Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Ik zou ook Dex doen, hele stoere naam!

Ken een Maks en ouders krijgen zoveel commentaar waarom geen Max dat ze zelf nu vinden dat ze beter Max hadden kunnen doen.
Ik zou absoluut Dex doen. Deks vind ik raar klinken en daarnaast lijkt het of een klein kind het geschreven heeft, omdat het zo fonetisch is.

Daar ben ik nog een keer, oh, wat erg....zullen het de hormonen zijn dat ik gewoon niet tot een keuze kan komen? Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo!

Er is namelijk nog een naam bij gekomen waar ik jullie mening over zou willen vragen, ik weet het gewoon niet.

(Ties en.....) Jent, wat vinden jullie daarvan? De andere overgebleven opties zijn Fedde en Faber.

Alvast dank!!
Ik ben het eens met alle voorgaande reacties. Zou dus ook absoluut niet voor Deks kiezen.

@Badeend: Jent vind ik leuk! Past ook goed bij Ties.
Ik laat Jent even bezinken.. ik vind hem wel heel leuk en ook echt wel een jongensnaam, maar toch moet ik ook meteen denken aan de meisjesnaam Yenthe
Jent...Hmm nooit van gehoord maar wel leuk eigenlijk! Jens kan ook nog. Verder nog wat ideeen:

Jense

Rense

Jens

Jarde

Jard
Ik spreek toch geen Chinees?!
Bedankt voor jullie reacties!

Deks - seks en Dex - sex kan natuurlijk allebei. Maar bij Deks komt het inderdaad sneller naar boven.

Oh lastig lastig! Meisjesnamen zijn zoveel makkelijker dan jongensnamen. Gelukkig hebben we nog even!
Bedankt voor de reacties! Ik moet 'm zelf ook nog laten bezinken. Ik had de naam in een tijdschrift gelezen, nog nooit van gehoord, maar sprak wel gelijk aan. Al dacht ik ook wel meteen aan Yenthe. Tinkerbell, Jens vonden we wat 'te boers' worden icm Ties.

Leuk dat jullie positief zijn, maar is het leuker dan Fedde of Faber? (Met Ties)
Ik bedenk opeens dat ik Hidde ook héél leuk vind bij Ties, vind je dat misschien ook wat?

Ik vind eigenlijk Jent, Fedde en Faber even leuk passen bij Ties
Alles beter dan Faber

Fedde vind ik er het leukst bij.
Ties & Faber echt super!

Daarna Jent.

Fedde vind ik erg 'soft' en niet af op een of andere manier.
Wat zouden jullie kiezen: Jesse, Bram of Sjors?

Ik weet het echt niet.Ik heb bij geen van drie het wow-gevoel, maar heb inmiddels al zoveel namen voorbij zien komen, dat ik me afvraag of er del een naam is waarbij ik wel het wow-gevoel krijg....
Jesse vind ik het leukste,gevolgd door Bram.

Alleen Sjors vind ik niet leuk.
Ik sluit me aan bij Cejo . Jesse het leukst, Sjors het minste.

En voor Badeend: Ik vind Jent leuker dan de andere twee en Fedde nog steeds het minste.
kyan , kurt , joel.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Ik vind Jesse een beetje tokkie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@badeend

Jent vind ik mwah, beetje gezocht. Fedde vind ik ook niet super leuk. Faber wel ?en zeker ook bij ties. Succes met kiezen!
Jesse vind ik super leuk! Sjors heel ouwelijk en Bram veel te populair.
@forte

Jesse beetje suf en sloom

Bram leuk maar ook beetje '90

Sjors leuk! Enige nadeel dat je steeds meer meisjes hoort met die naam.
quote:-tinkerbell- schreef op 15 oktober 2014 @ 20:08:

Jesse vind ik super leuk! Sjors heel ouwelijk en Bram veel te populair.+1
Mijn naam is Mango-Kipcorn.
Elias
@badeend, ik zou ook voor Faber gaan, leuke combi! De combinatie met Jent vind ik minder leuk en Fedde vind ik niet zo'n mooie naam. De combinatie met Ties kan wel weer prima denk ik.

@Forte, ik vind Sjors juist wel leuk, alleen wordt het idd steeds vaker ook als meisjes naam gebruikt. Verder vind ik Jesse helemaal niet tokkie, prima naam. Bram is niks mis mee, maar vind ik ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.
Wat grappig om te zien dat ook bij jullie de meningen uit elkaar liggen!

Maar ik ben in ieder geval al een stapje verder: Bram is afgevallen. Ik vind hem inderdaad te populair en ik ken al enkele kinderen die zo heten.

Dus nu nog over Jesse en Sjors. Ik twijfel nog steeds, de ene dag is het de ene, de andere dag is het de andere...

Of heeft er misschien nog iemand een beter alternatief (gevaarlijke vraag, ik weet het. Misschien wordt de keuze er alleen maar moeilijker op)
Forte, misschien;

Jelle

Sam

Thomas

Bart

Boris
quote:mendy schreef op 16 oktober 2014 @ 19:13:

Forte, misschien;

Jelle: mwa, dan vind ik Jesse leuker

Sam: te populair naar mijn zin. Maar ik denk er nog even over.

Thomas: we hebben al een Tom in de omgeving. Lijkt dit er niet te veel op?

Bart: saai, te ouderwets

Boris: vind ik een hondennaamToch bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven