Nieuw-Nutteloos-Neuzel-Topic

08-10-2014 11:34 35 berichten
Bij deze verklaar ik voor geopend:

(wegens dubbelnicken op oude topic enz.)

Deel 2 van het nutteloos ouwehoertopic.

Oude bekenden: welkom terug, nieuwelingen: ook welkom
Heb ik ook aangezet gister, brrrrr....

Leuk zeg, een katje! (heb mn hele leven al katten)

Voorlopig nog ff niet naar buiten he, minstens 2 weken binnen houden (iets langer mag ook wel).

En als je veel met haar speelt en aandacht geeft dan zal ze zich nog sneller op haar gemak voelen want zo bouw je een band op.

Oww trouwens, gewoon lekker tegen haar kletsen, van je stem word ze ook rustig.

Je wil zeker niet ff een foto plaatsen? Ben wel benieuwd!
Ik wil best een foto plaatsen, maar mijn telefoon trekt al die upload-programma's niet meer (hij is een beetje boel oud). Poes kan niet naar buiten, hooguit het balkon op. En ik vind het momenteel te koud om buiten te spelen, en vaak ook te nat! Dus ze blijft maar lekker binnen.

Ze speelt heel graag met het laser-lampje, en samen tv kijken vind ze ook heel erg leuk. Vandaag hadden we een mijlpaal, want ik heb haar aan het krabben op de krabpaal gekregen! Daarnaast lijkt ze ook rustiger als ze extra lekker eten krijgt (een beetje natvoer of een beetje vis). Van vis had ik gelezen dat het helpt bij het goed verwerken/verteren van haarballen, en natvoer vinden de meeste katten extra lekker. Inmiddels is ze iets zelfstandiger en hoeft niet meer iedere seconde mijn aandacht te hebben om zich veilig te voelen. Ik praat ook met dr, maar niet als ze op een negatieve manier om aandacht vraagt.

Verder is er atm een probleempje... ik moet nog wat halen voor het avondeten en poes ligt hier op mijn schoot te slapen...

Voor mij is het overigens het eerste huisdier, op een paar goudvissen en het buiten-konijn van mijn broertje na...
De forumleden zijn veel te nuttig bezig,

(weinig berichten hier), ernstig zaak...
Alle reacties Link kopieren
he gezellig, hier zijn jullie :-) ik ga me bezinnen op onzinnige informatie
CQ, heb je t allemaal weer een beetje op de rails?
Ga je gang Marlin, gezellig!

Wat lief dat je het vraagt ...ja het gaat wel hoor!

Ex en ik kunnen heel goed met elkaar opschieten.

Het is soms wel eens vervelend, maar ik heb er geen spijt van.

Het is me toch wel duidelijk dat ik niet meer verliefd ben op mijn ex, maar ik geef wel om hem. (en hij om mij) We doen ook leuke dingen samen enz.

Ik ben overigens wel wanhopig op zoek naar een ander uit angst dat ik alleen blijf. Ik geloof dat dat niet zo handig is, maar stoppen met om me heen kijken, ik weet niet of ik daar zin in heb ...

Nou ja rustig, het komt wel, of niet maar daar gaan we ook niet dood van..
Kijken kan geen kwaad

Kun je niet gewoon eens voor de lol kijken, zonder meteen jezelf in een trouwjurk te zien? (bij wijze van spreken)

Poes speelt momenteel met mijn zelfgemaakte muis-aan-touwtje. Ook wel fijn om even een heel piepklein beetje rust te hebben...

Zo, en nu mijn kopje thee maar eens opdrinken en de kaarsjes zo eens aandoen. Even wat gezelligheid hoor!
Ja dat kan wel... maar goed iedereen die ik leuk vind is of homo of al bezet dus snap het nut er niet van X-D/

(gevalletje alleen-blijf-angst).

Heb laatst es voor de lol op Tinder zitten kijken. Dat is dus echt helemaal niks voor mij... Geen idee waarom niet maar het voelt

echt niet goed.

Nou ja zoals ik zei, maar even laten gaan.

Gezellig he, een kat! Ik had er drie, nu weer twee.

Het is wel echt een meidenhuis nu...
Kat is inmiddels ook helemaal dol op mij! Ze komt nu zelfs bij me zitten als ze door heeft dat ik het een beetje moeilijk heb

CQ: ik redeneer inmiddels: als ik iemand tegenkom, is dat leuk. Zo niet, dan is dat jammer maar helaas. Die ander weet gewoon niet wat voor ontzettend leuk mens er dan gemist wordt! Misschien is dat ook iets voor jou?

Onzinnige info: Simon Levelt heeft mijn favoriete thee uit het assortiment gehaald!
hey ladies, dit topic komt nog niet helemaal vd grond he? goed te lezen CQ dat het beter gaat met je! Ik heb zelf nogal wat shit meegemaakt de afgelopen weken. Ben opeens Diabetes type 1 patient. Van de een op de andere dag :-/ Kan het nog steeds niet volledig bevatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven