Jongensnamen topic
woensdag 8 oktober 2014 om 19:24
Catooo, ik vind hugo een hele leuke, krachtige naam! Wel komt altijd de gedachte erachteraan; Hugo Boss. Samuel is voor mij ook wat té.
Ikkie,
Meisje;
Perla
Thalia
Jara
Demi
Ayla
Nouchka
Jade
Louann (amerikaanse uitspraak)
Judy
Sue
Fae
Britta
Elvi
Jongen;
Lenn
Wes
Flynn
Mitch
Vick
Jairo
Levi
Raf
Riff
Ilay
Dean
Kian
Quint
Lev
Ikkie,
Meisje;
Perla
Thalia
Jara
Demi
Ayla
Nouchka
Jade
Louann (amerikaanse uitspraak)
Judy
Sue
Fae
Britta
Elvi
Jongen;
Lenn
Wes
Flynn
Mitch
Vick
Jairo
Levi
Raf
Riff
Ilay
Dean
Kian
Quint
Lev
donderdag 9 oktober 2014 om 18:02
Catooo, Hugo vind ik absoluut wel tijdloos! Het is een naam van alle tijden. Samuel vind ik inderdaad te soft, als het een stoer voetbal jochie wordt (bijvoorbeeld), past de naam niet zo vind ik. Sam vind ik dan wel weer goed kunnen. Maar goed, het is ook gewoon dat ik meer van kort en krachtig houd, is ook smaak.
Je bent me trouwens weer goed aan het twijfelen! Hoe vaker ik Ties en Faas zeg, hoe leuker ik het begin te vinden! Mijn man hetzelfde. Wat vind de rest van Faas?
Je bent me trouwens weer goed aan het twijfelen! Hoe vaker ik Ties en Faas zeg, hoe leuker ik het begin te vinden! Mijn man hetzelfde. Wat vind de rest van Faas?
donderdag 9 oktober 2014 om 22:33
Marloezje, is dit je eerste kindje? Scheelt natuurlijk of de naam eventueel ook bij een eerder broertje of zusje past.
Als dat niet zo is en dit de eerste is dan zou ik gaan voor Joep of Gijs. Joep vind ik heel leuk, tikje boers maar niet heel erg, stoer en vrolijk. Gijs vind ik iets serieuzer en bij veel verschillende soorten mannen/jongens passen.
O ja, de combinatie met de achternaam kan misschien ook helpen bij jullie beslissing.
Als dat niet zo is en dit de eerste is dan zou ik gaan voor Joep of Gijs. Joep vind ik heel leuk, tikje boers maar niet heel erg, stoer en vrolijk. Gijs vind ik iets serieuzer en bij veel verschillende soorten mannen/jongens passen.
O ja, de combinatie met de achternaam kan misschien ook helpen bij jullie beslissing.
vrijdag 10 oktober 2014 om 11:53
vrijdag 10 oktober 2014 om 12:23
Ik wilde jullie even laten weten dat het hier little F.erris is geworden! Gingen met twee andere namen de bevalling in en kwamen er met F uit! Bedankt nog voor het meedenken en alle suggesties de afgelopen maanden X
anoniem_63efe74ee91c1 wijzigde dit bericht op 10-10-2014 14:35
Reden: Herkenning
Reden: Herkenning
% gewijzigd
vrijdag 10 oktober 2014 om 16:59
Kan iemand ons helpen? Inmiddels ruim 30 weken zwanger van de derde, maar totaal geen inspiratie voor een leuke naam. Ik begin onderhand een beetje zenuwachtig te worden (wat als hij ineens nu al geboren wordt??).
Onze 'eisen':
- een of twee lettergrepen
- een gewone naam, maar toch niet al te saai
- spelling moet logisch zijn
Wat we bijvoorbeeld leuk vinden, maar wat om diverse redenen niet kan:
Teun
Lars
Loek
Thomas
Lucas
Opties die we nu hebben, maar die het toch net niet zijn:
Bram