Hard to get
maandag 21 juli 2008 om 15:43
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend.
Alles gaat goed en we zijn super verliefd op elkaar.
Alleen zei hij laatst dat ik wel een beetje hard to get moet spelen soms om het spannend te houden. Hij zegt dat het hem anders op den duur kan gaan vervelen.
Ik wil hier graag iets mee doen en dit verkomen in de toekomst. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Wat bedoelt een man met hard to get??? Ik kan me voorstellen wat te doen als je nog geen relatie hebt, maar nu heb ik geen idee wat ik kan doen.
Wie heeft er tips, suggesties of eigen ervaringen???
xxx
Alles gaat goed en we zijn super verliefd op elkaar.
Alleen zei hij laatst dat ik wel een beetje hard to get moet spelen soms om het spannend te houden. Hij zegt dat het hem anders op den duur kan gaan vervelen.
Ik wil hier graag iets mee doen en dit verkomen in de toekomst. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Wat bedoelt een man met hard to get??? Ik kan me voorstellen wat te doen als je nog geen relatie hebt, maar nu heb ik geen idee wat ik kan doen.
Wie heeft er tips, suggesties of eigen ervaringen???
xxx
maandag 21 juli 2008 om 18:40
maandag 21 juli 2008 om 18:51
quote:Josephine20 schreef op 21 juli 2008 @ 18:21:
tip:
als die smst niet gelijk terug smsen
& zkr
niet uit jezelf smsen
dat bedoelt die meer met hard 2 get dat die meer 8er je aan moet voor aand8
de meeste jongens die ik ken, houden daar indd van
oke ik heb t vertaald, maar ik vraag me af of de topicopenster wel zit te wachten op iemand die tevoren aangeeft hoe hij verrast wilt worden.
het komt op mij tenminste heel erg over als die reclame van die meneer die zijn eigen surpriseparty regelt.
tip:
als die smst niet gelijk terug smsen
& zkr
niet uit jezelf smsen
dat bedoelt die meer met hard 2 get dat die meer 8er je aan moet voor aand8
de meeste jongens die ik ken, houden daar indd van
oke ik heb t vertaald, maar ik vraag me af of de topicopenster wel zit te wachten op iemand die tevoren aangeeft hoe hij verrast wilt worden.
het komt op mij tenminste heel erg over als die reclame van die meneer die zijn eigen surpriseparty regelt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 21 juli 2008 om 18:56
Ik vind het een beetje een rare manier van doen, maar het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat jouw vriend jou een beetje te meegaand / aanhankelijk vindt.
In de zin van dat je altijd 'beschikbaar' bent als hij jouw aandacht zoekt, en dat je meestal mee gaat in zijn plannen / wensen.
Kan dit of zit ik er naast?
In de zin van dat je altijd 'beschikbaar' bent als hij jouw aandacht zoekt, en dat je meestal mee gaat in zijn plannen / wensen.
Kan dit of zit ik er naast?
dinsdag 22 juli 2008 om 14:21