Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34

maandag 13 oktober 2014 om 12:10
maandag 13 oktober 2014 om 12:35
quote:roermondse schreef op 13 oktober 2014 @ 12:31:
Hallo,,
Zouden jullie het slotje van mijn topic op "aangeboden" willen opheffen? Er wordt niet gereageerd door degene die zegt me te mailen en ik wil graag aangeven dat de tweede die gezegd heeft interesse te hebben het aanbieden.
Ik heb je topic weer geopend .
mvg,
Junior.
Hallo,,
Zouden jullie het slotje van mijn topic op "aangeboden" willen opheffen? Er wordt niet gereageerd door degene die zegt me te mailen en ik wil graag aangeven dat de tweede die gezegd heeft interesse te hebben het aanbieden.
Ik heb je topic weer geopend .
mvg,
Junior.
maandag 13 oktober 2014 om 13:04
maandag 13 oktober 2014 om 14:46

maandag 13 oktober 2014 om 15:53
quote:eldorado schreef op 13 oktober 2014 @ 14:51:
Beste mod: in een topic op Digi, over blogs, durft niemand een url naar een eigen blog te plaatsen, uit angst als spammert verbannen te worden. Is die angst terecht?
Wij kijken altijd naar de context dus dat verschilt per geval. Om welk topic gaat het precies?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Beste mod: in een topic op Digi, over blogs, durft niemand een url naar een eigen blog te plaatsen, uit angst als spammert verbannen te worden. Is die angst terecht?
Wij kijken altijd naar de context dus dat verschilt per geval. Om welk topic gaat het precies?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 oktober 2014 om 15:54

maandag 13 oktober 2014 om 16:12
quote:ModeratorViva schreef op 12 oktober 2014 @ 22:14:
[...]
Beste HelgaV,
We zouden je willen vragen om even een mail te sturen naar forum@viva.nl met daarin jouw registratiemail, jouw gebruikersnaam en het mailadres waarin je hem gewijzigd zou willen hebben.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaIk ga een mail sturen, maar de registratiemail lukt natuurlijk niet, omdat ik niet meer in mijn emailbox kan.
[...]
Beste HelgaV,
We zouden je willen vragen om even een mail te sturen naar forum@viva.nl met daarin jouw registratiemail, jouw gebruikersnaam en het mailadres waarin je hem gewijzigd zou willen hebben.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaIk ga een mail sturen, maar de registratiemail lukt natuurlijk niet, omdat ik niet meer in mijn emailbox kan.
maandag 13 oktober 2014 om 16:12
maandag 13 oktober 2014 om 16:55

maandag 13 oktober 2014 om 22:53

dinsdag 14 oktober 2014 om 09:03
quote:eldorado schreef op 13 oktober 2014 @ 23:25:
[...]
dit: Een eigen blog hebben
Het is niet toegestaan om een link naar je eigen blog te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
dit: Een eigen blog hebben
Het is niet toegestaan om een link naar je eigen blog te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:14
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2014 @ 00:34:
[...]
De melding is doorgestuurd naar de Technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaDat ~!@#$%^&)*_+( ding is er nog steeds. Het is een reclame die opent als je flash player hebt geïnstalleerd. Op een i-pad is dat niet mogelijk, die advertentie blokkeert de toegang tot het forum. Als ik ergens op wil reageren met ik het een keer of vier proberen vóór hij eindelijk een keer uit beeld verdwijnt.
[...]
De melding is doorgestuurd naar de Technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaDat ~!@#$%^&)*_+( ding is er nog steeds. Het is een reclame die opent als je flash player hebt geïnstalleerd. Op een i-pad is dat niet mogelijk, die advertentie blokkeert de toegang tot het forum. Als ik ergens op wil reageren met ik het een keer of vier proberen vóór hij eindelijk een keer uit beeld verdwijnt.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:47
Beste forummers,
we zijn op de hoogte van de problemen met de Philips reclame en hebben het doorgegeven aan de technische dienst. Zij lossen dit hopelijk vandaag op.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
we zijn op de hoogte van de problemen met de Philips reclame en hebben het doorgegeven aan de technische dienst. Zij lossen dit hopelijk vandaag op.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 14 oktober 2014 om 10:48
quote:Nouschi schreef op 14 oktober 2014 @ 10:21:
Halen jullie het bericht weg van iemand die geanonimiseerd wil worden?
Het bericht waarin verzocht wordt tot anonimiseren vaak wel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Halen jullie het bericht weg van iemand die geanonimiseerd wil worden?
Het bericht waarin verzocht wordt tot anonimiseren vaak wel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum