]
Je hebt helemaal gelijk
Ik denk dat ik een cursus nodig heb hoe en wanneer ik de d en t moet gebruiken.. nog mensen die mee willen?Ik wil die cursus wel geven voor een vriendenprijsje.
Every day offers a new opportunity to give up.