Hard to get
maandag 21 juli 2008 om 15:43
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend.
Alles gaat goed en we zijn super verliefd op elkaar.
Alleen zei hij laatst dat ik wel een beetje hard to get moet spelen soms om het spannend te houden. Hij zegt dat het hem anders op den duur kan gaan vervelen.
Ik wil hier graag iets mee doen en dit verkomen in de toekomst. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Wat bedoelt een man met hard to get??? Ik kan me voorstellen wat te doen als je nog geen relatie hebt, maar nu heb ik geen idee wat ik kan doen.
Wie heeft er tips, suggesties of eigen ervaringen???
xxx
Alleen zei hij laatst dat ik wel een beetje hard to get moet spelen soms om het spannend te houden. Hij zegt dat het hem anders op den duur kan gaan vervelen.
Ik wil hier graag iets mee doen en dit verkomen in de toekomst. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Wat bedoelt een man met hard to get??? Ik kan me voorstellen wat te doen als je nog geen relatie hebt, maar nu heb ik geen idee wat ik kan doen.
Wie heeft er tips, suggesties of eigen ervaringen???
xxx
maandag 21 juli 2008 om 15:52

maandag 21 juli 2008 om 16:03
Moeten past bij mij niet zo in een relatie; misschien is dat bij jou anders. Misschien kan je 'm eens vragen wat hij nou precies bedoelt. Het lijkt me ook niet handig om je helemaal aan hem aan te passen. Of hij neemt zoals je bent of niet toch?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 21 juli 2008 om 16:09
maandag 21 juli 2008 om 16:09
''t Is godomme ook nooit goed.
Als het geen bindingsangst is, is het wel verlatingsangst.
Als je superverliefd bent, moet je hard to get spelen.
Als je hard to get speelt, moet je niet zo afstandelijk doen.
enz enz enz. D'r is altijd wel wat.
Vroeguh, was je verliefd, kreeg je verkering, had je er genoeg van, maakte je het uit...... Klaar.
Tegenwoordig.... mens breek me de bek niet open.
Als het geen bindingsangst is, is het wel verlatingsangst.
Als je superverliefd bent, moet je hard to get spelen.
Als je hard to get speelt, moet je niet zo afstandelijk doen.
enz enz enz. D'r is altijd wel wat.
Vroeguh, was je verliefd, kreeg je verkering, had je er genoeg van, maakte je het uit...... Klaar.
Tegenwoordig.... mens breek me de bek niet open.
maandag 21 juli 2008 om 16:15
Als hij heerlijk een 3 gangenmaaltijd heeft gemaakt een half uur van te voren opbellen dat je toch geen zin hebt om te komen. Of als hij gezellig op zaterdag langs zou komen een briefje op de voordeur plakken dat je met een vriend onverwachts weg bent. Zoiets?
Gewoon vragen wat hij daarmee bedoelt. Je krijgt anders denk ik rare situaties en maak je alleen maar je relatie mee kapot. En zelf zou ik helemaal geen zin hebben in dat spelletje. Kom op zeg.
Gewoon vragen wat hij daarmee bedoelt. Je krijgt anders denk ik rare situaties en maak je alleen maar je relatie mee kapot. En zelf zou ik helemaal geen zin hebben in dat spelletje. Kom op zeg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 21 juli 2008 om 16:26
De koele kikker spelen.. Afstand nemen, zodat hij moeite doet om je 'terug te winnne' ??? maar om dat nou al na een paar maandjes te gaan doen heheheh...
Als jullie superverliefd zijn, is het toch juist zo dat hard to get niet meer nodig is?? Je kunt het heus wel spannend houden hoor... maar verliefd zijn is lekker bij elkaar zijn!
Als jullie superverliefd zijn, is het toch juist zo dat hard to get niet meer nodig is?? Je kunt het heus wel spannend houden hoor... maar verliefd zijn is lekker bij elkaar zijn!

maandag 21 juli 2008 om 16:36
"Op welke manier wil je dat ik dat doe, en wat zou je graag zien dat ik doe?" vind ik een te dienstbare vraag. Ik denk juist dat hij meer bedoelt wat Miranda ook zegt, je wat afhankelijker opstellen. Misschien geef je hem te vaak zijn zin? Ben je te gemakkelijk in aanpassen? Verschuif je afspraken voor hem? Zeg je dingen af voor hem?
Ik denk eerder dat hij graag wil zien dat je ook een eigen leven hebt, want dat hij letterlijk dat spelletje bedoelt, lijkt me stug.
Overigens is het beste hardtoget spel nog altijd echt niets meer om iemand geven. Ik merk zelf dat dan zelfs de meest bindingsangstigen happig worden... maar ja, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik geef dan niets meer om die persoon. \\:-)//
Ik denk eerder dat hij graag wil zien dat je ook een eigen leven hebt, want dat hij letterlijk dat spelletje bedoelt, lijkt me stug.
Overigens is het beste hardtoget spel nog altijd echt niets meer om iemand geven. Ik merk zelf dat dan zelfs de meest bindingsangstigen happig worden... maar ja, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik geef dan niets meer om die persoon. \\:-)//
maandag 21 juli 2008 om 16:38
quote:bitterandsweet schreef op 21 juli 2008 @ 16:36:
"Op welke manier wil je dat ik dat doe, en wat zou je graag zien dat ik doe?" vind ik een te dienstbare vraag. Ik denk juist dat hij meer bedoelt wat Miranda ook zegt, je wat afhankelijker opstellen. Misschien geef je hem te vaak zijn zin? Ben je te gemakkelijk in aanpassen? Verschuif je afspraken voor hem? Zeg je dingen af voor hem?
Overigens is het beste hardtoget spel nog altijd echt niets meer om iemand geven. Ik merk zelf dat dan zelfs de meest bindingsangstigen happig worden... maar ja, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik geef dan niets meer om die persoon. \\:-)//Bedoel je niet meer ONafhankelijk opstellen?
Overigens is het beste hardtoget spel nog altijd echt niets meer om iemand geven. Ik merk zelf dat dan zelfs de meest bindingsangstigen happig worden... maar ja, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik geef dan niets meer om die persoon. \\:-)//Bedoel je niet meer ONafhankelijk opstellen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 21 juli 2008 om 16:47
quote:XYZ schreef op 21 juli 2008 @ 15:43:
............
Dat klinkt al als een verkapt dreigement..... Niet echt aardig dus.
Is hij wel zo verliefd ??????
xxx
............
Dat klinkt al als een verkapt dreigement..... Niet echt aardig dus.
Is hij wel zo verliefd ??????
xxx
maandag 21 juli 2008 om 17:17
ow misschien bedoelt hij: ik vind het leuk om iemand te verleiden die niet meteen ja zegt.
Heeft hij na een tijdje een ja, dan is de lol eraf en kan hij verder zoeken.
bedoelt hij zoiets?
maar op deze manier lijkt het meer op hoe we vroeger speelden: Ik was de winkeljuffrouw en dan moet jij wat komen kopen bij mij, en dan moet je zo en dan zus....
Heeft hij na een tijdje een ja, dan is de lol eraf en kan hij verder zoeken.
bedoelt hij zoiets?
maar op deze manier lijkt het meer op hoe we vroeger speelden: Ik was de winkeljuffrouw en dan moet jij wat komen kopen bij mij, en dan moet je zo en dan zus....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 21 juli 2008 om 18:28
quote:Very Cherry schreef op 21 juli 2008 @ 18:24:
Je kan gewoon voluit schrijven hier hoor, je betaalt niet per woord
Ze schrijft ook jongens dus..
grapje hoor
Verder ben ik het eens met Sabrin73!
Hij valt op je hoe jij bent toch? Dan hoef je toch niet iets te gaan doen wat je normaal niet zou doen....
Je kan gewoon voluit schrijven hier hoor, je betaalt niet per woord
Ze schrijft ook jongens dus..
grapje hoor
Verder ben ik het eens met Sabrin73!
Hij valt op je hoe jij bent toch? Dan hoef je toch niet iets te gaan doen wat je normaal niet zou doen....